Skocz do zawartości

Raven Fishing


KokoN

Rekomendowane odpowiedzi

Witam...

Orientuje się ktoś może, czy oferta sklepu internetowego (http://www.ravenfishing.pl/) pokrywa się z tą sklepową - stacjonarną?

Wiem, że jak zamawiałem towar jeszcze w 2012 (inna promocja), to nawet te pozycje, których nie mieli na stanie i musieli dla mnie sprowadzić,

policzyli po cenie promocyjnej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Ja mam słabe doświadczenia z tym sklepem i jego promocjami.

 

Ze 3 razy próbowałem w stacjonarnym kupić w promocji i nigdy mi się nie udało, bo "akurat przypadkiem nie było na stanie tego co w gazetce". Gdyby to był jeden raz to pomyślałbym, że przypadek, ale trzy razy .....?

Raz był to stradic, raz minn kota, za trzecim razem nie pomnę, ale chyba stella 2500 fe.

Dałem sobie spokój z tym sklepem.

Edytowane przez witoldn
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 11 miesięcy temu...

Też dodam swoją opinię. Dużo stratny nie jestem ale sam fakt się liczy. Zamówiłem około miesiąca temu przynęty warte ponad 400zł. Telefon ze sklepu że przynęty już pakują ale zależy im żeby nie rozrywać paczek i czy nie kupię w całości opakowań? Chwila namysłu i zgadzam się bo wiem że je wykorzystam. Oczywiście sprzedawca obiecał mi że jak wezmę pełne opakowania to oni na swój koszt wyślą mi paczkę z pobraniem. Koszt wzrósł do ponad 600zł, mniejsza z tym, paczka przychodzi błyskawicznie na drugi dzień. Liczę i okazuje się że brak kilku sztuk(pierwsza myśl to...koszt paczki za pobraniem...hehe) Dzwonie żeby zapytać co jest grane pan mówi że przyjął do wiadomości i żebym napisał jeszcze meila i napisał w nim co się stało. Dostałem meil zwrotny że przepraszają za przeoczenie i że wyślą braki lada dzień po 3 tygodniach napisałem drugiego ale odpowiedzi brak. Takie dziwne wrażenie zostało i gdyby nie to to chętnie bym zrobił zakupy znowu bo miła obsługa i wysyłka szybka...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zamawialem z "Raven" z Holandii:

 

1.) wedka przyszla w kartonie - totalnie niezabezpieczona; zadnej pianki, folii, niczego, wiec sie poobijala po pudelku...

2.) jak ktos przeszuka forum to znajdzie caly moj post ale streszcze pokrotce:

     Ulamala mi sie przelotka. Wydalem kupe kasy zeby sie z nimi dogadac. Wreszcie "zgodzili" sie przyjac wedke.

     Oczywiscie wysylka na moj koszt (z tym nie mam problemu)...a pozniej...2-3 tygodnie dodzwaniania sie odnosnie tego czy "w koncu dokleili" nowa przelotke. W koncu jakas "Pani" poinformowala, ze tak dokleili i wyslali...wedka przyszla calkowicie niezabezpieczona...a przelotka byla doklejana na szybko  (super glu moze a moze slina !! :o) ..no i coz to byla za przelotka - ze zniszczonym pierscieniem wewnetrzym...

 

 

wydalem kupe kasy i efektu zero...

 

nigdy niczego nie kupie z tego sklepu

 

obsluga katastroficzna. I zeby nie bylo: zamawialem z GB, USA, Niemiec i kilku innych krajow i bylo OK

 

takiego LEKCEWAZENIA klienta nigdy nie doswiadczylem...chodzi tu przede wszystkim o rozmowy z pracownikami sklepu..wydawali sie rozbawieni moim problemem..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Też dodam swoją opinię. Dużo stratny nie jestem ale sam fakt się liczy. Zamówiłem około miesiąca temu przynęty warte ponad 400zł. Telefon ze sklepu że przynęty już pakują ale zależy im żeby nie rozrywać paczek i czy nie kupię w całości opakowań? Chwila namysłu i zgadzam się bo wiem że je wykorzystam. Oczywiście sprzedawca obiecał mi że jak wezmę pełne opakowania to oni na swój koszt wyślą mi paczkę z pobraniem. Koszt wzrósł do ponad 600zł, mniejsza z tym, paczka przychodzi błyskawicznie na drugi dzień. Liczę i okazuje się że brak kilku sztuk(pierwsza myśl to...koszt paczki za pobraniem...hehe) Dzwonie żeby zapytać co jest grane pan mówi że przyjął do wiadomości i żebym napisał jeszcze meila i napisał w nim co się stało. Dostałem meil zwrotny że przepraszają za przeoczenie i że wyślą braki lada dzień po 3 tygodniach napisałem drugiego ale odpowiedzi brak. Takie dziwne wrażenie zostało i gdyby nie to to chętnie bym zrobił zakupy znowu bo miła obsługa i wysyłka szybka...

Jestem winien sprostowanie. W prawdzie trwało to długo i nie było szybkich odpowiedzi na meil reklamacyjny ale brakujące przynęty chłopaki dosłali. Na tą chwile jest dobrze.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...