sebek Opublikowano 2 Lipca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2010 Czy łowicie jeszcze na takie klasyki jak Alga, Gnom, Kalewa, Mors i jakie macie efekty ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
steelcreation Opublikowano 2 Lipca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2010 Witam,nie mam wielkiego doświadczenia lecz muszę przyznac że łowię na wahadłówki (szególnie na Morsy i Algi ) i uważam , że te przynety są bardzo skuteczne> jak niewiem na co łowić to z reguły zakładam Morsa nr. 2.Może to dlatego że jestem nowicjuszem. Pozdarwiam wsztskich wahających się nad wahadłówkami.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bonus Opublikowano 2 Lipca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2010 moja niezawodna przynęta na która jestem wstanie złapac kazda rybke jest właśnie wahadło. Moze nie sa to okazy ale na serbrnego gnoma domowej produkcji złapałem w tym roku kilka szczupłych pare boleni sandacza i kilka oknoi. Na żadna inna przynete nie mam złowionych tylu ryb co na najprostsze wahadło. pozdrawiam ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebek Opublikowano 2 Lipca 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2010 Mnie przedwczoraj spotkał pewien paradoks, otóż przez 2 sezony uganiałem się za szczupakiem z woblerami, ale koło krzaczka postanowiłem założyc Alge 1. Przy 3 rzucie poczułem mocne szarpniecie i podczas swiecy moim oczom ukazał się zębaty ponad 80 cm, tyle że podczas 3 odjazdu nie wytrzymała agrafka przy wolframie i odpłynął razem z przynęta P.S.Nie polecam wolframów Kamatsu Wolfram X, przypon mocny, nie do przegryzienia, ale agrafka cholernie słaba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...