Skocz do zawartości

Prosze o porade prawna


grunwald1980

Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 tygodnie później...

1. jak minęło 14 dni i brak odpowiedzi to przerzuć sie na korespondencję papierową, tzn pisz pisma wysyłaj mejlem ale i to samo papierem (co najmniej poleconym, a najlepiej ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru)

2. wyślij wezwanie do zapłaty podając raz jeszcze numer konta i pisząc że sprawę przekazujesz do rzecznika konsumentów

3. napisz do rzecznika konsumentów ( o ile kupiłeś jako konsument a nie jako przedsiębiorca) o sprawie i poproś o interwencję

4. jak z rzecznikiem nie wypali idź na policje

 

a teraz ta przykra rzecz, pisałeś w pierwszym poście, że towar źle działa, co oznacza że był używany, a wtedy to sprzedawca musi oszacować jak to używanie wpływa na cenę i może ją zaniżyć. Wiele sklepów np Jula przyjmuje zwroty ale zastrzega, ze np coś co zostało używane z benzyna lub olejem (pojazdy, kosiarki etc) nie podlegają zwrotom w takim trybie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Grunwald, uparta z Ciebie bestia... pisałem Ci w wiadomości na PW, napisz wezwanie do zapłaty. podpisz, zrób ksero i wyślij za potwierdzeniem odbioru. W takich przypadkach trzeba się trzymać pewnych czynności w porządku, który w wypadku ,,zaognienia" sytuacji działał będzie na Twoją korzyść. Online to sobie można pograć w CS'a, ... no chyba że się sprawę bierze półserio  :)

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...