Skocz do zawartości

Cabelas -jak długo każą czekać?


Roch

Rekomendowane odpowiedzi

Zamówiłem wędkę w cabelasie, w nocy z pn / wt. Dostałem maila z potwierdzeniem, że przyjęli zamówienie. Potem cisza. Czy zawsze tam się czeka tak długo? Czy też mogę się spodziewać komunikatu w stylu Przepraszamy, ale nie mamy...?

 

Dotychczas brałem kilka rzeczy z BPS oraz reelfishindeals. Bez awarii. Awarie zdarzały się z jakimiś małymi, nieznanymi firmami wysyłkowymi (i w USA i na wyspach) -towar był niby na składzie, zamówienie przyjęte, a potem cisza. Czekanie, emaile, telefony...

 

Czy w cabelasie to możliwe?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja u nich zamówiłem w połowie maja i jeszcze nic nie wiem na temat. Za głupie 28 dolarów zakupów kazali zapłacić za pocztę 40 zielonych. parodia. teraz kupuję gumki gdzie indziej i nie mam problemu. okolo tygodnia i są u mnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spróbuj tak: znajdź na ebayu sprzedawców którzy mają dużo pozytywów i sprzedają dużo sprzętu. Wiadomo, że nie mają wszystkiego, ale... Napisz do takiego i spróbuj go zmolestować, żeby wystawił dla Ciebie to czego chcesz. Większość się wypina ale można takich znaleźć. Wysyłka na pewno będzie tańsza i szybsza realizacja zamówienia. Przy dłuższej wspólpracy, taki kontakt może zaowocować bezstresowym i bezpiecznym imoportem. No i ebay daje jedyne szanse na odzyskanie pieniędzy w razie w. :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Ja też zamawiałem kilka razy ze Stanów, ale w większości nie obyło się bez cła i podatku :( dlatego jest pewien asortyment którego już nie zakupie, bo po prostu się nie opłaca, a i jeszcze stresy z czasem i w ogóle..

W przypadku wędzisk i kołowrotków cło z vat'em to prawie 27% od ceny towar+przesyłka, no i jeszcze ewentualna gwarancja - odsyłanie, czas to mój koszt..

Z pewnych źródeł wiem że urząd celny narzuci cło i podatek już od kwoty przekraczającej $50.00 - i tak też miałem w dwóch przypadkach. To troche chore..

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym powiedział, że trzeba się do imortu przygotować. Nie wybierać pierwszego lepszego sklepu na łapu capu. Dobrze policzyć i zawsze doliczać cło+VAT, tak na wszelki wypadek. Sklepy które, które kroją na osłudze wysyłki omijać szerokim łukiem. Jest w czym wybierać, wystarczy dobrze rozeznać temat i naprawdę ebay daje radę. Ze sprzedawcami, zawsze negocjować, uprzednio zapoznawszy się z kosztami wysyłki

 

http://ircalc.usps.gov/

 

Reszta w wątku o imorcie z USA. :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z cabelas kupuję dużo i nie tylko sprzęt wędkarski.

dostawa maksymalnie 2 tygodnie ( najtańsza wysyłka tzn. ground )

Czy aby na pewno nie było przy tym kiju adnotacji backorder?

Cabelas ma coś takiego jak obsługę klienta na chacie (live)

zapytaj po prostu o co chodzi. osobiście uważam że to bardzo dobry i solidny sklep.

pozdrówka

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Raczej nie było adnotacji back order. Była adnotacja limited stock. Kijek jest ciągle dostępny, z tą samą adnotacją. Spróbuję wyjaśnić sprawę w tygodniu. Dzięki za słowa otuchy, Peresado, jedyny pocieszycielu. :D

 

Co do ebaya to niestety nie znalazłem tego akurat kijaszka. A szukałem. Nawiązywanie kontaktów ze sprzedawcami? -brzmi fajnie, ale to chyba nie dla mnie. Nie lubię chodzić za towarem, polować całymi tygodniami. Szybki wybór, transakcja, paczka. Gotowe.(swoją drogą paypal to wynalazek Szatana, czyż nie?

 

Co do podatków, to cabelas deklaruje, że wszystko jest załatwione, a płatność, której dokonuję w momencie zakupu pokrywa wszystkie zobowiązania, i że żadnych dodatkowych opłat w przyszłości nie będzie. Przedtem tak nie było, teraz jest. Nie trzeba samemu kalkulować (czyli wróżyć z fusów) ile i kiedy przyjdzie zapłacić.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Roch, co do podatków o których wspomniałeś nie jest tak do końca - deklaracja taka jest w przypadku wysyłki w USA, oni nie mają nic wspólnego z urzędem celnym - jest to oddzielna jednostka nie powiązana z żadną firmą, także cło i podatek od sumy zakupu + koszty wysyłki z pewnością NIESTETY będziesz musiał zapłacić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja kupując w cabelas staram się nie przekroczyć $80.00

wtedy wysyłka (ground) wynosi 20 dolców, a cła nigdy mi nie doładowali :D

taka moja metodka. oczywiście nie sprawdza się to podczas droższych zakupów, jednakże tych raczej nie robię na cabelas.

w sieci jet dużo innych ciekawych miejsc.

pozdrówka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Roch, co do podatków o których wspomniałeś nie jest tak do końca - deklaracja taka jest w przypadku wysyłki w USA, oni nie mają nic wspólnego z urzędem celnym - jest to oddzielna jednostka nie powiązana z żadną firmą, także cło i podatek od sumy zakupu + koszty wysyłki z pewnością NIESTETY będziesz musiał zapłacić.

