Skocz do zawartości
  • 0

Echosonda Garmin STRIKER™


piernik

Pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

A co tu chcesz rozkminiać ?

Urządzenia serii Striker nie posiadają karty pamięci wiec Garmin wymyślił aplikację na Androida którą można sparować po WiFi swoje urządzenie z telefonem. Dzięki temu można wykonać aktualizację oprogramowania, wgrać batymetrie zrobioną przez innych, podzielić się swoją mapką. Taki rodzaj portalu społecznościowego...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Dokładniej chodziło mi właśnie o to, że jednak 9" STRIKER Plus ma WiFi.

Bo gdy o To pytałem, to mi powiedziano,  że go nie ma   B) .

Dlatego zadałem to pytanie , bo nie mogłem zrozumieć jak to jest , że bez WiFi i td.... można jednak w jakiś sposób połączyć się z urządzeniem w jakiś inny sposób.

Teraz wszystko jest OK  ;)  :) , a kto pyta nie błądzi  :) ....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Panowie nie długo bede miał w użytku striker ‚7 sv plus . I tu moje pytanie - będzie to póki co zestaw przenośny . Jaki cover do niej kupić ? poprzednio miałem lowrance hdi 5 . Czy standardowy cover będzie pasował czy 7 cali będzie już na niego za duże ?

 

 

Jak z poborem prądu w niej ? Tzn jaki akumulator najlepiej do niej kupić . Poprzednio miałem sparowane 2 x7ah .

 

Chodzi mi o zestaw przenośny .

Z góry dzięki za podpowiedzi .

 

 

Tapatalkniete z iPhone 7

Edytowane przez puszek7
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Panowie nie długo bede miał w użytku striker ‚7 sv plus . I tu moje pytanie - będzie to póki co zestaw przenośny . Jaki cover do niej kupić ? poprzednio miałem lowrance hdi 5 . Czy standardowy cover będzie pasował czy 7 cali będzie już na niego za duże ?

 

 

Jak z poborem prądu w niej ? Tzn jaki akumulator najlepiej do niej kupić . Poprzednio miałem sparowane 2 x7ah .

 

Chodzi mi o zestaw przenośny .

Z góry dzięki za podpowiedzi .

 

 

Tapatalkniete z iPhone 7

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Panowie nie długo bede miał w użytku striker ‚7 sv plus . I tu moje pytanie - będzie to póki co zestaw przenośny . Jaki cover do niej kupić ? poprzednio miałem lowrance hdi 5 . Czy standardowy cover będzie pasował czy 7 cali będzie już na niego za duże ?

 

 

Jak z poborem prądu w niej ? Tzn jaki akumulator najlepiej do niej kupić . Poprzednio miałem sparowane 2 x7ah .

 

Chodzi mi o zestaw przenośny .

Z góry dzięki za podpowiedzi .

 

 

Tapatalkniete z iPhone 7

Na podstawie 7sv. Cover standardowy jest ok, ale większego nic już do niego nie wciśniesz. U mnie 9ah nowe na 10 godzin wystarczyło. Więc 2x7 na cały dzień łowienia pewnie się nada. Jak Ci będzie mało to sobie po prostu dokupisz mocniejszy akumulator. Nie ma co wydawać na zapas
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

... proponuję wygiąć z dwóch blaszek aluminiowych element pośredni pomiędzy uchwytem , a uchwytem przetwornika.

Tak aby pasował dołem do przetwornika , a górą do uchwytu.  

 

z przymrużeniem oka , ale bez problemu wiadomo o co kaman : post-47757-0-07404600-1523781577.jpg  post-47757-0-08477800-1523781502.jpg

Edytowane przez miramar69
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Na podstawie 7sv. Cover standardowy jest ok, ale większego nic już do niego nie wciśniesz. U mnie 9ah nowe na 10 godzin wystarczyło. Więc 2x7 na cały dzień łowienia pewnie się nada. Jak Ci będzie mało to sobie po prostu dokupisz mocniejszy akumulator. Nie ma co wydawać na zapas

Kolega prosił o fotki na priv, ale zostaną dla potomnych

post-65218-0-21154600-1523786633_thumb.jpgpost-65218-0-95735400-1523786640_thumb.jpg

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Już uchwyt opanowany, przykręcone do jednego boku i jest mocne i stabilne. Jak będzie wena może dorobię jakieś blaszki.

Garmin strike 7sv plus dziś pierwszy raz na wodzie i powiem, że jest to skomplikowana maszyna. 
Ciężko mi ogarnąć DownVu i SideVu by obraz był taki jak na symulatorze. Po pierwszym włączeniu było czarne tło, dopiero po ingerencji w ustawienia, coś dało się zobaczyć. Poza tym przy dużych spadkach dna, głębokość się traci i chwile trzeba poczekać by wróciło do normy. To normalne? Może coś z moim przetwornikiem nie tak? Ma ktoś jakieś rady ? ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Już uchwyt opanowany, przykręcone do jednego boku i jest mocne i stabilne. Jak będzie wena może dorobię jakieś blaszki.

 

Garmin strike 7sv plus dziś pierwszy raz na wodzie i powiem, że jest to skomplikowana maszyna.

