kwasik Opublikowano 18 Października 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Października 2007 Silnik Yamaha 3A (Malta) Ile jest wart taki silniczek ( 2,2 kW, 1,5 litrowy baczek)kilkuletni, mało używany, w bardzo dobrym stanie? Mam okazję kupić, zarówno ja jak i ten kto chce sprzedać mamy mętne pojęcia o jego aktualnej wartości.1000 zł, czy mniej czy więcej?pozdr 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 kotwitz Opublikowano 19 Kwietnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2014 ...a najlepiej kup obrotomierz (taki z nawijanym kabelkiem na przewód WN) za 50 zł. i sprawdź obroty.I tyle w temacie. Pierwsza rzecz od której trzeba zacząć.Obrotomierz możesz kupić obojętnie jaki byle wiedzieć jakie są obroty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 RADAR Opublikowano 21 Kwietnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2014 Jeśli mogę to podepnę się pod temat. Obecnie przy silniku evinrude 9.9 mam śrubę 10x5 więc jak rozumiem uciągową. Jaką śrubę powinienem zakupić do szybszego pływania gumiakiem 3m i okazjonalnie łódką 4,20 m Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Mirek* Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Jeśli mogę to podepnę się pod temat. Obecnie przy silniku evinrude 9.9 mam śrubę 10x5 więc jak rozumiem uciągową. Jaką śrubę powinienem zakupić do szybszego pływania gumiakiem 3m i okazjonalnie łódką 4,20 m Odpowiednia będzie 9x10", 9x11" lub 9 1/4x10-11", a która będzie najlepsza, { najodpowiedniejsza do twojej łodzi, pontonu } musisz sprawdzić sam Mam taki silnik tyle, że 15KM kolega miał takie 9,9 i 15KM. Właśnie przy 9,9 KM była śruba 9 1/4x10" śilnik przy mojej 4 metrowej łodzi bardzo ładnie się wkręcał już od dolnych obrotów łódź wchodziła w ślizg { wrażenie było takie, że szybciej zasuwamy niż na 15KM z śrubą 9x11" }. Wrażenie, nawigacja pokazała prawdę na 9 1/4x10" 29-31km/h a na 9x11" ok 35km/h. Jest można by powiedzieć niewielka różnica pomiędzy tymi śrubami, ale uważam, że odpowiedniejsza jest 9 1/4x10" na 11" jest zdecydowanie ciężej wyrwać łódź, udaje się to dopiero na 3/4 gazu.A więc uważam, żę do pontonu odpowiedniejsza będzie 9x11" a do łodzi 9 1/4x10". 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 RADAR Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2014 No i to jest konkretna odpowiedż od "użytkownika" a nie teorie poparte domysłami.Dziękuję koledze ślicznie i stawiam piwko( na razie tylko wirtualne ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 evin Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2014 pomyśl równiez o skróceniu kolumny. długa kolumna i ponton to tez nie bardzo 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 RADAR Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Już poczyniłem pewne kroki 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Mario41 Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Ma ktoś może instrukcję do tego obrotomierza? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 psulek Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2014 (edytowane) Mam podobny. Kliknij przycisk. Będziesz miał trzy wartości liczbowe do ustawienia: 0,5 , 1 i 2. Przełączasz się między nimi wciskając przycisk. Jeżeli masz 4t 2cyl, to ustaw 1. Jeżeli 2t 2cyl - 2. Owiń kabelek na kablu WN i powinno działać. Obroty wyświetla tylko jak silnik chodzi. Edytowane 26 Kwietnia 2014 przez psulek 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 RADAR Opublikowano 18 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2014 Odpowiednia będzie 9x10", 9x11" lub 9 1/4x10-11", a która będzie najlepsza, { najodpowiedniejsza do twojej łodzi, pontonu } musisz sprawdzić sam Mam taki silnik tyle, że 15KM kolega miał takie 9,9 i 15KM. Właśnie przy 9,9 KM była śruba 9 1/4x10" śilnik przy mojej 4 metrowej łodzi bardzo ładnie się wkręcał już od dolnych obrotów łódź wchodziła w ślizg { wrażenie było takie, że szybciej zasuwamy niż na 15KM z śrubą 9x11" }. Wrażenie, nawigacja pokazała prawdę na 9 1/4x10" 29-31km/h a na 9x11" ok 35km/h. Jest można by powiedzieć niewielka różnica pomiędzy tymi śrubami, ale uważam, że odpowiedniejsza jest 9 1/4x10" na 11" jest zdecydowanie ciężej wyrwać łódź, udaje się to dopiero na 3/4 gazu.A więc uważam, żę do pontonu odpowiedniejsza będzie 9x11" a do łodzi 9 1/4x10".Znalazłem taką oto śrubkę czy będzie pasowała?