kwasik Opublikowano 18 Października 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Października 2007 Silnik Yamaha 3A (Malta) Ile jest wart taki silniczek ( 2,2 kW, 1,5 litrowy baczek)kilkuletni, mało używany, w bardzo dobrym stanie? Mam okazję kupić, zarówno ja jak i ten kto chce sprzedać mamy mętne pojęcia o jego aktualnej wartości.1000 zł, czy mniej czy więcej?pozdr 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 zuraw16 Opublikowano 15 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Października 2014 Mam mały problem z moim silnikiem - Yamaha 8 km. Gdy chcę go zdjąć z pawęży i podnoszę go do góry nie zostaje w pozycji poziomej tylko opuszcza się z powrotem.Druga rzecz to trym,silnik pływa poprawnie i nawet sprawnie bo sam z gratami płynę z Romaną 430 ponad 20 km/h (gps) ,może mogłoby być lepiej więc chciałbym z trymem pokombinować .Chciałbym jakiś dorobić bo oryginał pewnie będzie drogi.Czy wystarczy zwykła długa śruba z nakrętką kontrującą?Może ktoś z Was dorabiał i wie jak to powinno wyglądać?Jaka długość i średnica...Jeśli chodzi o podnoszenie silnika to ten element nazywa się chyba tilt knob.Zrobiłem zdjęcie swojego silnika (po prawej) i ściągnąłem fotkę innego silnika dla porównania i właśnie tych elementów u mnie nie ma (bolec trymu i "tilt knob"),Chciałbym je jakoś dorobić bo w serwisie zapłacę majątek napewno. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 gooral Opublikowano 15 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Października 2014 ja zamiast tej sruby do trymowanie dalem normalny pret gwintowany (bodaj 8 czy 10mm) i po nakretce samokontrujacej (z plastikowym zakonczeniem) z kazdej strony (na zewnatrz) w suzuki 6km dzialalo idealnie.z tilt knobem nie pomoge, ale jak sie przyjzysz w mocowaniu pawezy jest od srodka wyzlobiony otwor i po nim "spaceruje" taki pret albo klinujac sie w niektorych wyzlobieniach (w pozycji " do gory") albo nie. u mnie w hondzie chyba caly taki blaszany mechanizm porusza tym pretem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 skiner Opublikowano 15 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Października 2014 (edytowane) bolec trymu to zwykły pręt o grubości otworu, z jednej strony zabezpieczony przed wypadaniem a po drugiej stronie ruchoma zapadka (popatrz sobie u znajomego jak to wygląda w większości przypadków tak samo).Spokojnie takie coś jesteś w stanie sam zrobić, ja bym to zrobił ze zwykłej śruby o odpowiednim przekroju i długości. Skręcasz to nakrętka z podkładką sprężynująca aby się nie rozkręcało i powinna być gitara. PSnapisałem się a ktos mnie uprzedził, lol - ale nie będę kasował już Edytowane 15 Października 2014 przez @Wojti Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 zuraw16 Opublikowano 15 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Października 2014 Dzięki Panowie,może ktoś z tym tilt knobem jeszcze podsunie pomysł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 bartsiedlce Opublikowano 15 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Października 2014 Obejrzyj "na żywo" kompletny silnik i wszystko się wyjaśni. Wszystkie opisy są warte funta kłaków, jeśli nie widziałeś oryginału. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 evin Opublikowano 16 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Października 2014 ja bym kupił srube M8 z motylkiem plastikowym na końcu.na drugim końcu sruby(tam gdzie jest gwint/ wytoczyłbym rowek na pierscien Siegerawkładasz srube w otwór wieszaka.z drugiej strony zakładasz sprezyne 8mm sred. zwoju. długosc sprezyney tak dobierasz by była scisnieta .sciskasz sprezyne i jednocesnie zkładasz podkładke i pierscien siegera.po tak zamontowanym systemie odciągasz motylektak by sprezyne scisnąci opuszczas silnikw chwili podniesieenia silnika spręzyna rozciaga sie i przeuwa srubetak ze silnik nie opadnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 zuraw16 Opublikowano 16 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Października 2014 Wielkie dzięki Evin! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 sledzix Opublikowano 19 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Października 2014 Yamaha F4A Witam panowie mam pewien problem z moja yamaszka a mianowicie chodzi o to ze jeżeli płynę na pełnym gazie i schodzę na małe obroty to mi gaśnie nie za każdym razem ale przeważnie tak jest albo jak płynę w na wolnych obrotach to tez potrafi zgasnąć prawdopodobnie problem leży w ustawieniu obrotów i z dlatego moje pytanie jak wyregulować obroty może miał ktoś podobny problem ? z góry dzięki za odp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 paawelek83 Opublikowano 19 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Października 2014 obroty reguluje się taką małą śrubką z łbem przeważnie na śrubokręt + na tej śrubce jest również sprężynka. Śrubka ta znajduje się na gaźniku.uruchom silnik, podłącz obrotomierz i wyreguluj wspomnianą śrubką obroty do zalecanych przez producenta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 sledzix Opublikowano 19 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Października 2014 a jaki to obrotomierz trzeba podłączyć ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 newrom Opublikowano 20 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Października 2014 allegro wpisz obrotomierz