Skocz do zawartości

Serwis kołowrotków Dragon , Okuma ,Ryobi ( dys. Dragona)


Rekomendowane odpowiedzi

  • 3 tygodnie później...

Witam, chciałbym się dowiedzieć co mam zrobić, ponieważ upadł mi kołowrotek Dragon Viper FD830i Art. Nr 12-06-830 i złamało mi się ramie kabłąka. Nie wiem czy trzeba wysłać go do serwisu, kupić nową cześć i naprawić w domu, czy też spisać go na straty.

post-64969-0-86236300-1482012248_thumb.jpg

post-64969-0-47834600-1482012258_thumb.jpg

post-64969-0-00461800-1482012272_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość EdekZfabrykiKredek

Zadzwoń do serwisu i powiedz co się stało, naprawa bedzie raczej odpłatna ale nie powinny to być jakieś duże koszty, chyba że bez problemu sprzedadzą część to odpadną koszty robocizny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

A ja mam taki problem w kolowrotku dragon maxima, pomiędzy uchem mocujacym kabląk, a rotorem jest duży luz, który pod obciążeniem powoduje spory hałas/ stuki. Czy jest tam możliwość wsadzenia jakieś podkładki, czy obie czesci do wymiany? Rotor pewnie dość drogi wiec bedzie to nieopłacalne.. kolowrotek kreci całkiem dobrze, i troche mi go szkoda odłożyć już na półkę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba jestem jednym z niezadowolonych klientem serwisu. Kołowrotek wysłany ponad miesiąc temu, a jeszcze nic nie wiadomo kiedy dostanę..

Ja ze swojej strony mogę tylko prosić o cierpliwość doszedł w niezbyt ciekawym okresie akurat jak Dragon miał zamknięte inwentaryzacja  Święta Nowy Rok . JUż działają normalnie ale zawsze zimą jest bardzo dużo pracy . I jeszcze jedna sprawa w sezonie jestem co tydzień w serwisie , okres od świąt do teraz jest dosyć martwy a mam 120 km do Dragona i jechać po jeden kołowrotek po prostu mi się nie opłaca . Oczywiście postaram się to jak najszybciej załatwić .

Nie jestem serwisem pomagam w miarę możliwości i też proszę o wyrozumiałość . 
 

ZA zwłokę i utrudnienia przepraszam . 

Edytowane przez Piotr.teamdragon
  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...

Witam, koledzy chciałbym wysłać swój kołowrotek na serwis muszę to robić przez sklep który zakupiłem drogą wysyłkową czy po prostu mogę sam do nich podesłać sprzęt?

Wysyłamy tam gdzie był kupiony . Karta gwarancyjna dowód zakupu, dużo osób nie pamięta że jest 5 lat gwarancji .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...