piernik Opublikowano 19 Listopada 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2015 Czy może ktoś- coś więcej wie na ten Striker 7SV temat niż na stronie Garmina? 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 kemot11 Opublikowano 7 Marca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2020 "Obok" siebie poszukaj dokładniej - @psulek Ten „namiar” znam już z wątku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Czechofil Opublikowano 7 Marca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2020 Byłem. Niestety nie mają na stanie z gt40.Strikery występują tylko z GT52 lub bez przetwornika. GT40 wypadł już z oferty Garmina Musisz poszukać w sklepach internetowych pewnie maja coś w magazynach Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Raduński Opublikowano 9 Marca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2020 Próbuje ustawić kolor twardego dna,mam głębokość auto,tylko kolor żółty.Striker 9 plus SV gt40.Proszę o podpowiedź. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 GregorS Opublikowano 9 Marca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2020 No tu raczej kolor się tak mocno nie zmienia przy twardym dnie. Ja zauważyłem ze przy twardym obraz dna( ta żółta kreska) w zależności od twardości robi się szeroka na b.twardym i wąska na miękkim. Też z tym walczyłem i po przesiadce z Lowrance nie mogłem się odnaleźć. Warto przy szukaniu twardego przejść na ręczne ustawienie głębokości aby był margines na dole do wyświetlenia szerszej kreski . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 psulek Opublikowano 9 Marca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2020 Tak jak piszesz, szeroka linia oznacza po prostu mocne odbicie. Przy ustawieniu auto twardość może być przekłamana na nagłych spadkach, ponieważ przy gwałtownym wzroście głębokości echo zwiększa moc w związku ze zmianą zakresu i pasek może się sam poszerzyć. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Raduński Opublikowano 9 Marca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2020 Dzięki za podpowiedź,wypróbuję na wodzie z ustawieniami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 maxxx Opublikowano 25 Marca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2020 Szybkie pytanie dotyczące stiker 7 czy jest opcja podłączenia echo do komputera ? zgrania pliku z mapami ? jeśli tak to przy pomocy jakiego programu ? bo jedyne jakie znalazłem to na "macanki " ze sklepu plej a nie korzystam z tego tworu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 jarbol Opublikowano 25 Marca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2020 (edytowane) Szybkie pytanie dotyczące stiker 7 czy jest opcja podłączenia echo do komputera ? zgrania pliku z mapami ? jeśli tak to przy pomocy jakiego programu ? bo jedyne jakie znalazłem to na "macanki " ze sklepu plej a nie korzystam z tego tworu.Jakie na "macanki"? Nie można po prostu napisać że zrozumieniem... Efekt koronawirusa czy kwarantanny? Edytowane 25 Marca 2020 przez jarbol Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 maxxx Opublikowano 25 Marca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2020 Na stronie garmina znalazłem programy do pobrania na urządzenia mobilne , pobiera się je przy pomocy sklepu play i coś z "jabłkiem" chodzi o to czy jest jakiś program przy pomocy którego można zrzucić mapę na komputer tylu laptop lub tradycyjny .Nie mogę się coś przyzwyczaić do technologi macanej- dotykowej zwyczajnie wole wciskowe telefony , komputery , tokarki , frezarki i kokpity pojazdów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 jarbol Opublikowano 26 Marca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2020 Nic mi nie wiadomo o takiej możliwości. Jedynie swoje punkty, trasy i ślady przez aplikację Activecaptain. Jeśli chodzi o dane użytkownika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 maxxx Opublikowano 26 Marca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2020 To chyba nic nie wymyślę bo aktiw kapitan też tylko na urządzenia mobilne i nie ma opcji pobrania pod windowsa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 jarbol Opublikowano 26 Marca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2020 Gdzie mogę sprawdzić co się zmieniło (zmienia) wraz z nową aktualizacją z wersji v7.40 do v7.50? Krótko mówiąc - jakie zmiany w nowej wersji? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 astor Opublikowano 26 Marca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2020 To chyba nic nie wymyślę bo aktiw kapitan też tylko na urządzenia mobilne i nie ma opcji pobrania pod windowsaSą dostępne emulatory na windows np.https://www.google.com/url?q=https://www.bluestacks.com/pl/index.html&sa=U&ved=2ahUKEwjFofDGo7noAhVCw8QBHU9WAAkQFjABegQICRAB&usg=AOvVaw14yjMfwYVik1ieoL9sNgro App z Androida śmigaja na "okienkach" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Janusz1966 Opublikowano 27 Marca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2020 Są dostępne emulatory na windows np.https://www.google.com/url?q=https://www.bluestacks.com/pl/index.html&sa=U&ved=2ahUKEwjFofDGo7noAhVCw8QBHU9WAAkQFjABegQICRAB&usg=AOvVaw14yjMfwYVik1ieoL9sNgro App z Androida śmigaja na "okienkach"Działa ktoś sprawdzał?