Dobra. Tylko nie mów tego mojej żonie!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

No to się wyjaśniło. Wysłałem emaila z zapytaniem What's the story?

Najpierw odpisali, że mieli ostatnio problemy z systemem, no i tak się jakoś porobiło i że się wkrótce odezwą.

 

Wkrótce dostałem drugą wiadomość, w której stało, co następuje:

 

Thank you for contacting Cabela's. We have notified by our shipping partner that order will not be able to ship to you due to shipping restrictions. I do apologize for any and all inconvenience. Your credit card has not bee charged. You may purchase this item directly from Cabela's. When on the web site do not select the enhanced shipping option. You will have to pay for customs and duties when the item arrives however. If we can be of further assistance, please do not hesitate to contact us.

Thank you for being a Cabela's customer, we appreciate your business.

 

Czyli wracam do punktu wyjścia i zaczynam poszukiwania od nowa.

 

Jakieś sugestie?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to się wyjaśniło. Wysłałem emaila z zapytaniem What's the story?

Najpierw odpisali, że mieli ostatnio problemy z systemem, no i tak się jakoś porobiło i że się wkrótce odezwą.

 

Wkrótce dostałem drugą wiadomość, w której stało, co następuje:

 

Thank you for contacting Cabela's. We have notified by our shipping partner that order will not be able to ship to you due to shipping restrictions. I do apologize for any and all inconvenience. Your credit card has not bee charged. You may purchase this item directly from Cabela's. When on the web site do not select the enhanced shipping option. You will have to pay for customs and duties when the item arrives however. If we can be of further assistance, please do not hesitate to contact us.

Thank you for being a Cabela's customer, we appreciate your business.

 

Czyli wracam do punktu wyjścia i zaczynam poszukiwania od nowa.

 

Jakieś sugestie?

 

 

@Roch rozumiem Twoje rozżalenie, miałem podobną sytuację właśnie ze wspomnianym Tacle Wherehouse z zakupem multika. Choć i tak oni są o wiele solidniejsi pewnie dlatego, że mają trochę mniej asortymentu, ale to i tak nie usprawiedliwia niczego... jest na stronie więc można kupować...

 

Oglądnąłem co za kija kupiłeś, może szybciej byś załatwił sprawę z polskim dystrybutorem. Jakieś kije HMX-a widziałem na sklepach więc może to jakieś wyjście. Poza tym cło i vat byłby z głowy <_<

 

wesołego halloween

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to się wyjaśniło. Wysłałem emaila z zapytaniem What's the story?

Najpierw odpisali, że mieli ostatnio problemy z systemem, no i tak się jakoś porobiło i że się wkrótce odezwą.

 

Wkrótce dostałem drugą wiadomość, w której stało, co następuje:

 

Thank you for contacting Cabela's. We have notified by our shipping partner that order will not be able to ship to you due to shipping restrictions. I do apologize for any and all inconvenience. Your credit card has not bee charged. You may purchase this item directly from Cabela's. When on the web site do not select the enhanced shipping option. You will have to pay for customs and duties when the item arrives however. If we can be of further assistance, please do not hesitate to contact us.

Thank you for being a Cabela's customer, we appreciate your business.

 

Czyli wracam do punktu wyjścia i zaczynam poszukiwania od nowa.

 

Jakieś sugestie?

 

 

@Roch rozumiem Twoje rozżalenie, miałem podobną sytuację właśnie ze wspomnianym Tacle Wherehouse z zakupem multika. Choć i tak oni są o wiele solidniejsi pewnie dlatego, że mają trochę mniej asortymentu, ale to i tak nie usprawiedliwia niczego... jest na stronie więc można kupować...

 

Oglądnąłem co za kija kupiłeś, może szybciej byś załatwił sprawę z polskim dystrybutorem. Jakieś kije HMX-a widziałem na sklepach więc może to jakieś wyjście. Poza tym cło i vat byłby z głowy <_<

 

wesołego halloween

 

Macałem po polskiej sieci z tym kijaszkiem, ale niestety nie znalazłem go. Znalazłem stronę dystrybutora, a na stronie adresy sklepów, ale nic o sprzedaży wysyłkowej.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...