kamildarbanski Opublikowano 26 Listopada 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2015 Witam. Czy w waszych autach tez macie podobny problem? Mam Passata b5 fl 2 litry Pb+LPG i tak mnie to wkur. ... te branie oleju ze szok. Samochód poza tym "defektem"przez 3 lata jak go mam nigdy mnie nie zawiódł , no ale jak słyszę od znajomych którzy maja fury od 2011 w górę ze maja to samo to już ręce opadają. Czy waszym zdaniem jest to normalne skoro nowe auta fabrycznie juz lubią wypić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
godski Opublikowano 26 Listopada 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2015 Ile pije na 1000 km? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamildarbanski Opublikowano 26 Listopada 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2015 0,5 0,7 różnie to bywa. Nie chodzi mi nawet o kupowanie oleju bo to żadna kasa ale poczucie i myśl że muszę go wlać działa na mnie jak plachta na byka 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gabriel Kozdraś Opublikowano 26 Listopada 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2015 Jak ciśnienie prawidłowe i nie widać wycieków to powinno być ok. Nie martwić się tylko dolewać i spokój.Nowe samochody np. Skoda ma normę zużycia wg producenta do 1l na 1000 km i wszystko jest ok.Moja stara Marea z LPG zaczęła brać olej dopiero po 220 kkm.A Maniek od wymiany do wymiany bierze od 0,3 do 1,0 litry - w należności czy śmigam więcej po autostradach czy tempem kapelusznika po mieście.Na początku byłem w szoku, strach, szukanie po forach .. ale pierwszy spec od Forda powiedział mi ze z tym silnikiem czasem tak jest i nie ma się co martwić tylko kontrolować i ewentualnie uzupełniać.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamildarbanski Opublikowano 26 Listopada 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2015 Nie biorę pod uwagę nawet zmiany auta gdyż jak wspomniałem auto nigdy nie zawiodło tyle ze trochę łyka ale co dziwne to całkowity brak wycieków zero dymienia kopcenia czy smrodu. Tak jak piszesz uzupelniam i lecę ale jak sam pewnie wiesz choćby samochód miał lat 20 to każdy facet chciałby żeby był jak z salonu zero minusów same plusy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny83 Opublikowano 26 Listopada 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2015 Niestety takie czasy. Już fabrycznie producenci piszą o ubytku oleju.Też mnie to przeraża, że trzeba tego pilnować, choć nowe auta chyba same Cie poinformują o ubytku oleju?Czy się mylę? Pewnie nie wszystkie?0,7l na 1000 czy na 10000tyś? Na tysiaka to chyba dużo? Rocznie robię 30000tyś i musiałbym dolewać w ciągu roku 21litrów??? Kiedyś? Raczej niespotykane w nowych autach.Moje dwie Hondy, od wymiany do wymiany, brak ubytków.Fakt, że to auta z lat dziewięćdziesiątych.Ojca Renówka rocznik 2000 też nie bierze oleju. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartsiedlce Opublikowano 26 Listopada 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2015 Moja toyka z 2005-go i ani kropli nie wypija. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamildarbanski Opublikowano 26 Listopada 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2015 Gdyby było 0,7 na 10.000 to bym nawet głowy nie zawracal sobie Przeważnie co 1.000 dolewam 0,5 L. Czyli co 2.000 dolewam od min do max. Bynajmniej u mnie jest na bagnecie od MIN do MAX litr. Producent zapewnia ze do 1 litra na 1.000 km jest w "normie". Mnie się wydaje ze jednak te 0,5 to już dużo. Ale cóż innego począć tylko łac i jeździć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomrusz Opublikowano 26 Listopada 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2015 służbowa KIA Cee'd po 120 tyś bierze 1 litr na 1500 km i lepiej pamiętać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamildarbanski Opublikowano 26 Listopada 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2015 Najdziwniejsze jest to ze wcale ten silnik jest nie zajechany i co dziwne jak pisałem nie dymi nie śmierdzi a inny egzemplarz nie bierze nic mimo większego przebiegu. Nie wiem czy to kwestia innego spasiwania elementów w silniku czy jak. Zazdroszczę Tym CO Nie Muszą Tego Pilnować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MARCIN FILIPOWICZ Opublikowano 26 Listopada 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2015 (edytowane) Służbowy Scenic- przejechane 15 tys . 0 dolewek. Prywatnie- cytryna 46000 tys 0 dolewek. Wiem, że zaraz odezwą się fanatycy VW.... Edytowane 26 Listopada 2015 przez fifek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
