kotwitz Opublikowano 14 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2017 Panowie, zmarł mój ulubiony kijek do kogutów poprzez pechowe skrócenie szczytówki o 13 cm. Pytanie, czy ktoś z Was miał może do czynienia z procesem reklamacyjnym wędek G Loomisa? Może wiecie jak wygląda gwarancja?Z góry dziękuję za wszelkie podpowiedzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Derrek Opublikowano 14 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2017 Panowie, zmarł mój ulubiony kijek do kogutów poprzez pechowe skrócenie szczytówki o 13 cm. Pytanie, czy ktoś z Was miał może do czynienia z procesem reklamacyjnym wędek G Loomisa? Może wiecie jak wygląda gwarancja?Z góry dziękuję za wszelkie podpowiedzi.kupowałeś go w sklepie?? czy sam sprowadzałeś ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kotwitz Opublikowano 14 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2017 Kupiłem w Polsce używaną wędkę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Derrek Opublikowano 14 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2017 Kupiłem w Polsce używaną wędkę.musisz się dowiedzieć jak wędka zastała nabyta ..Nie dostałeś paragonu jak brałeś od poprzednika , lub jakikolwiek papierów . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kotwitz Opublikowano 14 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2017 Nie dostałeś paragonu jak brałeś od poprzednika , lub jakikolwiek papierów .Nie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Derrek Opublikowano 14 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2017 (edytowane) Nie.to tak jakbyś kupił kradziony sprzęt bez papierów chyba nic nie zrobisz . Edytowane 14 Listopada 2017 przez Derrek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kwinto Opublikowano 14 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2017 Nigdzie na stronie G.Loomis nie jest podane, ze wymagane sa jakiekolwiek "papiery" do zlozenia reklamacji. Jesli zostanie stwierdzone, ze wedka zostala uszkodzona z winy uzytkownika, G.Loomis po wczesniejszym uzgodnieniu z klientem naprawi ja lub wymieni na nowa po uiszczeniu wczesniej uzgodnionej oplaty za serwis. G.Loomis rods are covered by a limited lifetime warranty against workmanship and materials for the lifetime of the original owner!The G.Loomis factory will inspect the rod to determine cause of breakage and whether it will be covered under warranty or not.For "damage" determined to have occurred due to defect, G.Loomis will, at the company's discretion, either repair or replace the product at no charge.Damages deemed to be the result of neglect, accident or normal wear and tear will, at the company's discretion, be repaired or replaced for a specific fee.A full estimate will be provided for your approval before any fees are levied.Tutaj jest link: http://www.gloomis.com/content/g-loomis/us/en/home/conventional/support/warranty.html 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdasCzeski Opublikowano 14 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2017 G.Loomis rods are covered by a limited lifetime warranty against workmanship and materials for the lifetime of the original owner! Czyli rozumiem, że jak niegdyś StC tylko dla pierwszego właściciela... Doradzam zatem nie wspominać w zgłoszeniu, że wędka jest second hand. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Derrek Opublikowano 14 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2017 Czyli rozumiem, że jak niegdyś StC tylko dla pierwszego właściciela... Doradzam zatem nie wspominać w zgłoszeniu, że wędka jest second hand. ale w StC jakiś papier się wypełniało imienny a w Gloomisie nie ma czegoś takiego ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kwinto Opublikowano 14 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2017 Czyli rozumiem, że jak niegdyś StC tylko dla pierwszego właściciela... Doradzam zatem nie wspominać w zgłoszeniu, że wędka jest second hand. Dokladnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kwinto Opublikowano 14 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2017 (edytowane) Zapomnialem dodac, ze oczywiscie nie ma oplat za naprawe wedki lub jej wymiane jesli zostanie stwierdzone, ze byla to wada fabryczna. Edytowane 14 Listopada 2017 przez Kwinto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pmiszk1 Opublikowano 14 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2017 Bez paragonu sie nie obejdzie poza tym wada materialu wyszłaby duzo wczesniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdasCzeski Opublikowano 