[emoji848]Nie mam teraz jak bo mam daleko kompa. Jak dobrze działa to fajnie jest sporo aplikacji które chciałbym mieć na pc[emoji16] Wysłane z mojego LG-H930 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 JURO Opublikowano 16 Kwietnia 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2020 Gdzie mogę sprawdzić co się zmieniło (zmienia) wraz z nową aktualizacją z wersji v7.40 do v7.50? Krótko mówiąc - jakie zmiany w nowej wersji?Dzwoniłem do Garmina bo mam problem z aplikacją Active Captain na telefonie Huawei - miedzy innymi nie ściaga aktualizacji i przy okazji dowiedziałem sie , ze w aktualizacji poprawili jakies elementy zwiazane z przesyłem danych ale szczegółów nie znam. Ma ktos jeszcze problemy z aplikacją Active Captain i telefonami Huawei?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 rapek Opublikowano 29 Kwietnia 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2020 Pomocy,narobiłem ambarasu ze Strikerem 7 SV.Jako że sezon się zbliża a echo leżało nowe od zimy postanowiłem wgrać sobie mapy ze społ. Active captain.Robiłem wszystko zgodnie z wyświetlanymi komunikatami i zaczęła się pobierać jeszcze jakaś aktualizacja i wtedy odłączył mi się aku .No i dupa blada, echo zgasło i koniec nie ma nic ,wyświetla się tylko SOFTWARE MISSING.Czyli jak to rozumieć że skasowało oprogramowanie???Czy da się to naprawić(samemu w domu) czy tylko pozostaje serwis Garmina? Bardzo proszę o pomoc i co teraz z tym robić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 GregorS Opublikowano 30 Kwietnia 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2020 No chyba serwis. Znajdź w necie jak zrobić twardy reset, jakaś kombinacja klawiszy( albo długo przytrzymać przycisk zasilania nawet 10s). Jak nie pomoże to serwis. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Koza11 Opublikowano 30 Kwietnia 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2020 Pomocy,narobiłem ambarasu ze Strikerem 7 SV.Jako że sezon się zbliża a echo leżało nowe od zimy postanowiłem wgrać sobie mapy ze społ. Active captain.Robiłem wszystko zgodnie z wyświetlanymi komunikatami i zaczęła się pobierać jeszcze jakaś aktualizacja i wtedy odłączył mi się aku .No i dupa blada, echo zgasło i koniec nie ma nic ,wyświetla się tylko SOFTWARE MISSING.Czyli jak to rozumieć że skasowało oprogramowanie???Czy da się to naprawić(samemu w domu) czy tylko pozostaje serwis Garmina? Bardzo proszę o pomoc i co teraz z tym robić.Spróbuj wgrać poprzez kartę SD aktualne oprogramowanie sterujące echem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 jarbol Opublikowano 30 Kwietnia 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2020 Striker 7sv nie ma slotu na kartę SD. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Koza11 Opublikowano 30 Kwietnia 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2020 ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 miramar69 Opublikowano 30 Kwietnia 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2020 ... lepsze zawsze było wrogiem dobrego ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 rapek Opublikowano 30 Kwietnia 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2020 Tak niema slotu SD.Dzwoniłem dzisiaj do GARMINA i bez serwisu się nie obejdzie.Kazali ją przysłać i że nie będą wgrywać systemu tylko wymienią na nową (nie wiem dlaczego?) Bałem się że będzie problem bo echo kupione we Finlandii ale powiedzieli że zrobią to w ramach gwarancji tylko muszę okazać dowód zakupu.Mam nadzieję że tak będzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 jarbol Opublikowano 30 Kwietnia 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2020 Czego się nauczyliśmy? Tego że, trzeba mieć na uwadze stan i jakość podłączenia zasilania przy aktualizacji. Jak w każdym innym urządzeniu, przy tego typu działaniach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 GregorS Opublikowano 1 Maja 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2020 ... no i tego że jak coś się zacznie dziać po gwarancji to będzie lipa . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 pawlo29 Opublikowano 1 Maja 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2020 Myślę że na gwarancji szybciej załatwią wymieniając na drugą echosondę , ale po gwarancji na pewno też to naprawią , może dłużej zejdzie , i oby koszty nie przekroczyły wartość samego echa . Nie podaje marki brat swoje echo oddał do serwisu , ale oni wysłali do USA tam tylko naprawiają , naprawili ale 4 miesiące letnie przepadły Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
piernik
Czy może ktoś- coś więcej wie na ten Striker 7SV temat niż na stronie Garmina?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
Top użytkownicy dla tego pytania
124
117
86
61
Popularne dni
28 Lip
37
17 Maj
32
23 Wrz
26
1 Lis
24
Top użytkownicy dla tego pytania
psulek 124 odpowiedzi
miramar69 117 odpowiedzi
Koza11 86 odpowiedzi
godski 61 odpowiedzi
Popularne dni
28 Lip 2016
37 odpowiedzi
17 Maj 2018
32 odpowiedzi
23 Wrz 2016
26 odpowiedzi
1 Lis 2016
24 odpowiedzi
Popularne posty
Koza11
@1: Dla wyraźniejszych odczytów ClearVu możesz użyć 800khz, które wyraźniej od 455khz zobrazują obiekt na dnie SideVu to obrazowanie boczne, masz zapewne jedną częstotliwość-455khz, używasz do obejrze
Sady
Może coś takiego ? Szeroki stożek,brak GPS,menu intuicyjne .full HD
Paprykarz
No i tu Kamil się mylisz, wystarczy kupić Garmina bo na nim było widać zestaw a na HB ni chu**
Opublikowane grafiki
1665 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.