kwasik Opublikowano 18 Października 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Października 2007 Silnik Yamaha 3A (Malta) Ile jest wart taki silniczek ( 2,2 kW, 1,5 litrowy baczek)kilkuletni, mało używany, w bardzo dobrym stanie? Mam okazję kupić, zarówno ja jak i ten kto chce sprzedać mamy mętne pojęcia o jego aktualnej wartości.1000 zł, czy mniej czy więcej?pozdr 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 pi_ter Opublikowano 8 Czerwca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2014 w tym roku przesiadłem się na Suzuki 20KM. przy 750 obrotach -> 3,5 lub mniej km/h (ponton 3,7m) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 janih Opublikowano 8 Czerwca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2014 30km bez gazu, bez redukcji obrotow 3 osoby lodka 420 plywa 3,5 km/h Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 ArturK Opublikowano 8 Czerwca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2014 Trolinguję yamahą 20 HP na Narwi i jeziorach. Nie masz się czego obawiać. Miałem traki sam dylemat jak Ty, gdy zmieniałem silnik na większy. Sprawdzone jest ok.. Zresztą wielkość samej śruby w jamaszce czterosów od 9,9 do 20 jest taka sama. Dopiero w 25 masz większą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 patu Opublikowano 8 Czerwca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2014 ...po 2008 roku chyba juz nie takie same... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 rózgaś Opublikowano 9 Czerwca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2014 Zamówiłem nową linię paliwową. Moja puszczała i grucha sparciała. Może to będzie to. Jak nie to wyczyszcze wkład filtra, bo ponoć jest tu wkład a nie wymienny filtr paliwa. Liczę że będzie po problemie. .. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 ArturK Opublikowano 10 Czerwca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2014 ...po 2008 roku chyba juz nie takie same...Takie same... Mój silnik jest z 2011 roku. Zresztą proszę sprawdzić linku.http://www.permatech.com.pl/e-sklep/index.php?p442,sruba-aluminiowa-amita3-do-yamaha-9-9-15-20hp-2-suw-4-suw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 rózgaś Opublikowano 2 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2014 Regulacja niskich obrotów Yamaha 15 KM Wiam, mam takie coś, że jak ujmuję gazu to mi często ww fura gaśnie. Mógłby ktos łopatologicznie wytłumaczyc jak to poprawic??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 sebson Opublikowano 2 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2014 Ja mam podobnie w mojej hondzie.Zmniejszam obroty co by za szybko nie płynąć ale czasem małpa gaśnie.Jak ustawię żeby nie gasł to tempo czasem za duże Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 rózgaś Opublikowano 2 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2014 Najsmieszniejsze ze było git i sie pomieszało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 saw Opublikowano 2 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2014 Ja u siebie w hondziawce mam podobnie, co prawda nie gaśnie ale na wolnych zaczyna pracować nie równo, chętnie też dowie się o co chodzi.Może być to jakość paliwa? Pływam jeszcze na zbiorniku z ubiegłego roku 2 litry zostały a nie chcę mieszać żeby się upewnić czy to problem z paliwem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Wookash Opublikowano 2 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2014 Nie wiem nie znam się na spalinach ale po mojemu to tak jakby na wolnych obrotach pompa nie dawała rady z zaciągnięciem paliwa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 sebson Opublikowano 2 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2014 Ja u siebie w hondziawce mam podobnie, co prawda nie gaśnie ale na wolnych zaczyna pracować nie równo, chętnie też dowie się o co chodzi.Może być to jakość paliwa? Pływam jeszcze na zbiorniku z ubiegłego roku 2 litry zostały a nie chcę mieszać żeby się upewnić czy to problem z paliwem.Mnie ktoś kiedyś powiedział że hondy nie lubią zbyt niskich obrotów a czasem trzeba wolniej płynąć a tu cinżko panie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 darogryf Opublikowano 2 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2014 To można powiedzieć, że silnik samochodu gaśnie na luzie bo nie lubi być na luzie. Przeczyść cały układ paliwowy. Takie objawy nie mają nic wspólnego z firmą ani modelem silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 newrom Opublikowano 3 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2014 Spuścić paliwo z gaźnika (może być syf w komorze pływakowej), rozłożyć gaźnik i wymyć (środkiem do mycia gaźników, ale sprawdzi się i ten do mycia zacisków hamulcowych), albo przynajmniej przedmuchać sprężonym powietrzem. Wyczyścić/wymienić filtr paliwa oraz filtr powietrza.Sprawdzić stan i kolor świecy zapłonowej.Do paliwa wlać setkę spirytusu (denaturatu, izopropylu, rektyfikowanego, bimbru - byleby miał ~96%) jeśli zachodzi podejrzenie że w paliwie może być woda. Ja to raz w sezonie robię profilaktycznie.Silnik na wolnych musi ładnie pracować, bez względu czy jest to 40 letnie tohatsu 2t czy nówka yamaha 4t z wtryskiem i chorągiewką Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 patu Opublikowano 3 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2014 Nie wiem nie znam się na spalinach ale po mojemu to tak jakby na wolnych obrotach pompa nie dawała rady z zaciągnięciem paliwa....pompa paliwa???... