Skocz do zawartości

Czy jest na sali...hmm... mechanik?


Melanzyk

Rekomendowane odpowiedzi

Rzeczywiście mało widziałem :)

Takie sytuacje jakie opisujesz to mogą mieć miejsce w taczce na budowie, a nie w samochodzie przy dużych prędkościach. Gdyby doszło do takiej sytuacji niechybnie momentalnie urwałoby się koło.

 

muszę Cię zmartwić to nie łożysko trzyma koło ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przyczyna banalna tłoczek cięzko chodzi nie odbija do konca i trzyma klocka, nie ma luzu i klocek trze o tarcze i piszczy, rózne klocki różne piski. Miałem to samo dziwne ze mechanik nie rozruszał tłoczka i nie sprawdził jak chodzi tylko 2 razy naciągnął ciebie na koszta. Czasem jeszcze moze być tak ze tarcza jest krzywa bo sie skrzywiła od wody i wtedy popiskuje ale też czuc przy hamowaniu jak kierownicą telepie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Witam, dziś na trasie zapaliła mi się kontrolka silnika z komunikatem ,,depollution system faulty". Nie zauważyłem żadnych spadków mocy czy niecodziennej pracy i zastanawiam się co jest grane. Auto to peugeot 407 sw 2.0 z 2005r. zagazowany 2 tygodnie temu. Macie jakiś pomysł?  :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W swoim Peugocie 307, 1.6 po zagazowaniu wyskoczył błąd "antipollution fault" - prawdopodobnie sondzie nie "zgadza" się skład spalin i w Twoim przypadku na 99% będzie to samo. Ja tak jeżdżę 10 lat i do tej kontrolki przywykłem. Moi "spece" od gazu nie poradzili sobie z tym błędem. Sprawdź czy jeżdżąc na paliwie błąd sam się "skasuje"....Jeśli po kilkudziesięciu kilometrach błąd zgaśnie , będziesz miał winowajcę ....

Edytowane przez cys82
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiedyś w lancerze zrobił się mały przedmuch pod uszczelką i dostawało się więcej powietrza do komory silnika. Stał w aso komputer nic nie wykazał mechanicy bezradni. Auto jeździło tak ze 2 lata mechaników w miedzy czasie kilku go widziało i zaden tego nie zlokalizował. Na gazie błąd się pojawiał na benzynie gasł, później trafił do speca od aut sportowych(jakiś kierowca rajdowy) i on to znalazł. Silnik nie uzyskał dawnej sprawnosci.

Było to auto z 1996 lub 98 1,8 2 walki rozrządu kręcił do 8 tyś

Edytowane przez Andru77
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pugi mają kiepskie kompy i liche oprogramowanie byle coś nie teges i juz info o błedzie mam już czwartego Peugeota to juz się przyzwyczaiłem sam błedy kasuje

To raczej jak ze współczesnymi kołowrotkami: jak się trafi.

Od nowego mam Pb 307 (2004r)i od siedmiu diesla 807 (tyle że ze znaczkiem Lancii) i nie wiem co to jakikolwiek alarm, a nawet żarówki wymieniałem raz na wszelki wypadek a nie jak w opinii internetowej piszą: co miesiąc :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To cud bo w pugu są H7 i palą się namiętnie , miałem 1.6hdi w 307 po 180 tys turbo zdechło a tak bez awarii no i zdechł EGR, teraz mam 5008 2.0hdi jak na razie 205tys i bez problemu /poza filtrem FAP który wywaliłem jak zdechł/, komunikat wyskakuje co jakiś czas bład silnika i gasnie jak nie gasnie to rest robie ale wiem co jest przyczyą zawieszaja się - nie zmieniaja geometrii łopatki turbiny trza wyczyscic ale ja sie na tym nie znam komunikat wyskakuje pow 150 km/h wiec olewam bo tyle nie pomykam 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Chyba raczej chodzi o to, że poziom paliwa nie zmienia się względem przejechanych km.

W nie których autach jest tak ,że jeżdżąc na gazie wskazówka od paliwa też opada.

Ot ,taki urok jazdy na gazie.

 

Kwestia ustawień, a jak marne to właśnie tak się dzieje.

Edytowane przez SlawekNikt
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szukając przyczyny jeszcze przed wizytą u mechanika natknąłem się kilkukrotnie na stwierdzenie, że pozorne spalanie benzyny przy instalacjach gazowych to ,,urok" francuzów. W praktyce działa to tak, że po przejechaniu 100+ km i ponownym włączeniu silnika wskazówka wraca na swoje miejsce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Witam ponownie z kolejnym pytaniem :) Muszę sobie zorganizować chłodnicę płynu wspomagania do peugeota 407 sw. Problem w tym, że mam benzynę a wszystkie chłodnice które znalazłem pochodzą z HDI, stąd pytanie - mógłby ktoś zweryfikować czy ta część pasuje do obu wersji silnikowych?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...