siewicz Opublikowano 14 Listopada 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2015 Dziś na rybach spotkała mnie przykra niespodzianka - hamulec w Daiwie Procaster 100HL zaczął pracować mało płynnie - tzn szarpie i hałasuje - można powiedzieć, że "strzela". Nie przypominam sobie żeby wydarzyło się coś co mogło to spowodować.Nakręciłem film: https://www.youtube.com/watch?v=8Wqd3ioKS8MNa filmie ja nie szarpię za pletkę, staram się ciągnąć równomiernie, jednostajnie, hamulec sam tak przeskakuje.Proszę o pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rothen Opublikowano 14 Listopada 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2015 Napisz do Endriu24 on ogarnie temat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thug Opublikowano 14 Listopada 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2015 W mojej rojo też nie jestem zadowolony z precyzji hamulca. Regulacja jest raczej słaba. Długo,długo nic...a nagle beton. Ciekaw jestem co można poradzić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siewicz Opublikowano 14 Listopada 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2015 Ale u mnie regulacja jest ok. Ogólnie od dwóch lat, kiedy intensywnie użytkuję ten multi, dziś zaczęło się dziać coś takiego jak na filmiku. Wcześniej wszystko działało płynnie, bez skoków i przede wszystkim tego melicznego stukotu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek001 Opublikowano 15 Listopada 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2015 polałeś oliwką tarcze cierne hamulca? Miałem kiedyś podobny problem. Wystarczy wyczyścić tarcze i tarcze na sucho i wszystko będzie dobrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek_W Opublikowano 15 Listopada 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2015 Jeśli już mowa o smarach na okładziny, to tylko na carbonowe i tylko smary które służą do hamulców bo inaczej to nie zadziała. W powyższym przypadku jesli nic nie było grzebane i "nagle" przestało grać, polecam inspekcję i higienę do sucha, w dalszej kolejności inne sposoby regulacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.