Ciężko mi ogarnąć DownVu i SideVu by obraz był taki jak na symulatorze. Po pierwszym włączeniu było czarne tło, dopiero po ingerencji w ustawienia, coś dało się zobaczyć. Poza tym przy dużych spadkach dna, głębokość się traci i chwile trzeba poczekać by wróciło do normy. To normalne? Może coś z moim przetwornikiem nie tak? Ma ktoś jakieś rady ? ;)

Masz na auto czułość i jasność? Jeśli tak, to opóźnienie będzie. Jak na różnych głębokościach masz manual, to niestety trzeba grzebać przy każdym zmianie podłoża i głębokości. Lepiej pływaj na manualu to będziesz lepiej rozumiał co się dzieje pod łodzią Edytowane przez karkoszek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Rozglądam się za Striker 7sv z przetwornikiem GT52 lub GT40 po sklepach w USA i ebay z wysyłką do Polski. Wszystkie do tej pory oglądane oferty mają przetwornik CV52. Podobno jest różnica w obrazowaniu między GT a CV52. W związku z tym mam pytanie czy ta różnica jest tak duża że nie warto kupować tej z CV52?. Drugie pytanie dotyczy ebay. Podane są w niektórych aukcjach opłaty przywozowe od 120 do 138 $ i podane że towar jest wysyłane za pośrednictwem Globalnego Programu Wysyłkowego. Mam rozumieć że po opłaceniu tych opłat ,w PL nie będę płacił Vatu i cła?.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Masz na auto czułość i jasność? Jeśli tak, to opóźnienie będzie. Jak na różnych głębokościach masz manual, to niestety trzeba grzebać przy każdym zmianie podłoża i głębokości. Lepiej pływaj na manualu to będziesz lepiej rozumiał co się dzieje pod łodzią

Już opanowane, na manualu lepiej idzie... kable miałem źle podłączone.... teraz pokazuje pięknie ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Już uchwyt opanowany, przykręcone do jednego boku i jest mocne i stabilne. Jak będzie wena może dorobię jakieś blaszki.

 

Garmin strike 7sv plus dziś pierwszy raz na wodzie i powiem, że jest to skomplikowana maszyna. 

Ciężko mi ogarnąć DownVu i SideVu by obraz był taki jak na symulatorze. Po pierwszym włączeniu było czarne tło, dopiero po ingerencji w ustawienia, coś dało się zobaczyć. Poza tym przy dużych spadkach dna, głębokość się traci i chwile trzeba poczekać by wróciło do normy. To normalne? Może coś z moim przetwornikiem nie tak? Ma ktoś jakieś rady ? ;)

 

Witam.

Ja też pierwszy raz używałem i miałem taki sam efekt "czarny ekran" Może ja też kable źle podłączyłem ale wydaje mi się że prawidłowo, zgodnie ze schematem i końcówkami. Może jesteś w stanie coś podpowiedzieć lub doradzić. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Potrzebna pomoc Panowie ...

W jaki sposób przesłać mapy z EchoMap do Striker?

Może ktoś jest zorientowany jak podłączyć kable do przesyłu danych oraz w jakie funkcje należy wejść.

Jak podłączyć kable masz napisane w instrukcji Strikera. Do pobrania ze strony Garmina.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Panowie do dłuższego czasu borykam się z problemem którego nik nie potrafi rozwiązać .posiadam Strikera 7 SV z przetwornikiem GT 52 z dystrybucji z USA  do tego na łodzi mam zamontowany  Silnik Haswing Protruar 4.0 G 130 lbs 24V (4 HP)

Problem tkwi w tym gdy włączam silnik pojawiają się pionowe kreski na ekrania (zakłócenia które uniemożliwiają czytanie echa )na klasycznym obrazie idzie zmniejszyć czułość do zera i ich nie widać ale DownVu i SideVu nie da się korzystać .

Odrazy odpowiem że silnik ma swoje 2 akumulatory oraz echo też ma oddzielny.Na łodzi solar 430 jest poprowadzona gotowa instalacja pod akumulator,kable od echa były oddzielane na bardzo dużą odległość  od kabli akumulatora ,na kabel od echa założone pierścienie ferrytowe (nic to nie dało ). Akumulatory były uziemiane (ale nie jestem pewny czy do końca dobrze to zrobiłem ). Dodam że echo z silnikiem 55 lbs Haswing pracowało poprawnie ,dopiero przy styczności z Protruar 4.0 zaczęły się problemy.Najlepsze jest to że silnik pływał również z Echo Garmin Echo Map 92 SV i wszystko było OK.Już nie mam pomysłów jak przeprowadzić kolejne próby żeby sprzęty zaczęły poprawnie działać.Garmin umywa ręce jak również Haswing który twierdzi że tak się zdarza i trzeba pozbyć się Echa .

Może ktoś z forumowiczów jest wstanie mi pomyć za co będę bardzo wdzięczy oraz wynagrodzę pomoc .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Problemy leży niestety w silniku..to on generuje zakłócenia... Jeśli oddaliles maksymalnie kable od siebie . Zarówno zasilające jak i od przetwornika , to jedynie pozostaje jeszcze schować przetwornik pod Łódź. U mnie przy 2hp haswinga tylko to pomogło wyeliminować w znaczenej mierze zaklocenia. Slyszalem historie, że zasilenie echa z Aku większej pojemności pomaga, jednak nie praktykowane tego i nie potwierdze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...