Durzy Opublikowano 31 Lipca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2015 Część,Stałem się posiadaczem małego okrąglaczka Daiwy, model Bayard 150L.Fajny sprzęt, ładny (nie ukrywam, że wygląd i to jak leżał mi w ręku zdecydowały o zakupie), ale nie do końca spełnia moje wymagania odnośnie ciężaru obsługiwanych przynęt.Pierwsze testy (jestem początkujący w castingu, więc nie mam za dużo wprawy i może to jest przyczyna) wykazały, że fajnie zaczyna chodzić tak od 20 gram, 15 przy zastosowaniu samego ciężarka. Ponieważ zależy mi na obniżeniu dolnego zakresu tak do ok. 10 g, poszukałem i znalazłem takie coś: http://lightspeedlures.blogspot.com/p/hedgehog-studio-bearing-kit-kattobi.html Zanim zainwestuję dodatkowe 150 zł, chciałbym dowiedzieć się czy taki tuning ma sens. Może ktoś robił coś podobnego i podzieli się wrażeniami.Andrzej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek88 Opublikowano 31 Lipca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2015 Zdemontuj łożyska, przemyj wstępnie benzynką ekstrakcyjną pędzelkiem, potem wrzuć do niej conajmniej na noc. Jak wyjmiesz i osuszysz zakropl dobrą oliwką np. ardent bearing lube i zobacz efekt. Młynek mógł trochę leżeć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Durzy Opublikowano 31 Lipca 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2015 No leżał, u osoby, od której go kupiłem, rok.Wcześniej też trochę leżakował, podobno. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek88 Opublikowano 31 Lipca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2015 Wiem, nie pisałem tego bez powodu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...