Skocz do zawartości

Pierwszy multik do przynęt 10-60g

dziamber

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Zastanawiam się nad pierwszym multiplikatorem, a nie znam się na nich kompletnie dlatego nie chce wtopić.

Chciałbym żeby szło rzucać srednimi gumami (7-12cm)  na główkach od 6g< oraz jerkami (max Fatso 10S) 

Mam juz kijek Cormoran K-Don Jerk 20-60g 1.95m.

Mógłby ktoś doradzić jakiś konkretny model? Może komuś coś zalega? :D  Budżet 250zł (patrząc też na używki)

w tej cenie na oku mam już DAM Quick Sinistar BC LH ale to kupowanie przysłowiowego kota w worku..

Edytowane przez dziamber

Bez zbędnego gadania bierz revo s z giełdy a nawet na moją odpowiedzialność ;)

Jeśli jednak chcesz pełen komfort w niższych gramaturach przez Ciebie podanych to musisz conajmniej potroić budżet, aby coś wytrzymałości tego revo kupić.

Edytowane przez Tomek88
  • Like 1

No fajnie by było gdyby dał rade 10g rzucić bo kijek już się bardzo ładnie ładuje od tego ciężaru a i czasem zdarza się ze trzeba cos mniejszego posłać do wody

tyle że właśnie zważyłem najmniejszą gumę  i ma 9g do tego najmniejsza główka główka 6/0 6g co daje w sumie 15g jeśli to znacząca różnica

Edytowane przez dziamber

Pewnie ok 40 okazów w kolekcji masz, ale nazwanie ich "nieużytkowymi".....to grzech, "emerytowane" brzmi dostojniej ;)

Dziamber, revo jest bardzo dobrą i sprawdzoną konstrukcją, Pancerna i ergonomiczna, więc nie ma się czego obawiać.....a jak coś padnie, to niemal każda część jest do kupienia. Poczytaj sobie artykuły o Revo...tutaj i na m.pl powinno być sporo info na temat uniwersalności tej maszyny.

http://jerkbait.pl/topic/17617-artykuł-w-głąb-abu-revo-s/

Edytowane przez minecjusz
  • Like 1

Widzę, że kolega dziamber podjął słuszną decyzję i dokonał zakupu :good:

Może kiedyś się spotkamy nad wodą ;)  bo mieszkam jakieś 50km od Poznania, ale po tej ekologicznej katastrofie, to może być kiepsko z rybami.

Pozdrawiam Przemek