Skocz do zawartości
  • 0

Silnik co i jak przy zakupie.

s4mo

Pytanie

Witam,

Nie znam się na markach silników zaburtowych i mam pytanie do Was.

Mając budżet około 1500zł jaki silnik wybrać? Wiem że to nie jest dużo kasy i nie mogę wymagać cudów ale na co patrzeć przy kupowaniu dziadka?

Czy znaczenie ma firma ? Wiem jedno że chyba chcę 2suwa ponieważ będę go transportował w różnych pozycjach.

Ma służyć do pontonu 2,75m, powinien być lekki i miec od 3,5 do 5 km.

Ważna jest firma? Czy brak regulacji w rumplu jest dużym utrudnieniem?

Jakiś godny polecenia handlarz ?

12 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

• 0

Śmiech na sali. Jakich polskich??? To chinol.

Nie znam sie na silnikach zaburtowych ale jak 20 lat temu kupiłem pile husqvarna to dobrze serwisowana ciacha dalej a pracy ma sporo i nawet nie pierdnie , a kolega kupił chińczyka co najlepsze od tamtej pory już trzeciego a nie przerabia nawet 1/3 tego co ja także mechaniczna myśl technologiczna kraju środka zostawia sporo do życzenia .

• 0

Z silnikami używanymi tak jak z samochodami... Musisz mu zajrzeć do środka czy wszystko gra, odpalić, a jak jest możliwość to sie przepłynąć.

Stare dwusuwy to dobre silniki, jednak przy nieodpowiednim eksploatowaniu wszystko sie rozleci, wiec trzeba rzucić okiem na kilka rzeczy.

Prawda jest taka, ze najlepsze sztuki rozchodzą sie wsród znajomych, ale są tez wyjątki, co czyni je prawdziwymi perełkami i ich właśnie należy szukać ;)

• 0

Z silnikami używanymi tak jak z samochodami... Musisz mu zajrzeć do środka czy wszystko gra, odpalić, a jak jest możliwość to sie przepłynąć.

Stare dwusuwy to dobre silniki, jednak przy nieodpowiednim eksploatowaniu wszystko sie rozleci, wiec trzeba rzucić okiem na kilka rzeczy.

[...]

A te kilka rzeczy przy "rzucaniu okiem" to np? :ph34r: 

• 0