cristovo Opublikowano 10 Września 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Września 2015 (edytowane) Panowie, poratujcie! Jak rozebrać "hamulec" w Shimano Twin Power 2500XT-RA? To jakaś wyższa szkoła Z góry dziękuję!!! Coś tam niby jest w zasobach forum, ale ni hu ha mi to nie pomogło Edytowane 10 Września 2015 przez cristovo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brambor Opublikowano 10 Września 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Września 2015 Witam. Musisz przytrzymać ten złoto - czarny pierścień pomiędzy pokrętłem hamulca a hamulcem walki ( ten po środku ).Ja do przytrzymania tego pierścienia użyłem takiej opaski zaciskowej http://allegro.pl/opaski-kablowe-zaciskowe-czarne-200-2-5mm-zabrze-i5616832959.html, jak przytrzymasz pierścień, odkręcasz wtedy pokrętło hamulca, hmmm tylko nie pamiętam w którą stronę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cristovo Opublikowano 10 Września 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Września 2015 Dziękuję za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leśniak Opublikowano 10 Września 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Września 2015 Witam. Musisz przytrzymać ten złoto - czarny pierścień pomiędzy pokrętłem hamulca a hamulcem walki ( ten po środku ).Ja do przytrzymania tego pierścienia użyłem takiej opaski zaciskowej http://allegro.pl/opaski-kablowe-zaciskowe-czarne-200-2-5mm-zabrze-i5616832959.html, jak przytrzymasz pierścień, odkręcasz wtedy pokrętło hamulca, hmmm tylko nie pamiętam w którą stronę.Tam jest lewy gwint i aby poprawnie przeprowadzić całą operację odkręcania należy pokrętło hamulca zluzować do zera i odkręcać w prawo. Za jednym ruchem to się nie uda,należy co kawałek z powrotem pokręcić pokrętłem hamulca w lewo jednocześnie przytrzymując złoty pierścień.I tak w kółko macieju aż się odkręci. Ponowny montaż przeprowadzamy w odwrotnej kolejności . Ten temat był wielokrotnie opisywany tu na forum.Dobrze jest mieć specjalistyczny klucz Shimano. Choć posługując się kawałkiem przewodu elektrycznego w izolacji też można sobie poradzić. Ps. Dla mnie osobiście jest to "dziadowskie" rozwiązanie przez Shimano. Pożałowali jednej centralnej śruby którą to w starszych modelach było wszystko skręcane. PozdrawiamJ-LK 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.