cinn Opublikowano 21 Października 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Października 2019 Jeżeli "ta śruba" o której piszesz to pewnie chodzi Ci o ośkę.Tam nie dawaj żadnego smaru, bo kołowrotek zacznie ciężko kręcić.Co najwyżej krolpekę rzadkiej oliwki można dać. A tak na poważnie to oddaj na serwis jak na gwarancji. Zaczniesz sam naprawiać, gwarancji będzie brak. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Godzio Opublikowano 21 Października 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Października 2019 Zdejmij szpulę i potrząśnij nią przy uchy. W ten sposób zlokalizujesz miejsce skąd dochodzi dźwięk. Źródłem "brzęczenia" może być szpula, a konkretnie mechanizm hamulca /sprężyna blokująca podkładki hamulca w szpuli lub metalowe podkładki/. Drugie miejsce to samo pokrętło hamulca. Jest rozbieralne i w środku też chyba jest sprężyna, która może być luźna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michal_ Opublikowano 21 Października 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Października 2019 Nie miałem tego Virtusa ale chyba bez rozkręcania to niewiele się da, bo nie znam kołowrotka którego można tak przesmarować (nie piszą o kropli oliwki w paru miejscach kabłąka), chyba że mamasz może gdzieś kalamitkę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skalaar Opublikowano 21 Października 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Października 2019 Ja bym go przesunął na budzik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yary Opublikowano 21 Października 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Października 2019 Zdejmij szpulę i potrząśnij nią przy uchy. W ten sposób zlokalizujesz miejsce skąd dochodzi dźwięk. Źródłem "brzęczenia" może być szpula, a konkretnie mechanizm hamulca /sprężyna blokująca podkładki hamulca w szpuli lub metalowe podkładki/. Drugie miejsce to samo pokrętło hamulca. Jest rozbieralne i w środku też chyba jest sprężyna, która może być luźna. Jutro sprawdzę, dzięki za radę.Nie miałem tego Virtusa ale chyba bez rozkręcania to niewiele się da, bo nie znam kołowrotka którego można tak przesmarować (nie piszą o kropli oliwki w paru miejscach kabłąka), chyba że mamasz może gdzieś kalamitkę?Dałem kapkę smaru na element żeby chociaż coś tam było, rozkręcać nie będę bo nie chce stracić gwarancji. Zostało mi jeszcze tylko potrząsać szpulą i ewentualnie coś tam poprawić hehe. W styczniu oddam a serwis niech się tym zajmą. Bo jeszcze przy podbijaniu przynęty stuka szpula więc jakieś luzy w dodatku tam muszą być Ja bym go przesunął na budzikKrzysiek dobra rada Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yary Opublikowano 28 Października 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Października 2019 Zdejmij szpulę i potrząśnij nią przy uchy. W ten sposób zlokalizujesz miejsce skąd dochodzi dźwięk. Źródłem "brzęczenia" może być szpula, a konkretnie mechanizm hamulca /sprężyna blokująca podkładki hamulca w szpuli lub metalowe podkładki/. Drugie miejsce to samo pokrętło hamulca. Jest rozbieralne i w środku też chyba jest sprężyna, która może być luźna. Dzięki pomogło, lecz akurat nie leżał tutaj problem w szpuli, tylko w pokrętle od hamulca. Są tam takie dwie śrubki które trzymają element, były słabo dokręcone, po dokręceniu problem znikł. Nie miałem tego Virtusa ale chyba bez rozkręcania to niewiele się da, bo nie znam kołowrotka którego można tak przesmarować (nie piszą o kropli oliwki w paru miejscach kabłąka), chyba że mamasz może gdzieś kalamitkę?Stukanie też udało się naprawić, teraz nie wiem co pomogło czy dokręcenie tych śrubek czy to że dałem troszkę smaru do na system posuwu szpuli. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jozi Opublikowano 29 Października 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Października 2019 Stukanie też udało się naprawić, teraz nie wiem co pomogło czy dokręcenie tych śrubek czy to że dałem troszkę smaru do na system posuwu szpuli. Często smarowanie pomaga, że jak posuw jest lekko luźny, to potrafi stukać.Bardziej w starszych wypracowanych kołowrotkach. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZeBas Opublikowano 9 Listopada 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2019 a u mnie TD 2500 cu stuka pod obciązeniem, tak w krańcowych pozycjach posuwu szpuli , czy jest jakiś patent na tą dolegliwość ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.