David72 Opublikowano 27 Października 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Października 2015 Kiedyś zamówiłem atraktor Sensasa w promocji za 9 zł, plus darmowa wysyłka kurierem, więc spoko sklep. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PolMart Opublikowano 27 Października 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Października 2015 Buty także mam z tego "dacatlona" drugi sezon , kupilem za 79.90 niby mysliwskie ( nawet w lato zdażalo się w nich brodzić I wiecie co ?? Nawet jeden szew nie puścił...dodam , iż buty bardzo mocno exploatowan przez okres wspomnianych wczesniej 2 lat Co kilka dni ześwinione ,w błocie deszczu itp. Więc naprawdę polecam sklepiki z D na początku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kolo807 Opublikowano 27 Października 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Października 2015 Polecam czasem mozna trafic na dobra cene.Ja kupowalem dodatki i akcesoria.. made in France. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuczko Opublikowano 4 Listopada 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2015 Kiedyś kupiłem pokrowiec wodoodporny na smartfona i mimo że był w promocji z 49,99 na 19,99 przesyłka zgodnie z ustaleniami była gratis Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateush Opublikowano 11 Lipca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2020 Odgrzewamy kotleta Czy na pływadełko FLTB 5 w UK w Decathlonie ( dowód zakupu jest ) , obowiazuje dwuletnia gwarancja w Polsce , EU ? Mam na stanie , ale niestety czasu brak całkowicie na pływanie i chcąc sprzedać warto wiedzieć takie rzeczy , szczególnie w PL Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtek B. Opublikowano 11 Lipca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2020 Hej, oczywiście gwarancja jest honorowana przez wszystkie sklepy z sieci na całym świecie 5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robert.B Opublikowano 13 Lipca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2020 Duży plus dla tej sieci za obsługę klienta. Niech inni się uczą. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sylwek1981 Opublikowano 14 Lipca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2020 Z tą obsługą to bywa różnie. Dzisiaj dostałem wodery Caperlan, które zamawialem 2 tygodnie temu. Zależało mi na czasie, bo była wysoka woda na Odrze a stare ciekły. Kupowałem w weekend. Powinny być we wtorek, tymczasem zamiast dostawy otrzymałem maila, że niestety czas wysyłki się wydłuża o maksymalnie kolejne 2 dni robocze (czyli do czwartku). Po tym jak przesyłka nie dotarła do następnego weekendu napisałem do firmy. W kolejny wtorek przyszła odpowiedź, że niestety był błędny zapas na stronie internetowej innego produktu, który zamawialem razem z woderami, i że nie mogą skompletować zamówienia. Generalnie mój zarzut jest taki, że wypadałoby skontaktować się z klientem w takiej sytuacji wcześniej. Skoro dysponują mailem i numerem telefonu to dlaczego czekają na kontakt/zapytanie ze strony klienta skoro wina leży po ich stronie, bo fizycznie nie mają czegoś co sprzedają? Ile by to trwało gdybym się nie dopytywał co z przesyłką? Ta druga rzecz to był drobiazg za 20 zł a wstrzymał wysyłkę całego zamówienia.Na plus jedynie to, że zwrot pieniędzy też już wpłynął na konto. Co do samych woderów to niestety jakościowo nie są już jak kiedyś. Pierwsza para wytrzymała mi 4 czy 5 sezonów łowienia na Odrze. Druga już tylko ok. 1,5 roku. Ta trzecia niestety na pierwszy rzut oka jest taka jak poprzednia. Nie wiem czy zmienił się skład czy technologia produkcji, ale obie te ostatnie pary są widocznie słabsze od tych, które miałem kiedyś. Buty są miękkie, lejące się i będą miały kiepską odporność na przecięcia kolcami roślin. Wiem - na stronie sklepu jest przed tym ostrzeżenie, ale stare Caperlany były wykonane z grubszej i bardziej odpornej gumy, i budziły większe zaufanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thug Opublikowano 2 Lutego 2024 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2024 Trochę odgrzebię. Czy mamy na pokładzie jakiegoś pracownika sieci Decathlon skłonnego do pomocy w nietypowej sprawie ?[emoji16] Wysłane z mojego VOG-L29 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gabriel Kozdraś Opublikowano 2 Lutego 2024 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2024 @Wojtek B. Jak dobrze pamiętam:) Wysłane z mojego SM-G991B przy użyciu Tapatalka 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thug Opublikowano 2 Lutego 2024 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2024 Tak, Wojtek kiedyś mi pomógł. Ale nie wiem czy to aktualne Wysłane z mojego VOG-L29 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtek B. Opublikowano 3 Lutego 2024 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2024 Już od kilku lat nieaktualny temat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.