i szukaj w okolicach ceny 100zł (95-105). Np w częściach do kosiarek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 busz231 Opublikowano 20 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Października 2014 nie szukaj żadnego obrtomierza.owa śrubka jest zespolona z manetką gazu i przy podkręceniu otwiera przepustnicę.wystarczy śrubokrętem przekręcić może z pół obrotu w prawo-najlepiej przy uruchomionym silniku tak aby obroty się trochę zwiększyły i silnik równo pracował.innych regulacji przy gażniku F4 nie ma i nie wydaje mi się że ten zabieg rozwiąże problem.według mnie gażnik trzeba przeczyścić i sprawdzić lub wymienić świecę.F4są czułe na różnicę przerwy na świecy.jeśli jest zbyt mała nie równo pracuje i potrafi gasnąć i zbyt duża przerwa podobnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 tomekb Opublikowano 21 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Października 2014 Yamaha 20 km 2T witam pomocy cieżko mi chodzi kolumna w silniku dopiero go zakupilem oczywiscie urzywke nie moge znalesc zadnej sruby regulacyjnej oporu łozyska kolumny zadnej kalamitki moze ktos mi podpowie gdzie taka sie znajduje bac co zrobic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 gooral Opublikowano 21 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Października 2014 Moze nasmarowac trzeba? Ps w 1 parsunie jakiego uzywalem nie bylo sruby. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 tomekb Opublikowano 21 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Października 2014 dobra dobra pisalem ze nie ma kalamitki do smarowania ani zadnego otworu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Pietruk Opublikowano 21 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Października 2014 A witamy na forum. Przywitaj się, zajrzyj do słownika i spróbuj jeszcze raz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 patu Opublikowano 21 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Października 2014 ..,musi być śruba albo wajcha/dźwignia do regulacji oporu obrotu kolumny..wrzuć fotkę silnika... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 meyger Opublikowano 12 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2014 Witam, potrzebuje pomocy. Nie mam pojęcia gdzie mogę kupić szpilkę mocującą silnik yamaha 8 km do łapy, ( jest tak zardzewiała że mam problem z podnoszeniem silnika) oraz pręt do regulacji konta nachylenia ( zgubiłem ;( ) Proszę o pomoc pilnie. Dodaje przykładowe załączniki z zaznaczonymi rzeczami o które mi chodzi. Proszę o pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 newrom Opublikowano 12 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2014 Albo serwis, albo sprytny tokarz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 welpa1809 Opublikowano 12 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2014 Pinpol Chojnów i wszystko jasne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 meyger Opublikowano 12 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2014 ,,Pinpol Chojnów" to jakiś serwis? jak można, to jakiś kontakt bym prosił. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Czoper Opublikowano 12 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2014 (edytowane) Ja miałem w jednym z silników zastępczo długą gwintowaną śrubę..dawała rade jest na all...i olx.. gość który handluje silnikami i częsciami , tam podpytaj Edytowane 12 Listopada 2014 przez Czoper Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 meyger Opublikowano 12 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2014 Tak tak też teraz tak mam, ale mnie to bardzo drażni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 welpa1809 Opublikowano 12 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2014 ,,Pinpol Chojnów" to jakiś serwis? jak można, to jakiś kontakt bym prosił. 793-363-222 602 -656-480 Na życzenie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 meyger Opublikowano 12 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2014 793-363-222 602 -656-480 Na życzeniedziękuje bardzo. rano zadzwonię i popytam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
kwasik
Silnik Yamaha 3A (Malta)
Ile jest wart taki silniczek ( 2,2 kW, 1,5 litrowy baczek)kilkuletni, mało używany, w bardzo dobrym stanie? Mam okazję kupić, zarówno ja jak i ten kto chce sprzedać mamy mętne pojęcia o jego aktualnej wartości.
1000 zł, czy mniej czy więcej?
pozdr
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
Top użytkownicy dla tego pytania
154
108
100
88
Popularne dni
12 Lip
28
1 Sie
27
4 Sie
23
20 Lis
22
Top użytkownicy dla tego pytania
womaly23 154 odpowiedzi
psulek 108 odpowiedzi
Tresor 100 odpowiedzi
evin 88 odpowiedzi
Popularne dni
12 Lip 2013
28 odpowiedzi
1 Sie 2024
27 odpowiedzi
4 Sie 2024
23 odpowiedzi
20 Lis 2015
22 odpowiedzi
Popularne posty
Hermano
A ja chciałem napisać trochę innego posta. Mam silnik Yamaha f8SMHA z 2014 r. Jak tylko go kupiłem to miałem problem z zapłonem. Średnio co 5 wypadów wracałem do slipu na wiosłach. Najgorzej był
womaly23
Miło mi że udało się pomóc
kotwitz
Teraz płynie jak trzeba Klin może okazać się zbędny jeśli po wyjściu w slizg musisz dużo trymować, zależy jaki kąt ma pawęż. Ustaw silnik maksymalnie w dół, daj manetke do końca, jak łódka położy się
Opublikowane grafiki
2330 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.