kamildarbanski Opublikowano 26 Listopada 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2015 Niedługo zmiana oleju wiec nic nie tracę zaleje któryś z podanych i tyle. Czy oleje i których piszesz np w inter cars kupie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szymon82 Opublikowano 26 Listopada 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2015 Niedługo zmiana oleju wiec nic nie tracę zaleje któryś z podanych i tyle. Czy oleje i których piszesz np w inter cars kupie? Nie wiem czy tam będą.Nie będę uchodził za speca bo za takiego się nie uważam.Po prostu Castrol Magnatec to bardzo, bardzo kiepski produkt , kiedyś też eksperymentowałem na starym aucie z nim i szału nie było.Potem na forum Toyoty chłopaki pokazywali jak wyglądają silniki po nim i było źle po prostu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
esoxlucius1 Opublikowano 26 Listopada 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2015 Jak to ma się do mojej benzyny 4,0 na LPG? Nic praktycznie nie dolewam od wymiany do wymiany. Jaki ogolny przebieg i przebieg na gazie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamildarbanski Opublikowano 26 Listopada 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2015 Przebieg 223 tys na gazie max 50 tys Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamildarbanski Opublikowano 26 Listopada 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2015 A taki olej jak Valvoline Max Life 10W40 ktoś zna? Uzywa? Podobno dobry Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szymon82 Opublikowano 26 Listopada 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2015 Będzie lepszy od Castrata Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
esoxlucius1 Opublikowano 26 Listopada 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2015 valvoline,liqui moly,motul,midland cos sobie wybierz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamildarbanski Opublikowano 26 Listopada 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2015 Cena 140 zł za 5 L wiec nie taki tani. Może coś warty. Moly Liqi 4 L 140 zł ale do mnie 4L za malo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michał34 Opublikowano 26 Listopada 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2015 (edytowane) Mam ibize 1,4 2006 rok z LPG od 6 lat. Na gazie przejechałem 90 tys. Silnik zalewany "syfem castrol magnatec", którego nie zużywa ani grama od wymiany do wymiany. Twoje zużycie oleju jest bardzo duże. Edytowane 26 Listopada 2015 przez michał34 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thibar Opublikowano 26 Listopada 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2015 (edytowane) motul - podobno dobre oleje - znajomy mechanik bardzo polecał. ja także do swojego diesla dolewam i to nie słabo... Edytowane 26 Listopada 2015 przez tibhar Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szymon82 Opublikowano 26 Listopada 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2015 (edytowane) Mam ibize 1,4 2006 rok z LPG od 6 lat. Na gazie przejechałem 90 tys. Silnik zalewany "syfem castrol magnatec", którego nie zużywa ani grama od wymiany do wymiany. Twoje zużycie oleju jest bardzo duże.Zgadza się zużycie kolegi jest bardzo duże i zmiana na inny co najwyżej polepszy sprawę, nie naprawi na pewnoA to, że Twój silnik nie bierze oleju na Castrolu Magnatec to nie świadczy o tym, że równie pięknie wygląda. Edytowane 26 Listopada 2015 przez Szymon82 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patu Opublikowano 26 Listopada 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2015 ..jeżeli nie przepala, nie poci się to do sprawdzenia uszczelniacze zaworowe... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seiken Opublikowano 26 Listopada 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2015 (edytowane) A taki olej jak Valvoline Max Life 10W40 ktoś zna? Uzywa? Podobno dobryJa używam tylko inny typ bo mam silnik 2.0 hdiogólnie leje te oleje co zaleca producent a nie te co pan Franio z warsztatubo np nie kazdy olej nisko popiołowy nadaje się do mojego puga jak na razie 202 tysie przez 5 lat i zero problemówA co do benzyny to miałem kiedyś Carine w gazie to na ok 5000km brała 0.3l olejuZużycie 0.7l oleju na 1000 km to tyle miał Polonez albo Duży Fiata nie nowoczesny silnik benzynowyposzukaj wycieków , sprawdź ciśnienie na cylindrachabsolutnie nie dolewaj uszczelniaczy itpChyba ,że jezdisz tylko krótkie trasy głównie miasto to może tego oleju trochę spalić zanim silnik sie rozgrzeje i doszczelni Edytowane 26 Listopada 2015 przez seiken Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Super Arek GT Opublikowano 26 Listopada 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2015 (edytowane) A taki olej jak Valvoline Max Life 10W40 ktoś zna? Uzywa? Podobno dobry cyt...Valvoline Maxlife to linia olejów silnikowych opracowana specjalnie z myślą o potrzebach silników z dużym przebiegiem. Dzięki specjalnym dodatkom, takim jak specjalne środki konserwujące uszczelki oraz środki oczyszczające, produkty Maxlife regenerują kluczowe części silnika, wydłużając jego żywotność. Oleje silnikowe Maxlife, wybrane produktem roku przez magazyn Lubricants World*, zostały zatwierdzone przez niezależną europejską organizację certyfikacyjną TÜV Nord*. Oleje silnikowe Maxlife są idealnym rozwiązaniem dla rynku usług serwisowych. Ich właściwości przyczyniają się do opóźniania procesów starzenia i maksymalizują wydajność oraz żywotność pojazdów z dużym przebiegiem. 