Skocz do zawartości

Jestem z Katowickiego, a chcę wykupić Kraków (?)

SPIDERLING84

Rekomendowane odpowiedzi

Aż wstyd mi zadawać to pytanie, ale zupełnie jestem zielony w kwestiach związanych z porozumieniami PZW. Dotąd łowiłem tylko i wyłącznie w granicach swojego okręgu lecz w przyszłym roku z pewnością często będę gościł w okolicach Krakowa. Widzę, że PZW Katowice ma porozumienie z PZW Kraków, zatem po dopłacie mogę wykupić również krakowskie pozwolenie. Ich liczba jest ograniczona. Po wniesieniu opłat w macierzystym kole mam udać się do jakiegoś koła w Krakowie? Zupełnie nie wiem jak się za takie rzeczy zabrać. Będę wdzięczny, jeśli ktoś mi wyjaśnie. Pozdrawiam 

Wystarczy poinformować skarbnika swojego koła odpowiednio wcześniej  o tym, że będzie się chciało nabyć taki znak. Wtedy skarbnik, podczas pobierania z okręgu pozostałych znaków, weżmie i ten. Przeważnie skarbnicy mają po kilka takich znaków na stanie, ale jest to zależne od planowania, tzn jeśli w poprzednich latach było zainteresowanie w kole, to przywozi daną ilość. Najlepiej więc przedzwonić jak najszybciej bezpośrednio do skarbnika i mu po prostu o tym powiedzieć. Przeważnie już początkiem stycznia skarbnicy nabywają znaki. Ja jestem z PZW Kraków i często brałem porozumienie na PZW Bielsko.

Pozdrawiam  

• Like 1

Kolego ale tu nie ma ryb....

Wyrzucasz kasę w błoto....

Dobrze Ci radzi krakus z urodzenia i z przymusu.

No chyba że zbierasz znaczki to przepraszam, nie było tematu.....

Tak na poważnie to tak jak koledzy piszą powyżej. Łaski nie robią. Zgłaszasz że chcesz znaczek i skarbnik ma załatwić.

• Like 1

Okręg katowicki ma 200znaczków na okręg krakowski.

W zeszłym roku chciałem zdobyć znaczki dla kolegow.

Zapomnij człowieku.

W siedzibie okręgu na Wróblewskiego w dniu w którym znaczki na Kraków miały być wydawane już ich nie było.

Podobny cyrk był dwa lata temu.

• Like 1

Okręg katowicki ma 200znaczków na okręg krakowski.

W zeszłym roku chciałem zdobyć znaczki dla kolegow.