Gobio Gobio Opublikowano 8 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2016 Nie znam się, nigdy w rękach nie miałem. Co lepsze do łowienia przynętami 40gr++ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PILOT Opublikowano 8 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2016 Pewnie zaraz ktoś coś skrobnie ale jeżeli odpowiada Ci Zillion TW 2015 to weź go pod uwagę bo to mocny sprzę i porządny 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
minecjusz Opublikowano 8 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2016 Albo stary zillion 100 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gobio Gobio Opublikowano 8 Lutego 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2016 Stary z serii pe nawet bardzo czemu nie ale rozmowa o kołowrotkach do 900zl 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Żbiku Opublikowano 9 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2016 Ja wybrałem Tatulę 150HD Custom. Wybór był podyktowany tym, iż preferuje mieć kołowrotki z jednej marki i na podobnym poziomie modelowym. Ułatwia to operowanie różnymi multikami jeden po drugim, wybieranie ustawień hamulca, docisku itp. Stąd mając już 2 Tatule (103XHL i 100HSL) wybór mógł być tylko jeden 150HD była dopiero raz nad wodą, bez kontaktu niestety z rybą. Rzuty też nie były specjalnie długie, bo staw był po części skuty lodem. Miota się nią bardzo komfortowo, nie wiem od ilu startuje, bo używałem jerków i większych gum na lekkich główkach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...