Majeranku23 Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Dzięki za poradę dla mnie to też mega przesada 60 $ tym bardzie ze w czym ja zawiniłem. Pewnie wada materiałowa a płacić mam jak bym klapą bagażnika ją trzasną, ale taka podobno jest polityka firmy PHENIX. http://rodmas.pl/?page_id=208 tu są warunki gwarancji z strony Przedstawiciela RODMAS. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2013 To miło, że producent daje dożywotnią gwarancję. Jej warunki mogą być takie, jakie sobie Marysia zażyczy (choć też nie do końca, vide art. 581 KC), nawet z wymogiem pocałownia rodbuildera w rękę przy zgłoszeniu reklamacyjnym. Ty zgłaszasz niezgodność towaru z umową. Jeżeli niezgodność powstała w okresie do 6 m-cy, przyjmuje się, że towar był niezgodny z umową w momencie zakupu. Żadna gwarancja Cię wtedy nie interesuje. Przeczytaj ustawę. Ponosić koszt 200PLN za to, że rodbuilder kupił u dystrybutora wadliwy blank? Stawiam bowiem na wadę: tak trzaśnięty element widziałem tylko w bolonkach o papierowych (z założenia) ściankach. Gdyby złącze było źle złożone, lub dostało luzu przy rzucie (co też jest moim zdaniem winą złej konstrukcji) trzasnąłby raczej początek kielicha, a nie odcinek nad złączem. BTW - kolejny, dziwnie pęknięty Phenix... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Majeranku23 Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2013 (edytowane) Mogę ci zapewnić Kolego Krzysiek ze kij był dobrze złożony, łowie na spina prawie 20 lat od dziecka, moje wędki bez względu na ich wiek wyglądają jak nowe pedantycznie dbam o sprzęt. Zawsze dbam o takie szczegóły jak dokręcenie kołowrotka czy odpowiednie spasowanie elementów. Dla mnie to też wada materiałowa, o której ani Ja a tym bardziej rodbuilder nie miał pojęcia. A to już kolejny dziwnie pęknięty PHENIX ... proszę rozwiń to jak możesz . Dzięki Krzysiek za poradę zaraz siadam do lektury (ustawa) Pozdrawiam Edytowane 22 Sierpnia 2013 przez Majeranku23 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Był swego czasu wątek, gdzie bodajrze Zander Hunter wstawiał foty Phenixa połamanego przy rękojeści. Reklamacje w pracownich rodbuildingowych, czy jakoś tak. Chyba został zamknięty, może warto otworzyć? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KLANADfachura Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2013 60 dolców !!!!!!!!!!!!!!!! widzę że fantazja ponosi !!!!!!!!!!!!!! ja robię wędki u pana Wojtka ( mam ich kilka) i gdy jedna z nich pękła płaciłem owszem ale 32 dolce. Nie moja sprawa kolego ale z tego co czytałem to kijek trafił do Ciebie po długim oczekowaniu i myślę że troszkę kosztował więc pan Matusiak powinien stanąć na głowie i ekspresowo zamówić nowy blank !!!!!!!!!!! No i oczywiście nie za 60 dolców chyba że gołębiami to leci i trzeba je po drodze karmić ........ wtedy rozumiem pasza kosztuje.....haha 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Panowie, w przypadku wystąpienia wady materiałowiej zmuszanie kupującego do ponoszenia jakichkolwiek kosztów jest niezgodne z prawem. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablotor Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2013 (edytowane) Świadcze usługi i czasem w ramach tego sprzedaję sprzęt dla swoich klientów. Nie wyobrażam sobie, że przy załatwianiu gwarancji na coś co sprzedałem miałbym wołać na przykład za paliwo, które zużyłem aby wadliwy towar zawieźć do hurtowni - to jest dokładnie to samo ! Jeśli rodbuilder decyduje się kupować blanki za granicą to jego problem jak sobie z tym poradzi w takim przypadku. To jest ryzyko, które należy podjąć zamiast przerzucać swoje koszty na klienta. To jest cwaniactwo, które niestety w naszym kraju jest bardzo modne i to nie tylko w takich sytuacjach ! Sprzedawca jest Twoim gwarantem kolego i nic Cię nie powinno obchodzić ile on musi zapłacić za wysyłkę wędki - to jest sprawa między nim a producentem/dostawcą. Takie jest mje zdanie. Poza tym, czy ustawa nie określa maksymalnego czasu realizowania gwarancji ? Edytowane 22 Sierpnia 2013 przez Pablotor2k 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Określa termin rozpatrzenia reklamacji, a sprzedawca ponosi odpowiedzialność z ustawy. To różnica. