andwol Opublikowano 24 Września 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Września 2015 Witam kolegów. Od jakiegoś czasu śledzę wpisy na forum - dużo już się dowiedziałem na temat metod połowu i sprzętu na pstrągi. Od nowego roku, jak Bog da, zamierzam zacząć wędkować - spiningować na górskich wodach w rejonie Zamościa - nie mam żadnego doświadczenia z połowem pstragów - naczytałem się o tym jedynie, ale coś mnie ciągnie nad Wieprz i Por i w przyszłym roku już nie odpuszczę. Proszę o radę z czym nad wodę - nie chce kupić "badziewia" ale w miarę dobry sprzęt i to zarowno wędzisko jak i kołowrotek, którymi mógłbym spiningować wobkami i wirówkami itp. Planuję na ten cel wydać łącznie ok. 800 - 900 zł. Jeżeli możecie koledzy to poradźcie - z góry dziękuję za pomoc Andrzej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jozi Opublikowano 24 Września 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Września 2015 Dobry sprzęt za 900 to pojęcie względne. Szukaj używek, np. kołowrotek coś z emblema 2500-były na forum w granicach 400zł w bardzo dobrym stanie.Kij jakaś używka, tyko jaką długość chcesz, brodząc to 2,13, natomiast z brzegu chyba coś dłuższego- powinieneś coś zakupić na forum, powiedzmy batsona np.IST 993F. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zetika16 Opublikowano 24 Września 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Września 2015 (edytowane) A co to jest ten "pastąg"A tak na poważnie to jak nowe to jakiś zauber lub klon w rozmiarze 3000 plus wędzisko w zależności od przynęt stosowanych i preferowane długości ... jakieś fenwick czy inne dragon. .. W używanych można już bardziej poszaleć ... ale pierwsze musisz wiedzieć czego chceszTzn długość i rodzaj przynęt Edytowane 24 Września 2015 przez Tomasz eS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...