Skocz do zawartości

Wątek wydzielony z tematu o pracowni SPINROD


Said

Rekomendowane odpowiedzi

Wymagacie zbyt dużo od osoby, która zarejestrowała się tu tylko po to, aby narobić rabanu. I przy okazji rozbawić użytkowników swoją ignorancją i brakami w wykształceniu. Za to order uśmiechu się należy. Szczerbatego, lecz luckiego.

Kwintesencja całości :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też złamałem jednego phenixa z pracowni spin-rod.

Zawiozłem połamanego kija a Irek wyjął ze stojaka innego phenixa i reklamacja od ręki załatwiona :) dopłaciłem tylko do przelotek bo w moim były alconite a w tym drugim sic.

 Te phenixy są mocno przereklamowane :) B)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Te phenixy są mocno przerekla :blink: mowane :) B)

Wręcz przeciwnie :) 

Fajna dyskusja  :blink: Gościowi chcą naprawić wędkę,na zasadach dość oczywistych,ale można się przecież obrazić,że nie za :) darmo.

Yankis dobrze wychwycił intencje.

Kwestii złamania nie skomentuję , Na miejscu Pana Irka przyjął bym na klatę,aby nie dawać powodów choćby do rejestracji na form :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Robert kupiłbym taki kij jak bawiłbym się w rodbuilerkę, nie napewno aby szarpać się z przcownią, bo to nie w moim stylu :lol: .Takie sprawy powinny być załatwiane po męsku, bez rozgłosu.Patrząc na złamanie kija(jego miejsce)mam na ten temat swoje zdanie to raz, dwa-z tego powodu nie lubię niepewnych insertów drewnianych, które pod wpływem wilgoci mogą "puchnąć".

Ach te moje inserty, cos nie chca pekac, jakies wadliwe sie musi trafily. Ja bym wkleil rurke metalowa, tudziez z bambusa wyselekcjowanego, zalal distalem i cial okonie ile dusza zapragnie :) problem solved :) :) :)

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może i bełkot jakiś jest.Póki co nie do końca podejrzewam @Said o jakieś złe zamiary wobec pracowni, miałby się logować aby wylać pomyje na pracownię?Nie podejrzewam Wika w tej skórze, chyba że się mylę :D .

Z drugiej strony pewnych spraw nie rozumię-kupuję kij z pracowni, zdarza się awaria nie z mojej winy o dlaczego mam ponosić koszty wysyłki do producenta?Nie kumam tegi, to poprostu dziadostwo w stosunku do klienta i żadne agrumenty mnie nie przekonają.W takim przypadku szanująca się pracownia powinna gratisowo zamówić kuriera.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie znam pracowni oferującej gwarancję door-to-door, a do tego skąd ma ktoś wiedzieć, że nie z winy klienta przez oględzinami

 

pewnie obie strony mają swoje rację, ale już nie przesadzajmy (Jozi) :)

Kamil ja  z tą gwarancją nie odnoszę się do tej sprawy ale ogólnie, właśnie jak jest wada materiałowa(czyli bez winy kienta) gwarancja powinna być door-to-door.

Szanująca pracownia nie pozwoli sobie na takie "wylewanie kompotu" dla ogółu, temat ginie w kuluarach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kamil ja  z tą gwarancją nie odnoszę się do tej sprawy ale ogólnie, właśnie jak jest wada materiałowa(czyli bez winy kienta) gwarancja powinna być door-to-door.

Szanująca pracownia nie pozwoli sobie na takie "wylewanie kompotu" dla ogółu, temat ginie w kuluarach.

 

Pozwolę sobie mieć nieco odmienne zdanie.

 

Żeby stwierdzić przyczynę uszkodzenia należałoby dokonać oględzin blanku. Na odległość się tego zrobić nie da, przynajmniej ja nie potrafię.

Z punktu widzenia konsumenta, gwarancja d2d to oczywiście rewelacja i życzyłbym sobie mieć takową dołączaną do każdej rzeczy, którą kupuję, niezależnie czy to blank, telewizor czy sokowirówka.

 

Rzadko kto jednak zwraca uwagę, że tego typu usługi są po prostu dodatkowo płatne. Niektóre firmy oferują taki rodzaj gwarancji za dodatkową opłatą a inne (np. Dell) wliczają koszt tego typu usługi w cenę sprzętu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja założyłem od razu o wadzie materiałowej, wiem bo widzę co goście potrafią "wyrabiać" ze sprzętem a później  zdziwienie-o złamało się...To nie drąg do szarpania pniaków, zaczepów.Ja poprostu dostaję białej gorączki jak goście szarpią kijem :D

Kolego Jacosławie a nie uważasz, że tak powinno być?Ja właśnie tak uważam :) .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może i bełkot jakiś jest.Póki co nie do końca podejrzewam @Said o jakieś złe zamiary wobec pracowni, miałby się logować aby wylać pomyje na pracownię?Nie podejrzewam Wika w tej skórze, chyba że się mylę :D .

Z drugiej strony pewnych spraw nie rozumię-kupuję kij z pracowni, zdarza się awaria nie z mojej winy o dlaczego mam ponosić koszty wysyłki do producenta?Nie kumam tegi, to poprostu dziadostwo w stosunku do klienta i żadne agrumenty mnie nie przekonają.W takim przypadku szanująca się pracownia powinna gratisowo zamówić kuriera.

Jozi mi nie chodzi o bełkot w sprawie pracowni, tylko o poprawną polszczyznę, bo czytanie Jego postów to jakaś kara. :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...