-http://propellers.istore.pl/pl/johnson-99-15km-9-1-2-x-10.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 maweric Opublikowano 18 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2014 większy skok śruby podnosi predkość maksylaną, ale zmniejsza przyśpieszenie.mniejszy skok sruby przyspiesza start z miejsca i szybsze wejście w ślizg, ale kosztem prędkości maksymalnejMirek ma w 100% racje co do doboru śruby Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 rózgaś Opublikowano 5 Czerwca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2014 Mam problem z silnikiem Yamaha 15koni 4t 2007. Pływałem sobie bez szwanku a tu nagle w połowie gazu mi zdechł. Odpaliłem, chodzi. Daję gazu i zdycha. Odpalam. Chodzi. Wrzucam bieg i płynie. daje gazu i zdycha. Dopłynąłem do brzegu tylko na biegu, dając gazu umierał. Poproszę o pomysły. dzięki z góry. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 kotwitz Opublikowano 5 Czerwca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2014 To jest wersja z gaznikami czy na wtrysku. Domniemam ze na gaznikach. Wyjąć je, dać najlepiej do kogoś kto ma myjkę ultradźwiękową niech wyczyści i zmontować. On tak mi się wydaje. Nawet jeśli to nie jest ta przyczyna to na pewno ten zabieg nie zaszkodzi, choć mam przeczucie, że ta. Sprawdź też czy na dnie w zbiorniku jest paliwa jest syf i jak wyglada filtr paliwa, a najlepiej go wymien. To tak na szybko co do głowy mi wpadlo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 patu Opublikowano 6 Czerwca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2014 ..gaźnik na 100%... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Krisu23 Opublikowano 6 Czerwca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2014 Może to głupie ale ja bym jeszcze szczelność gruszki i całego przewodu sprawdził, czasem nie myślimy o prostych rzeczach. Ja w suzuki df15 musiałem zmienić złącze przy silniku bo była mała nieszczelność i ciągnęło fałszywe powietrze. Odpalał i płynął a przy dodawaniu gazu zdychał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 miramar69 Opublikowano 6 Czerwca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2014 Po pierwsze - sprawdź /wymień filterkidwa - sprawdź linię paliwowątrzy - sprawdź gaźnik i oczyść gocztery - paliwko czy nie zwietrzałe z tamtego roku albo nie za bardzo "chrzczone"pięć - n i oczywiście świeczka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Mario41 Opublikowano 6 Czerwca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2014 Jakbyś Krzychu sam nie dał rady to mam numer do dobrego mechanika w Pucku. Ponoć nie jest drogi. Hahahaha. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 patu Opublikowano 6 Czerwca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2014 ...szczelność lini i gruszki to podstawa... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 rózgaś Opublikowano 6 Czerwca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2014 Temu mechanikowi z pucka to niech go diabli!!!!!!!!!!!!! za wymiane wirnika gumowego skasował mnie 300zł!!!!! zeby sraczki dostał na krzyżówce!