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 psulek Opublikowano 4 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2014 Patu, ty też masz. Nr części 3H8-04000-1 jakby ci się zepsła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 patu Opublikowano 5 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2014 .. jakby na wolnych pompa nie wyrabiała to tym bardziej na pełnym otwarciu przepustnicy...imho, kwestia regulacji i czyszczenia układu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 saw Opublikowano 5 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2014 Patryk wiesz może ile takie czyszczenie układu + wymiana świec może kosztować w serwisie? Generalnie jestem ogarnięty z mechaniką ale nie bardzo mam warunki do takich akcji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 darogryf Opublikowano 5 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2014 W Szczecinie za przeglad czyszczenie gaźnika i wymianę płynów zapłaciłem 150 pln ów. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 patu Opublikowano 5 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2014 ...Sławek, w serwisie Cię nieźle skasują...ostatnio płaciłem ponad 300PLN za 1-szy przegląd serwisowy ( wymiana olei, filtra, przegląd, smarowanie cięgien i elem. ruchomych itp, itd)...u mechaniora w 1szej lepszej marinie pewnie połowa tego... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Wookash Opublikowano 8 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2014 .. jakby na wolnych pompa nie wyrabiała to tym bardziej na pełnym otwarciu przepustnicy...imho, kwestia regulacji i czyszczenia układu... Zależy jaka pompa. Jeśli pompa elektryczna która powinna dawać stałe ciśnienie to masz rację. Ale jeśli jest pompa która pompuje odpowiednią ilość paliwa w zależności od obrotów silnika (taka jak w dużych fiatach kiedyś była) to już może nie wydolić na małych obrotach co w połączeniu z zasyfionym układem może powodować gaśnięcie silnika. Pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 janih Opublikowano 8 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2014 1 wszy przegląd w Wawie(yamaha) 480 zl wiec i tak u Was taniej 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 patu Opublikowano 8 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2014 ..ja serwisowałem Tośkę... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 psulek Opublikowano 8 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2014 A tak z ciekawości - co zrobiono w rach serwisu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 patu Opublikowano 9 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2014 ...wymuana oleju silnikowego, przekładniowego, wymiana filtra (oryginał ponad 100pln), smarowanie cięgien,linek, rzekomo sprawdzenie gaźnika ...no i pucowanie motorka bo odebrałem go błyszczącego jak przysłowiowe psie jajca:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
kwasik
Silnik Yamaha 3A (Malta)
Ile jest wart taki silniczek ( 2,2 kW, 1,5 litrowy baczek)kilkuletni, mało używany, w bardzo dobrym stanie? Mam okazję kupić, zarówno ja jak i ten kto chce sprzedać mamy mętne pojęcia o jego aktualnej wartości.
1000 zł, czy mniej czy więcej?
pozdr
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
Top użytkownicy dla tego pytania
154
108
100
88
Popularne dni
12 Lip
28
1 Sie
27
4 Sie
23
20 Lis
22
Top użytkownicy dla tego pytania
womaly23 154 odpowiedzi
psulek 108 odpowiedzi
Tresor 100 odpowiedzi
evin 88 odpowiedzi
Popularne dni
12 Lip 2013
28 odpowiedzi
1 Sie 2024
27 odpowiedzi
4 Sie 2024
23 odpowiedzi
20 Lis 2015
22 odpowiedzi
Popularne posty
Hermano
A ja chciałem napisać trochę innego posta. Mam silnik Yamaha f8SMHA z 2014 r. Jak tylko go kupiłem to miałem problem z zapłonem. Średnio co 5 wypadów wracałem do slipu na wiosłach. Najgorzej był
womaly23
Miło mi że udało się pomóc
kotwitz
Teraz płynie jak trzeba Klin może okazać się zbędny jeśli po wyjściu w slizg musisz dużo trymować, zależy jaki kąt ma pawęż. Ustaw silnik maksymalnie w dół, daj manetke do końca, jak łódka położy się
Opublikowane grafiki
2330 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.