Skocz do zawartości

Drużno


kwasik

Rekomendowane odpowiedzi

TAKIEGO MEILA DOSTAŁEM :

( anulowano mi listopadowy termin po 15 listopada ale mowią zeby nie płakac bo jest sporo terminów na wrzesien :) )

 

 Szanowni Państwo
Niestety dopiero w tej chwili możemy odpowiedzieć na Państwa maile, ponieważ cały dzień prowadziliśmy prace i odbieraliśmy połączenia telefoniczne związane z zaistniałą sytuacją.
Na wstępie chcielibyśmy przeprosić za zamieszanie z rezerwacjami, które wynikły z przyczyn nie zależnych od nas. System rezerwacji jest połączony z systemem płatności elektronicznych PayU i niestety my nie odpowiadamy za poprawność działania tego systemu i do tej pory nie występowały jakiekolwiek błędy czy też problemy z płatnościami PayU.

Podczas uruchomienia rezerwacji o godz.18, wszystkie rezerwacje i płatności działały poprawnie, czyli użytkownik rezerwował łódkę, wypełniał formularz, akceptował regulamin, przechodził do płatności, dokonywał transakcji płatniczej, otrzymywał potwierdzenie z PayU o pobraniu opłaty, a następnie PayU wysyłało do naszego systemu potwierdzenie że rezerwacja o danym numerze jest opłacona i u nas automatycznie odznaczona została na zielono jako zarezerwowana i opłacona.
Po godzinie 18:08 rezerwacje dalej były możliwe, system PayU przyjmował płatności, wysyłał do użytkownika potwierdzenia płatności ale nie wysyłał do naszego systemu, czego następstwem było to że widniał status"oczekuje na płatność", a nasz system oczekiwał na potwierdzenie płatności z PayU. W związku z tym, iż system rezerwacji ustawiony był na 20 minut aby przetrzymywał rezerwację w statusie "oczekuje na płatność", a po nie potwierdzeniu płatności zwalniał daną rezerwację łódki i była ona ponownie ogólnodostępna do rezerwacji, w skutek czego sporo użytkowników widząc dostępność łódek zaczęło je rezerwować ale  zostały one już "zdublowane" w tym momencie, a fizycznie zostały opłacone wcześniej przez innych  użytkowników.
Dlatego też w obecnej sytuacji zweryfikowaliśmy wszystkie rezerwacje i sprawdziliśmy, która płatność była pierwsza za rezerwację w danym dniu za daną łódkę, dlatego też u niektórych osób pojawiają się statusy "anulowana". Niestety jesteśmy zmuszeni anulować operacje wykonane w kolejności jako drugie i wykonamy zwrot wpłat w dniu dzisiejszym.

Jeżeli chodzi o występujący problem z przejściem do systemu płatności, który ukazywał komunikat z informacją że dana łódka jest już zajęta, to po prostu inny użytkownik nawet o 1 sekundę wcześniej zdążył potwierdzić rezerwację i przejść do płatności lub tez zdarzały się przypadki, że w ogóle użytkownik został "odrzucony" z przejścia do PayU, ponieważ system płatności nie odpowiadał- na co my już nie mamy wpływu.

Proszę wziąć pod uwagę, iż łódek mamy zaledwie 13 i 100 dni(po odliczeniu dni wolnych i rezerwacji łódek przez koła Okręgu w Elblągu), a przy chętnych w dniu rezerwacji o godzinie 18 około 400 osób , to z samej matematyki wychodzi, że zarezerwowanie terminu dogodnego dla każdego niestety nie uda się wszystkim wędkarzom. Dla potwierdzenia moich wyjaśnień mogę podać że zaledwie w 2 minuty od 18:00 było już 67 rezerwacji zapłaconych i potwierdzonych, co daje nam średni odstęp 1,79 sekundy pomiędzy rezerwacjami i jest dowodem na bardzo wzmożony ruch na stronie.

Reasumując:
- Zakończyliśmy proces weryfikacji i prace wyjaśniające zaistniałą sytuację, która była spowodowana brakiem otrzymywania powiadomień z systemu PayU do naszego systemu rezerwacji.