esoxlucius1 Opublikowano 26 Listopada 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2015 Kolego Error masz LPG i to jest jedna z przyczyn pobierania oleju, silnik sie zuzywa i pojawia sie luz pomiedzy tłokiem a cylindrem ktorego pierscienie nie sa w stanie zniwelowac i tamtedy dostaje sie olej do komory spalania a dalej w atmosfere. Ja w swoim 1,9tdi nie dolewam nic od wymiany do wymiany, skoro mowisz ze auto masz sprawne obejrzyj sobie miske olejowa od spodu moze sie gdzies sączy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamildarbanski Opublikowano 26 Listopada 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2015 Może i tak jak mówisz powodów może być dużo i zapewne zostanie nie wiadoma. Aj z tymi autami jak nie urok to sraczka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
godski Opublikowano 26 Listopada 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2015 Kolego Error masz LPG i to jest jedna z przyczyn pobierania oleju, silnik sie zuzywa i pojawia sie luz pomiedzy tłokiem a cylindrem ktorego pierscienie nie sa w stanie zniwelowac i tamtedy dostaje sie olej do komory spalania a dalej w atmosfere. Ja w swoim 1,9tdi nie dolewam nic od wymiany do wymiany, skoro mowisz ze auto masz sprawne obejrzyj sobie miske olejowa od spodu moze sie gdzies sączyJak to ma się do mojej benzyny 4,0 na LPG? Nic praktycznie nie dolewam od wymiany do wymiany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seba666 Opublikowano 26 Listopada 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2015 (edytowane) Jeżdżę passatem b5 1.8, jak nie mial instalacji to oleju bral nie dużo, na lpg bierze wiecej. Edytowane 26 Listopada 2015 przez seba666 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seba666 Opublikowano 26 Listopada 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2015 Weź też pod uwagę przebieg, dużo jest aut z kreconym licznikiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paprykarz Opublikowano 26 Listopada 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2015 W Avensisie 2,0 D4D, którego mam od nowości czy Hilux 2,5 od wymiany do wymiany nic nie dolewam. Wymiany robię co 30 tys. km lub co dwa lata(Hilux co roku). Ale wcześniej miałem VW passata, Mazdę 6, Renault Safrane, - wszystko na olej napędowy i nigdy nic oleju nie dolewałem. Myślę, że to bardziej kwestia stylu jazdy. Nie mam gdzie deptać, a autostrada to raptem parę tysięcy w drodze do Norwegii i czasami jakiś Belin/Hamburg. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamildarbanski Opublikowano 26 Listopada 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2015 Gaz na pewno ma Swoje w tym ale jaki wplyw ma gaz na szczelności układu? Z olejem raczej to nic nie powinno mieć wspólnego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szymon82 Opublikowano 26 Listopada 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2015 (edytowane) A jaki olej tam lejesz ? I jaki przebieg ? Edytowane 26 Listopada 2015 przez Szymon82 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamildarbanski Opublikowano 26 Listopada 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2015 223 tys a olej magnatec 10W40. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szymon82 Opublikowano 26 Listopada 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2015 Magnatec to najgorszy syf , wylać i zmienić na inny to chyba pierwsza sprawa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamildarbanski Opublikowano 26 Listopada 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2015 Np na jaki? Kiedyś słyszałem takie coś ze są oleje "wyplukujace" i "uszczelniające" czy można je tak dzielić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szymon82 Opublikowano 26 Listopada 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2015 (edytowane) Oleje dzielimy na te dobre i te ''jak Stelle'' czyli do dupy. Jedne mają lepsze właściwości myjące a inne nie - wypłukiwanie olejem zaległego nagaru to mit rozpowszechniany w przydomowych warsztatach Heńków , Ryśków i innych wujków czy tam stryjków. Np na jaki? Taki, którego nie kupisz w markecie. Edytowane 26 Listopada 2015 przez Szymon82 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamildarbanski Opublikowano 26 Listopada 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2015 A możesz jakiś sprawdzony polecić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szymon82 Opublikowano 26 Listopada 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2015 (edytowane) A możesz jakiś sprawdzony polecić?AMSOIL , Millers Oils - te są mi znane z realego życia , ale jest wiele innych , Fuchs czy bardziej znany Liqui Moly , generalnie wszystko co nie jest tanim marketowym olejem MINERALNYM - nawet jak jest na nim napisane , że jest syntetyczny czy półsyntetyczny 10W40 to nie koniecznie jest olej półsyntetyczny , czy olej jest syntetykiem czy minerałem te cyferki i literki nam nie powiedzą. Edytowane 26 Listopada 2015 przez Szymon82 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.