9 lat temu posiadając jeszcze Hondę i jeżdżąc na Magnatec-u robił mi się smalec pod korkiem i silnik pobierał go w ilościach litr na 10 tysięcy km, silnik lekko pogrywał na zaworach mimo ich dobrego wyregulowania.Kolega- mechanik, świetny tuner mechaniczny, zalecił mi właśnie zalanie Valvoline Max Life zamiast Castrola...Pobór oleju zerowy, żadnego masła pod korkiem i silnik zaczął ciszej pracować.Od tamtej pory leję tylko i wyłącznie oleje tej firmy, czy to w silnik, most, skrzynie, reduktor Vitary jak i most i silnik BMW- w tym przypadku syntetyk. Trzeba pamiętać, że oleje Mobila i Castrola są najczęściej podrabianymi olejami.Co do Twojego Passata to nie puszcza Ci przy pierwszym starcie przez kilka sekund niebieskiej chmurki na zimnym silniku, np po nocy?Jeśli tak, to do wymiany uszczelniacze zaworowe- ilosć ubywanego oleju też by na to wskazywała... Co do zakupu tego oleju, to polecam Ci sprawdzony sklep internetowy z dobrymi cenami... http://www.najlepszeoleje.pl/ Edytowane 26 Listopada 2015 przez Arek X Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamildarbanski Opublikowano 26 Listopada 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2015 Właśnie mnie to dziwi bo nic nie kopci ani nic i to jest dziwne .Czyli ten Valvoline polecasz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Super Arek GT Opublikowano 26 Listopada 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2015 (edytowane) Jak najbardziej...O innych markach nie chcę nawet słyszeć!Swego czasu do wspomnianej Hondki wsadziłem silnik 2,2l, zrobiłem remont bo pierścieni nie było...Lałem wtedy Valvoline 10W60 VR1- do bardziej ekstremalnych warunków pracy.Tak jak pisałem, od 9 lat używam tylko produktów Valvoline. Pamiętać trzeba o jednym- trzeba lać olej o takich parametrach, jaki zaleca producent!!!W żadnym wypadku olej nie może służyć jako ,,główne uszczelnienie" silnika.Od tego są uszczelki, uszczelniacze, oringi, simeringi, pierścienie...Błędem jest ,,zatykanie" olejem wycieków silnika czy ,,uciszenie" jego pracy.Np do BMW w silnikach o hydraulicznych popychaczach trzeba lać minimum olej syntetyczny o parametrach 5WXX, a nawet 0WXX. Edytowane 26 Listopada 2015 przez Arek X Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamildarbanski Opublikowano 26 Listopada 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2015 Ale rozumiem ze nazwa Life Max nie ma nic wspólnego z produktami typu uszczelniacz czy doktor? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Super Arek GT Opublikowano 26 Listopada 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2015 http://www.valvolineeurope.com/polish/products/engine_oils/maxlife?category=cars Tu masz opis jakie właściwości ma wspominany olej... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamildarbanski Opublikowano 26 Listopada 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2015 W sumie di stracenia man nie wiele wiec zaleje i się okaże co u jak mam nadzieję że pomoże dobrze o nim piszą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
popper Opublikowano 26 Listopada 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2015 (edytowane) Mam b6 (benzynka). Przez rok ok. 1,6 litra dolałem już a przebieg roczny? Jakieś 15 tys. kmDo niedawna b5 w dieslu. Brał prawie tyle samo.Wcześniej Eskort w benzynce zero strat od wymiany, do wymiany. Edytowane 26 Listopada 2015 przez popper Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamildarbanski Opublikowano 26 Listopada 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2015 U mnie 10.000 w około 5 miesięcy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
witeg Opublikowano 27 Listopada 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2015 Taka refleksja ogólna - skoro normą jest dolewanie 0,5 -0,7 na 1000 km , czyli na 15 tys. wychodzi 7,5-10 to po cholerę obostrzenia co do zużytego oleju po wymianie, skoro i tak 2x tyle idzie bez kontroli na ziemię i w atmosferę? No i gdzie to dbanie o ekologię? ps.Jakby kto nie poznał, pytania są retoryczne. pps.A może to zamierzony sposób częściowej wymiany oleju? Kiedyś wymiany były co 10-15tys., teraz 30 tys. i więcej. Oleje pozostały te same, dramatycznego przełomu technologicznego w budowie silników też nie było.... więc żeby przez te 30 tys. km miało co smarować, zrobili silniki tak, żeby co 1000 km dolewać trochę świeżego.... 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gabriel Kozdraś Opublikowano 27 Listopada 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2015 Kolego Error masz LPG i to jest jedna z przyczyn pobierania oleju, silnik sie zuzywa i pojawia sie luz pomiedzy tłokiem a cylindrem ktorego pierscienie nie sa w stanie zniwelowac i tamtedy dostaje sie olej do komory spalania a dalej w atmosfere. Ja w swoim 1,9tdi nie dolewam nic od wymiany do wymiany, skoro mowisz ze auto masz sprawne obejrzyj sobie miske olejowa od spodu moze sie gdzies sączy Ja bym tu raczej LPG nie łączył z braniem oleju.Maryśka miała 270 kkm na budziku, z tego 220 na LPG i dopiero wtedy zaczęła brać .. i to 0,3 od przeglądu do przeglądu.Maniek na Pb bierze z tego co wiem to od początku ..ehh pewnie gdybym miał nieśmiertelne 1.9 TDI od VieśWagena to by mi nic nie brało a auto z każdym kilometrem zyskiwało na wartości Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamildarbanski Opublikowano 27 Listopada 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2015 Z tymi samochodami to jak nie jedno to i drugie. Spróbuję zalać tego Valvoline Life Max podobno dobry Jak nie pomóż to nie zaszkodzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dipper Opublikowano 27 Listopada 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2015 (edytowane) Olej który zastosujesz musi spełniać odpowiednią normę VW, co jest właściwie związane z klasą jakościową oleju (podawaną też według API, ACEA). Norma jest często podana na korku wlewu oleju, osłonie (górnej silnika) albo instrukcji obsługi. Klasa jakościowa oleju zawsze jest podana na opakowaniu oleju. To jest podstawa. Potem można przebierać w producentach Edytowane 27 Listopada 2015 przez Pluszszcz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.