Skocz do zawartości

Poznań - jeziora

tomek_w

Rekomendowane odpowiedzi

• 8 lat później...

Witam,

ostatnio mało czasu na rybki i jeszcze zmiany w pracy, które pogarszają sytuację....los jednak chciał, że mam wyjazd służbowy do Poznania w piątek...pomyślałem sobie że wrzucę patyk i trochę klamotów do bagażnika, może będzie chwila popołudniu....tylko teraz gdzie co i jak?

Pierwsza do głowy przychodzi Warta, ale jestem totalnie zielony w temacie i jeszcze z tego co się zdążyłem zorientować - woda wysoka.

Poradzicie coś? Może jakiś urokliwy dopływ Warty? Popróbowałbym się na lekko...klenie, jazie... :D

Jeśli,jak piszesz,masz mało czasu na krótką "popołudniówkę",skoncentrowałbym się na Warcie.Jazia jest naprawdę sporo i to całkiem ładnego,nawet "z marszu" jest szansa połowić.Oczywiście jeśli Twoje dobre chęci i zapał nie spotkają się z humorami ryb :) .Jeśli będziesz chciał konkretniej,mogę ci coś podpowiedzieć(oczywiście bez gwarancji mega połowów :D ),ale są miejsca gdzie jest realna szansa spotkania ładnego jazia.Niestety,gdyby co to konspiracyjnie na priv,bo skądinąd wiem że zaglądają tu tacy którzy tylko czekają na tego typu informacje podane na talerzu.W wiadomym celu :( .

Celowo nic o kleniach nie napisałem,bo skoro taki wątek już jest to zapytam kolegów z Poznania i okolic.

Jak u was w tym roku z kleniami?Nie wiem,może spadła na mnie jakaś klątwa,ale tak tragicznego kleniowo początku sezonu nie miałem od czasu kiedy kleń stał się moim głównym celem.Nie dość że złowiłem ich bardzo mało,to nie udało mi się jeszcze w tym roku przekroczyć 40cm :angry: .Odnoszę wrażenie,że w miejscach w których w poprzednich latach łowiłem sporo całkiem przyzwoitych kleni,teraz jakby ich nie było?!

Podsumowując,gdyby nie całkiem dobrze współpracujące jazie,byłbym dosłownie przybity.

Gdybyście mieli jakieś refleksje na temat powyższego,byłyby mile widziane.

Pozdrawiam

Edytowane przez drag