Skocz do zawartości
  • 0

Echosonda Garmin STRIKER™


piernik

Pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

No tu raczej kolor się tak mocno nie zmienia przy twardym dnie. Ja zauważyłem ze przy twardym obraz dna( ta żółta kreska) w zależności od twardości robi się szeroka na b.twardym i wąska na miękkim. Też z tym walczyłem i po przesiadce z Lowrance nie mogłem się odnaleźć. Warto przy szukaniu twardego przejść na ręczne ustawienie głębokości aby był margines na dole do wyświetlenia szerszej kreski ;).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Tak jak piszesz, szeroka linia oznacza po prostu mocne odbicie. Przy ustawieniu auto twardość może być przekłamana na nagłych spadkach, ponieważ przy gwałtownym wzroście głębokości echo zwiększa moc w związku ze zmianą zakresu i pasek może się sam poszerzyć.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Szybkie pytanie dotyczące   stiker 7   czy jest opcja podłączenia  echo  do komputera ?  zgrania pliku z mapami   ?  jeśli tak  to przy pomocy jakiego programu ? bo jedyne jakie znalazłem to na "macanki  "   ze sklepu plej  a nie korzystam  z tego tworu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Szybkie pytanie dotyczące stiker 7 czy jest opcja podłączenia echo do komputera ? zgrania pliku z mapami ? jeśli tak to przy pomocy jakiego programu ? bo jedyne jakie znalazłem to na "macanki " ze sklepu plej a nie korzystam z tego tworu.

Jakie na "macanki"? Nie można po prostu napisać że zrozumieniem... Efekt koronawirusa czy kwarantanny?

Edytowane przez jarbol
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Na stronie  garmina  znalazłem  programy do pobrania na urządzenia  mobilne  , pobiera się  je  przy pomocy sklepu play  i coś  z "jabłkiem"
 chodzi o to czy  jest jakiś  program  przy pomocy którego można zrzucić  mapę  na komputer  tylu  laptop lub tradycyjny    .
Nie mogę  się  coś przyzwyczaić  do technologi macanej- dotykowej   zwyczajnie wole  wciskowe  telefony , komputery , tokarki  , frezarki i kokpity pojazdów :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

To chyba nic nie wymyślę bo aktiw kapitan też tylko na urządzenia mobilne i nie ma opcji pobrania pod windowsa

Są dostępne emulatory na windows np.https://www.google.com/url?q=https://www.bluestacks.com/pl/index.html&sa=U&ved=2ahUKEwjFofDGo7noAhVCw8QBHU9WAAkQFjABegQICRAB&usg=AOvVaw14yjMfwYVik1ieoL9sNgro

 

App z Androida śmigaja na "okienkach"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Działa ktoś sprawdzał?[emoji848]

Nie mam teraz jak bo mam daleko kompa. Jak dobrze działa to fajnie jest sporo aplikacji które chciałbym mieć na pc[emoji16]

 

Wysłane z mojego LG-H930 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Gdzie mogę sprawdzić co się zmieniło (zmienia) wraz z nową aktualizacją z wersji v7.40 do v7.50? Krótko mówiąc - jakie zmiany w nowej wersji?

Dzwoniłem do Garmina bo mam problem z aplikacją Active Captain na telefonie Huawei - miedzy innymi nie ściaga aktualizacji i przy okazji dowiedziałem sie , ze w aktualizacji poprawili jakies elementy zwiazane z przesyłem danych ale szczegółów nie znam.

 

Ma ktos jeszcze problemy z aplikacją Active Captain i telefonami Huawei??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Pomocy,narobiłem ambarasu ze Strikerem  7 SV.Jako że sezon się zbliża a echo leżało nowe od zimy postanowiłem wgrać sobie mapy ze społ. Active captain.Robiłem wszystko zgodnie z wyświetlanymi komunikatami i zaczęła się pobierać jeszcze jakaś aktualizacja i wtedy odłączył mi się aku .No i dupa blada, echo zgasło i koniec nie ma nic ,wyświetla się tylko SOFTWARE MISSING.Czyli jak to rozumieć że skasowało  oprogramowanie???Czy da się to naprawić(samemu w domu) czy tylko pozostaje serwis Garmina? Bardzo proszę o pomoc i co teraz z tym robić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Pomocy,narobiłem ambarasu ze Strikerem  7 SV.Jako że sezon się zbliża a echo leżało nowe od zimy postanowiłem wgrać sobie mapy ze społ. Active captain.Robiłem wszystko zgodnie z wyświetlanymi komunikatami i zaczęła się pobierać jeszcze jakaś aktualizacja i wtedy odłączył mi się aku .No i dupa blada, echo zgasło i koniec nie ma nic ,wyświetla się tylko SOFTWARE MISSING.Czyli jak to rozumieć że skasowało  oprogramowanie???Czy da się to naprawić(samemu w domu) czy tylko pozostaje serwis Garmina? Bardzo proszę o pomoc i co teraz z tym robić.

Spróbuj wgrać poprzez kartę SD aktualne oprogramowanie sterujące echem. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Tak niema slotu SD.Dzwoniłem dzisiaj do GARMINA i bez serwisu się nie obejdzie.Kazali ją przysłać i że nie będą  wgrywać systemu tylko wymienią na nową (nie wiem dlaczego?) Bałem się że będzie problem bo echo kupione we Finlandii ale powiedzieli że zrobią to w ramach gwarancji tylko muszę okazać dowód zakupu.Mam nadzieję że tak będzie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Myślę że na gwarancji szybciej załatwią wymieniając na drugą  echosondę , ale po gwarancji na pewno też to naprawią , może dłużej zejdzie , i oby koszty nie przekroczyły wartość  samego echa .  Nie podaje marki  brat swoje echo oddał do serwisu ,  ale oni wysłali do USA tam tylko naprawiają  ,  naprawili ale 4 miesiące letnie przepadły  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...