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KLANADfachura Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2013 napiszę jeszcze tylko jedno żyjemy w Polsce i powinny być respektowane prawa konsumenta zgodne z naszymi zasadami !!!!!!!!!!!!!! a tu widzę że pracownie są państwem w państwie i tyle....... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Majeranku23 Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2013 (edytowane) Rozmawiałem z Panem Kawalcem o tej sytuacji (bardzo miły i sympatyczny człowiek) bo od niego Piotr ma blanki i powiedział ze to mogło być uszkodzenie mechaniczne, gdzieś blank musiał być uderzony - nadepnięty. A koszty gwarancji to się jeszcze zobaczy. Czekam na rozwój sytuacji. Dam znać jak się coś wyjaśni. PozdrawiaMajeranku23 Edytowane 22 Sierpnia 2013 przez Majeranku23 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Ja tu widzę wzdłużne pęknięcie blanku, a nie żadne nadepnięcie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Majeranku23 Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Ja też widzę wzdłużne pęknięcie, ale taki argument mi podano. Kij poszedł, za jakiś czas dojdzie do Pana Kawalca wtedy mam nadziej że się wyjaśni sytuacja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2013 (edytowane) Kij poszedł, za jakiś czas dojdzie do Pana Kawalca wtedy mam nadziej że się wyjaśni sytuacja. Zabierasz się do tematu od dupy strony, P. Kawalec to dla Ciebie ani brat, ani swat. Kupiłeś kij u Kawalca, czy Matusiaka? Pod kloszem trzymacie te pracownie, czy co? Edytowane 22 Sierpnia 2013 przez krzysiek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Majeranku23 Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Ja chce tylko mieć jak najszybciej kij nad wodą, nie chce płacić i nie czekać aż skończy się świat. Może powinienem zażądać odrazu zwrotu kasy albo zrobić inny kij, ale zaczekam jak się nie uda rozwiązać sprawy normalnie to wtedy będzie czas na inne metody. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2013 To płać i nie zawracaj 4 liter. Powodzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skalek-77 Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Ja powiem tylko tyle,miałem w garści trzy karabelki Phenixa.Wszystkie trzy miały żle spasowane łączenia i nie było to minimalne klikanie na łączeniu ale istny łomot.W/g mnie absolutnie niedopuszczalne.No chyba że miałem takiego pecha,co nie zmienia faktu ,że taki przypadek nie nie powinien mieć miejsca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Majeranku23 Opublikowano 23 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2013 Witam, temat uważam za zamknięty element jest zamówiony z USA. Piotr Matusiak stanął na wysokości zadania, wędka zostanie wymieniona i przezbrojona za darmo. Po dzisiejszej rozmowie z Piotrem wynika że wędka została uszkodzona z powodu wady materiałowej. Dziękuje wszystkim za opinie i pozdrawiam oby więcej nie było powodów to takich tematów. Majeranku23 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek Opublikowano 23 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2013 Nie ma za co Myślę, że najważniejsze jest, żeby sprzedawcy wiedzieli, że kupujący znają swoje prawa... