Skocz do zawartości
  • 0

Humor wędkarski i nie tylko

Waci

Pytanie

3 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

• 0

moze nie do konca wędkarski ale jest tu wątek o gumach wiec...

gwoli scislosci dodam ze otrzymalem to 5 minut temu od kolezanki. zeby nie bylo ze to faceci tylko o jednym :mellow:

a tak przy okazji to ... szkoda ze nie podali adresu apteki

Do dziś pamiętam mój pierwszy raz z kondomem, miałem 16 lat albo coś około. Poszedłem do sklepu kupić paczkę prezerwatyw. Za ladą stała przepiękna kobieta, która najprawdopodobniej wiedziała, że nie mam doświadczenia w tych kwestiach. Podała mi paczkę i zapytała, czy wiem, jak tego używać. Szczerze odparłem: nie. Tak więc otworzyła paczkę, wyjęła jednego i rozwinęła na kciuku, po czym poleciła sprawdzić, czy jest na miejscu i czy mocno się trzyma. Najprawdopodobniej musiałem wyglądać na osobę, która nie do końca zrozumiała to, co powiedziała, więc rozejrzała się po sklepie, podeszła do drzwi i zamknęła je. Chwyciła mnie za rękę i wciągnęła na zaplecze, gdzie zdjęła z siebie bluzkę. Po chwili zdjęła też stanik. Spojrzała na mnie i zapytała: Czy to cię podnieca? No cóż, byłem tak zaskoczony tym wszystkim, że tylko kiwnąłem głową. Wtedy powiedziała, że czas nałożyć prezerwatywę. Kiedy ją nakładałem, ona zrzuciła spódniczkę, zdjęła majteczki i położyła się na stole. No dawaj, powiedziała, nie mamy zwyt wiele czasu. Tak więc położyłem się na niej. To było cudowne, szkoda, że nie wytrzymałem zbyt długo... PUF, i było po sprawie...

Spojrzała się na mnie przerażona:

Jesteś pewien, że nałożyłeś prezerwatywę?

Odpowiedziałem tylko No pewnie i podniosłem kciuk, by jej pokazać.

• 0

Siedzi dwóch kolesi w kinie, a przed nimi taki wielki, łysy drechol, grube karczycho, złoty kajdan na szyi ... z dziewczyną siedzi

Jeden z tych kolesi do drugiego:

-Stary, założe sie z tobą o 50 zeta, że nie klepniesz łysego w glace.

- No dobra, w sumie co mi szkodzi - myśli ten drugi i klepie łysego w glace.