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 robbox4 Opublikowano 6 Czerwca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2014 (edytowane) Mówiłem zapakuj złom przed sezonem i przywieź. Przy okazji przeglądu moich zrobił bym ci cały przegląd Yamaszki i nie było by problemów. Aa, i to mówiłem przed tamtym sezonem Widzę historia się powtarza. Edytowane 6 Czerwca 2014 przez robbox4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 rózgaś Opublikowano 6 Czerwca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2014 Robert Kołowrotki serwisujesz, wędki kosiory robisz, to nie wpadłem, że jeszcze serwis silników robisz. masz jeszcze jakies ukryte talenty o których nie wiem???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 mifek Opublikowano 6 Czerwca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2014 MA... ale jak ci powie to będzie Cie musiał sprzątnać 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Pawgas Opublikowano 6 Czerwca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2014 Popieram przedmówców - często przyczyną dławienia jest pierdółka. Miałem tak ostatnio w aucie - stara Toyota D4d - dławiła się przy 3000 obr myślę sobie cholera wtryski, pompa lub inne ustrojstwo za grubą kasę. Zacząłem od najprostrzej wymiany filtra paliwa który miał rok. I okazało się że to było przyczyną. Takie niesteny ścierwo lejemy do baków. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Pawgas Opublikowano 6 Czerwca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2014 Popieram przedmówców - często przyczyną dławienia jest pierdółka. Miałem tak ostatnio w aucie - stara Toyota D4d - dławiła się przy 3000 obr myślę sobie cholera wtryski, pompa lub inne ustrojstwo za grubą kasę. Zacząłem od najprostrzej wymiany filtra paliwa który miał rok. I okazało się że to było przyczyną. Takie niestety ścierwo lejemy do baków. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Art__RZ Opublikowano 8 Czerwca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2014 Witam.Posiadam Yamahę 9.9 i przymierzam się do zakupu Yamahy 20 km będzie przypięty do pontonu bush 3.6m.Chcę zmienić silnik na większy aby mobilniej się poruszać po rzece ale mam jedną obawę bo chcę go wykorzystywać do trolla za sumem i nie wiem czy ten 20 km nie będzie pływał na najmniejszych obrotach za szybko?I tu moje pytanie do użytkowników takich silników lub pływających w trollu jak jest z tą prędkością czy jest duża różnica na najmniejszych obrotach między dwoma tymi silnikami czy spokojnie można trollować tą 20-stką za sumem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 mdziam_78 Opublikowano 8 Czerwca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2014 Mam starszą 25km i na niskich obrotach płynę ok 3km/h bez spowalniaczy. Nie ma problemu z utrzymaniem takiej prędkości, a sumowe 5+km/h to bez problemu. Wysłane z mojego Lenovo A820 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
kwasik
Silnik Yamaha 3A (Malta)
Ile jest wart taki silniczek ( 2,2 kW, 1,5 litrowy baczek)kilkuletni, mało używany, w bardzo dobrym stanie? Mam okazję kupić, zarówno ja jak i ten kto chce sprzedać mamy mętne pojęcia o jego aktualnej wartości.
1000 zł, czy mniej czy więcej?
pozdr
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
Top użytkownicy dla tego pytania
154
108
100
88
Popularne dni
12 Lip
28
1 Sie
27
4 Sie
23
20 Lis
22
Top użytkownicy dla tego pytania
womaly23 154 odpowiedzi
psulek 108 odpowiedzi
Tresor 100 odpowiedzi
evin 88 odpowiedzi
Popularne dni
12 Lip 2013
28 odpowiedzi
1 Sie 2024
27 odpowiedzi
4 Sie 2024
23 odpowiedzi
20 Lis 2015
22 odpowiedzi
Popularne posty
Hermano
A ja chciałem napisać trochę innego posta. Mam silnik Yamaha f8SMHA z 2014 r. Jak tylko go kupiłem to miałem problem z zapłonem. Średnio co 5 wypadów wracałem do slipu na wiosłach. Najgorzej był
womaly23
Miło mi że udało się pomóc
kotwitz
Teraz płynie jak trzeba Klin może okazać się zbędny jeśli po wyjściu w slizg musisz dużo trymować, zależy jaki kąt ma pawęż. Ustaw silnik maksymalnie w dół, daj manetke do końca, jak łódka położy się
Opublikowane grafiki
2330 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.