- wczoraj powinniście Państwo drogą mailową otrzymać prawidłowe potwierdzenia swoich rezerwacji i pliki pdf. Jeżeli nie, to prosimy o sprawdzenie katalogu SPAM w swojej poczcie elektronicznej, lub kontakt mailowy na adres rezerwacje@lodkidruzno.pl i wtedy wygenerujemy ponownie potwierdzenia w pdf i prześlemy Państwu.

- Na koncie użytkownika w zakładce MOJE REZERWACJE są aktualne rezerwacje każdego użytkownika

- Dzisiaj i jutro będziemy dokonywać zwrotów środków za anulowane  rezerwacje

- W dniu 4.08.2022 o godzinie 20:00 ponownie ruszy system rezerwacji - jest jeszcze sporo terminów wolnych w miesiącach wrzesień i październik.

Z wyrazami Szacunku
Okręg PZW w Elblągu

Edytowane przez 12345
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zastanawia mnie jedno, skoro są wszystkie łódki jednakowe po co wybierać ich numery przy rezerwacji. Wchodzę na termin biorę pierwszą wolną i już. A tak kilku bije się o jakiś numer a inna jest wolna. Numery przypisze system w zależności od kolejności rezerwacji. Pod datą powinna być ilość dostępnych łódek.

  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zastanawia mnie jedno, skoro są wszystkie łódki jednakowe po co wybierać ich numery przy rezerwacji. Wchodzę na termin biorę pierwszą wolną i już. A tak kilku bije się o jakiś numer a inna jest wolna. Numery przypisze system w zależności od kolejności rezerwacji. Pod datą powinna być ilość dostępnych łódek.

Cenna uwaga, warto przekazać do Zarządu PZW w Elblągu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9/10 jest dobrze. Choć 29listopada bardzo żałuję ze mam anulowany.

Człowieku . Nie wychylałbym się z takim wynikiem, biorąc pod uwagę ,że miejscowy jesteś. Na 10 rezerwacji odrzucili Ci tylko 1 . Ty masz jeszcze żal.  

Potwierdza to tylko moja teorię . Łatwo się do myśleć jaką.. :wacko:

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiele kont przecież można założyć pewnie.

I z kilku kont na raz robić rezerewacje? Skoro z jednego klepiąc cały czas  nie było możliwości zarezerwowania kilku. Bo cały czas wyskakiwało info że ktoś inny jest w trakcie rezerwacji tego terminu. Nie widzę szans na to.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Każdemu wyskakiwało, że ktoś inny jest w trakcie rezerwacji, a wyklikać inną łódkę, tak żeby płatność poszła od razu było pewnie nierealne już po kilku minutach od startu systemu. Opisałem wyżej, jaki znalazłem sposób, jak się okazało, na skuteczne opłacenie rezerwacji.

 

W zeszłym roku mi nie poszło, w tym dobrze jest :)

Edytowane przez Bartek_C
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak to jest z tą ilością rezerwacji. 

Doszły mnie słuchy, że jeden zalogowany użytkownik mógł dokonać max 5 rezerwacji. A tu czytam o 8 czy 10 rezerwacjach. Jak to w końcu jest?

Nie ma takiego zapisu w regulaminie wędkowania i rezerwacji łodzi tym roku. W ubiegłym jak najbardziej, a w tym roku został skasowany. Zostały tez zmienione zasady rezerwacji przez koła i to by było na tyle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Każdemu wyskakiwało, że ktoś inny jest w trakcie rezerwacji, a wyklikać inną łódkę, tak żeby płatność poszła od razu było pewnie nierealne już po kilku minutach od startu systemu. Opisałem wyżej, jaki znalazłem sposób, jak się okazało, na skuteczne opłacenie rezerwacji.

 

W zeszłym roku mi nie poszło, w tym dobrze jest :)

Zrobiłem tak jak Ty i mi 70% rezerwacji anulowano.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Człowieku . Nie wychylałbym się z takim wynikiem, biorąc pod uwagę ,że miejscowy jesteś. Na 10 rezerwacji odrzucili Ci tylko 1 . Ty masz jeszcze żal.

Potwierdza to tylko moja teorię . Łatwo się do myśleć jaką.. :wacko:

 

Jaka jest twoja teoria? Bo ja też miejscowy i mam 8 rezerwacji:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...