dziamber Opublikowano 12 Listopada 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2015 (edytowane) Witam. Zastanawiam się nad pierwszym multiplikatorem, a nie znam się na nich kompletnie dlatego nie chce wtopić.Chciałbym żeby szło rzucać srednimi gumami (7-12cm) na główkach od 6g< oraz jerkami (max Fatso 10S) Mam juz kijek Cormoran K-Don Jerk 20-60g 1.95m.Mógłby ktoś doradzić jakiś konkretny model? Może komuś coś zalega? Budżet 250zł (patrząc też na używki)w tej cenie na oku mam już DAM Quick Sinistar BC LH ale to kupowanie przysłowiowego kota w worku.. Edytowane 12 Listopada 2015 przez dziamber Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek88 Opublikowano 12 Listopada 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2015 (edytowane) Bez zbędnego gadania bierz revo s z giełdy a nawet na moją odpowiedzialność Jeśli jednak chcesz pełen komfort w niższych gramaturach przez Ciebie podanych to musisz conajmniej potroić budżet, aby coś wytrzymałości tego revo kupić. Edytowane 12 Listopada 2015 przez Tomek88 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
minecjusz Opublikowano 12 Listopada 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2015 Jeśli zakres musuowo od 10gr to czasami zdarza się Shimano Citica 201E. Źle nie jest, bo budżet na Citicę to ok 350-380zł, a 10gr to dla niej pikuś, a 60 też wytrzyma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...