Skocz do zawartości
  • 0

Echosonda bezprzewodowa

Leszczu

Pytanie

Czy echosonda bezprzewodowa jest tak samo dobra jak echosonda zwykła, taka którą przymocowuje się do łodzi? Chodzi mi to takie echosondy, których czujniki wyrzuca się za pomocą wędki. Czy pomiar będzie taki sam, i czy opłaca się kupić taką echosondę? Czy podczas falowania czy wiatru czujnik rejestruje tak samo itp.? Bardzo proszę o rady. Jestem początkujący :unsure:

14 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

• 0

Z tego co widzialem to tego typu sondy to zabawki -gadzety w porownaniu z sondami przeznaczonymi do polowu ze srodkow plywajacych.

Czy tak samo dobra? To zalezy co kto chce uzyskac. Jedni celuja np. w wysokiej rozdzielczosci duzy kolorowy ekran, duza moc syganlu.

Innym wystarcza cos byle tanie i male byle pokazalo mniej wiecej na jakiej glebokosci znajduje sie dno.

Wszystko zalezy gdzie to sie bedzie wykorzystywalo i co od tego oczekiwalo.

Gumo

• 0

A ja moze jeszzce inaczej...

1.Nie, nie jest tak samo dobra.(nie podajesz modelu ale domyslam sie własnosci)

2.nie wiem jak to dokladnie pokazuje i co pokazuje, wiem ze ja bym tego nie kupil bo parametry beda odbiegac na minus od sondy lodkowej.

3.Nie warto kupowac czegos takiego i musialbym byc ciezko chory i wypic flaszke, zeby wpasc na taki pomysl. :D

To sa rzecz jasna moje poglady i nie ma obowiazku wypijac flaszki....tfu..zgadzac sie...

Gumo

• 0

Kiedyś pożyczyłem taką echosondę na wyjazd do Rożnowa.

Chciałem tylko zobaczyć głębokość, jakie jest dno i jak ukształtowane.

Przy lekkiej fali przetwornik bujał się na boki i pokazywał takie głębokości że ho,ho.

Np. przy głębokości 3m pokazywał 18m.

Powiem krótko- pic na wodę fotomontaż, zabawka niewarta zakupu.

• 0

Przy lekkiej fali przetwornik bujał się na boki i pokazywał takie głębokości że ho,ho.

Np. przy głębokości 3m pokazywał 18m.

quote]