sdd_ Opublikowano 27 Stycznia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2016 Dzień Dobry Dostałem nowy kompresor (EMC66CLT takie jest oznaczenie na tabliczce) z uszkodzonej lodówki. Po demontażu pewnie jakieś połączenie trzeba uzupełnić. Nie znam się na tym. Trochę przeglądałem forum ale niczego nie znalazłem. Poza tym "bebechy" różnych modeli różnią się i dla mnie laika to czarna magia.Będę wdzięczny za pomoc (instrukcję) jak go uruchomić. Podejrzewam, że brak rozruchu spowodowany jest usunięciem połączeń oznaczonych na zdjeciach żłótymi obwódkami. Kabel zasilający nie został zdemontowany. Na pierwszym zdjeciu oznaczyłem kolorowymi kropkami, które połączenia dotyczą poszczególnych przewodów głównych, i tak po kolei: Czerwone kropki na pierwszym planie, przewód czarny, brazowy i niebieski (obcięty biały kabel) To chyba w ogóle można usunąć?,Pomarańczowe kropki, przewód niebieski i pomarańczowy (czarny kabel zakończony jakimś cylindrem w plastikowej obudowie)Żółte kropki, przewód brązowy, niebieski i żółto-zielony (czarny kabel zasilający z wtyczką) PozdrawiamSławek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowalinho Opublikowano 27 Stycznia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2016 Kolego daj to komuś kto sie zna na elektryce i nie słuchaj "internetowych elektryków".Nie chce się mądrzyć, to życzliwa rada. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...