14 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2017 Paweł, obejdzie, obejdzie. Tam w USA mają nieco inne podejście. Poza tym paragon nie zawiera danych kupującego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Derrek Opublikowano 14 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2017 Paweł, obejdzie, obejdzie. Tam w USA mają nieco inne podejście. Poza tym paragon nie zawiera danych kupującego. Tak jest ale tam na miejscu tutaj to jest już za oceanem , ale kto wie może Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdasCzeski Opublikowano 14 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2017 Trzy razy łamałem kije, fakt StC, jeden był rejestrowany na mnie, dwa nie. Zawsze oddawałem w Art Rodzie do wysyłki. Nikt o nic nie pytał. Opłata była wiadomo, bo kije łamałem z własnej winy. Nie sądzę by w Loomisie mieli inaczej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pmiszk1 Opublikowano 14 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2017 Trzy razy łamałem kije, fakt StC, jeden był rejestrowany na mnie, dwa nie. Zawsze oddawałem w Art Rodzie do wysyłki. Nikt o nic nie pytał. Opłata była wiadomo, bo kije łamałem z własnej winy. Nie sądzę by w Loomisie mieli inaczej. A moze jednak w GL maja inaczej? Stc wiadomo .. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomaszpachalski Opublikowano 14 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2017 Jesteście przekonani, że złamane kije stc są wysyłane do Stanów? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kotwitz Opublikowano 14 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2017 Dziękuję Panowie za wskazówki i sugestie. Znalazłem coś takiego ( http://www.gloomis.com/content/g-loomis/us/en/home/fly-fish/support/xpeditor-program-details.html ) i jeśli się nie mylę to w przypadku gdy nie chcemy rozstrzygać winy płacę 100 $ na terenie USA i po sprawie.Generalnie mam czym łowić i sprawą się zajmę na spokojnie. Poinformuje o rezultacie w wątku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szymon82 Opublikowano 14 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2017 G. Loomis Xpeditor Service (Limited to US and Canada) . Co za dyskryminacja uczciwych plemion wschodu 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pmiszk1 Opublikowano 14 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2017 Jesteście przekonani, że złamane kije stc są wysyłane do Stanów?Niektorzy to nawet sami wysylaja ???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomaszpachalski Opublikowano 15 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2017 Niektorzy to nawet sami wysylaja [emoji3]Jak tak to spoko [emoji1303][emoji41] Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
homax Opublikowano 17 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2017 Za czasów "starego Loomis'a" złamałem 2 IMX'y rok po roku. Napisałem list (na papierze-nie było wtedy internetu) że się złamał. Oni: przyślij. Za miesiąc miałem nowego. Po roku drugie złamanie..Myślę sobie: teraz mnie pewnie pogonią.. Ale piszę: znów się złamał.. Oni: przyślij. Wysłałem z karteczką żeby może przysłali wyższy model (GLX) który w międzyczasie wprowadzili. Oni odpisali: OK, ale dopłać różnicę w cenie: 75$. Dopłaciłem (czekiem bankierskim!). Za nast 3tyg kurierprzyniósł mi nowego GLX'a. Koszty jakie poniosłem to ta dopłata i koszty wysyłki do Loomisa.. Nikt nie spytał o papiery, paragony, rejestracje... Byłem właścicielem ich wędki i to wystarczyło! Ale jak napisałem na wstępie, to było ze 20lat temu! 5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kwinto Opublikowano 17 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2017 Wnioskujac na podstawie tego co widzialem na ich stronie, tak najprawdopodobniej jest nadal. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MALIN. Opublikowano 30 Grudnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2017 (edytowane) Drodzy Koledzy ! Może ktoś miał kontakt lub poznał teoretycznie chociaż blank Loomisa STR 1083S , nigdzie nie mogę znaleźć info..., może słabo szukam? Znalazłem pośrednie 1084 - 1082, ale tego nie . Z góry dziękuję. Edytowane 30 Grudnia 2017 przez MALIN. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sandacz999 Opublikowano 12 Kwietnia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2018 Witam, Z racji tego, że przymierzam się do tej serii wędek, chciałbym poznać opinie użytkowników, więc jeśli ktoś korzysta z tego kija to proszę o jakąś realną charakterystykę ^^ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.