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matusiak Opublikowano 14 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Września 2013 Koszt te 60 dulkow wziąłem na siebie bo uważam ze to wina blanku ,i ja tez nie powinienem ponosić kosztów ale żyjemy w takim kraju 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzychun Opublikowano 14 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Września 2013 Koszt te 60 dulkow wziąłem na siebie bo uważam ze to wina blanku ,i ja tez nie powinienem ponosić kosztów ale żyjemy w takim krajuTo nie taki kraj, tylko tacy ludzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Baars Opublikowano 29 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Września 2013 A co na to jedyny przedstawiciel blanköw Phenix na Polskę Pan Masiak ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rheinangler Opublikowano 29 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Września 2013 Całą sprawę poznałem zupełnie przypadkowo a zorientowałem się, że o ten sam przypadek chodzi oglądając zdjęcia....Natomiast przyczyny powstania tego przykrego dla posiadacza wędki zdarzenia,- jakby inne i tak sobie myślę, że nie było sensu zakładać takiego wątku. PSProszę mnie nie pytać co słyszałem bo to także hipoteza (choć dla mnie prawdopodobna na 99%) a ja nie chcę być niczyim adwokatem.Można by zapytać po co to piszę? Ano po to, że jak się coś przedstawia na forum i zakłada wątek to powinien być pełny obraz sprawy zamiast wybiorczych informacji... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skippi66 Opublikowano 29 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Września 2013 Koszt te 60 dulkow wziąłem na siebie bo uważam ze to wina blanku ,i ja tez nie powinienem ponosić kosztów ale żyjemy w takim krajuTylko po co Kolega to pisze? Kolega prowadzi pracownię, kręci wędki ( zresztą bardzo ładne ), zapewne żyje z tego biznesu, więc nie ma co się żalić wszem i wobec na forum bo aż nie wypada, tylko załatwić szybko reklamację klientowi i już. Zaś swoich praw dochodzić poza forum. No chyba że Kolega chce wszystkim powiedzieć że Phenixy, podobnie jak Stelle, są do d.... . Wtedy bym zrozumiał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matusiak Opublikowano 29 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Września 2013 Osobiście łowie stella jak i phenixem i nie narzekam ,ale wiadomo ze nawet najlepszy produkt ma czasem wpadki- co powinno być rozwiązane na korzyść klienta ,w piatek dzwonił do mnie Pan Kawalec z informacja ze towar jest na celnym wiec problem będzie rozwiązany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
norbertkrakow Opublikowano 29 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Września 2013 (edytowane) Witam, wszystkich kolegów wędkarzy,wczoraj po długim oczekiwaniu odebrałem piękną wędkę Phenix Karabela 8,9 stopy cw 10 -28 g z pracowni Piotrka Matusiaka. Niestety po dzisiejszym 5 minutowym teście lekka rozpacz mnie dotknęła Gdy oddawałem 3 rzut kopytem 10 cm na 5 gramowej główce usłyszałem niepokojący trzask, odruchowo złapałem za nasadę szczytówki i na łączniu wyczułem luz. Po krótkich oględzinach zlokalizowałem pomiędzy otworem łącznia a pierwszą przelotką od szczytówki pęknięcie około 3 cm. Pęknięcie jest od lewej strony blanku, kij przed zarzutem bym sprawdzany jak pracuje i wszytko grało dopiero podczas zarzutu nastąpiło uszkodzenie. Nie będę pisał uczucia jakie mnie wtedy ogarnęło .... każdy wędkarz chyba wie o czym mówię Mam pytanko do kolegów jaka może być tego przyczyna. Oczywiście kij będzie serwisowany ale zajmie to ze 2 miesiące. Oczywiście Piotrek przezbroi mi wędkę ale za przesyłkę uszkodzonego segmentu będę musiał zapłacić 60 dolarów. Łowie już na spinna ze 20 lat i jeszcze coś takiego mi się nie zdarzyło, zresztą Piotr też mówił ze nie miał takiego przypadku. Załączę kijka fotek kijka, wędka jak dla mnie pięknie się prezentuj i wykonanie Piotrka też uważam za mistrzowskie, ale na chwile obecną nic mi po tym . Czekam na opinie. Pozdrawiam Majeranku23 co jak zaplacic a gwarancja gdzie 24 miechyi nie wolno przytykać jacy ludzi jaki kraj hmm nie wypadatrzeba mieć ubezpiecznie jako firma i bida z głowy Edytowane 29 Września 2013 przez norbertkrakow Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.