Skocz do zawartości
  • 0

Echosonda Garmin STRIKER™


piernik

Pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Dawno nie używałem mojego strikera. Dziś pojawiła się kreska na ekranie bocznego sonaru. Kwestia ustawień czy przetwornik się ma jakiś defekt ? Nie bylo dziś czasu na dogłębne analizy. Ale opuszczony poniżej kolumny silnika, zamiana stron, a kreska wciąż widoczna :)fb7a85482b2e6c04203cdcbf7998fd8e.jpg

 

Wysłane z mojego VOG-L29 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Bardzo by mnie to zdziwiło bo opuszczałem naprawdę grubo poniżej dna. Sprawdzę następnym razem. Ale nie zmieniłem sposobu mocowania. A kiedyś tego na pewno nie było. Całe lato robiłem tylko spontaniczne wypady za okoniami bez elektroniki. Dziś taka niespodzianka ;)

 

Wysłane z mojego VOG-L29 przy użyciu Tapatalka

Edytowane przez thug
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Z mojego doświadczenia użytkowania Strikera 9 uważam, że 10 to za mało. Wcześniej, czy później ruszysz na dłuższą wyprawę i prądu braknie.

Dodatkowo - nie będziesz się rozstawał z ładowarką, a jak jesteś użytkownikiem Srajfona (jak ja) to już wszędzie będziesz musiał zabierać dwie :)

 

Mam 20 ah i uważam, że jest idealnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Od dłuższego czasu szukam używanego przetwornika do strikera 7 sv lecz na giełdzie ani znanych portalach nic się nie pojawia. W plecionie jest w cenie gt52 przetwornik gt50.

Ma on w tradycyjnym sonarze 300W mocy (gt52 ma 250) i 500W clear i sidd (gt52 ma 350)

Testował ktoś ten przetwornik? Oplaca się zakup zamiast gt52?

Swoją drogą echo kupione w 2020r i już przetwornik padł (jedna strona sv nie swieci) a ceny przetworników są dość dziwne.. Nowszy, lepszy gt54 można dorwać juz za 7 stówek a nawet w cenie gt52 widziałem gt56

Edytowane przez Bartek1989
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Witam zacnych forumowiczow! dopiero co kupilem strikera z gt52 i zaczynaja sie pytania. W przeciwienstwie do wiekszosci plywam lodka zdlugim kilem 120cm, silnik spalinowy zaburtowy. nurtuje mnie temat montazu przetwornika. Chce uniknac wyciagania lodzi i montazu gt52 na kilu. myslalem o dlugim uchwycie ktory zalozyl bym na pawezy i opuscil przetwornik na okolo 100cm. co o tym myslicie? moze jakies inne rozwiazania? czerwony to silnik a zielony to uchwyt pod gt52

post-77316-0-56412700-1709710307_thumb.jpg

Edytowane przez krzysztofL
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Te Twoje rysunki trochę się wykluczają. Podałeś tu jacht który ma silnik stacjonarny i przy nim masz rozumiem również założony zaburtowy manewrowy/portowy. Chyba, że to łódka bez stacjonarnego tylko z zaburtowym to teraz pytanie: czy zaburtowy jest na pantografie, czy jednak jakimś cudem ten jacht ma pawęż. Jeżeli silnik jest na pantografie to montujesz przetwornik przy samej rufie tuż pod linią wody. Po co chcesz omijać głębokość kilu? Przecież przetwornik skanuje wodę na boki, lub pod małym kątem w dół i tu kil tak daleko od rufy nic nie zakłóci.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Dzieki wielkie za szybka odpowiedz. Pomimo ze nie do konca bylo jasne to co napisalem twoja odpowiedz byla wyczerpujaca. Lodka nie posiada silnika stacjonarnego a zaburtowa honda jest na pantpografie. Myslalem ze tak dlugi kil jak i ster moga przeszkadzac. rozumie ze  wystarczy krokti uchwyt zamocowany do pantografu. Mocowanie do rufy odpada bo musial bym wyciagac plywadlo z wody.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Dzieki wielkie za szybka odpowiedz. Pomimo ze nie do konca bylo jasne to co napisalem twoja odpowiedz byla wyczerpujaca. Lodka nie posiada silnika stacjonarnego a zaburtowa honda jest na pantpografie. Myslalem ze tak dlugi kil jak i ster moga przeszkadzac. rozumie ze  wystarczy krokti uchwyt zamocowany do pantografu. Mocowanie do rufy odpada bo musial bym wyciagac plywadlo z wody.

Przetwornik ma być zanurzony i to wszystko. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Wielkie dzieki Panowie. Jak do tej pory ciagalem za soba deepera a teraz pierwsze echo i pytania same sie rodza ale nie ma to jak doswiadczenie innych. Na rufie tam gdzie bede chcial miec echo mam cale zasilanie elektryczne czyli akumulatrory podlaczone do ladowania z silnika, czy lepiej podlaczyc echo do zapalniczki w kabinie czy bezposrednio do aku? jesli chodzi o te aku to tradycyjne kwasiaki z camera 100 i 60ah podpiete bezposrednio do ladowania z silnika. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...