Gofer2005 Opublikowano 1 Kwietnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2016 Witam szybkie pytanko czy Osapian 55lb z maximizerem ma taki sam rumpel co model z biegami ? tzn ma namalowane biegi - 5 do przodu i 3 do tyłu ? A na obudowie nie ma nić napisane typu - Max czy Maximizer ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Jozi Opublikowano 25 Października 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Października 2016 Też uważam, że dobrze aby się wypowiedział sam zainteresowany, bo dyskusja robi się trochę jednostronna. Nie bronię dystrybutora, ale chciałbym poznać jego punkt widzenia. Może jest i coś na rzeczy a może i ta dyskusja zmieni podejście do KlientaDokładnie, jeżeli Pan Wódz traktuje klientów z buta, to może trzeba mu z lekka kręgosłup wyprostować, bo za mocno obrósł w piórka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 brig Opublikowano 25 Października 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Października 2016 Zostawcie Andrzeja jest jak terminator posty o 3.30 potem ryby i na końcu praca to się nazywa ułożone życie.A kto złowił szczupaka 120 i na jakim silniczku pływał aaaaaaa. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Pietruk Opublikowano 25 Października 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Października 2016 (edytowane) A kto złowił szczupaka 120 i na jakim silniczku pływał aaaaaaa.A to wiele wyjaśnia https://youtu.be/8wQm01UmP2E?t=95 Edytowane 25 Października 2016 przez Pietruk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 amstaf358 Opublikowano 25 Października 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Października 2016 Cieszę się, że jesteś zadowolony z zakupu MK, ale wątek dotyczy Osapiana, załóż temat "MK jest zaje...." i się tam produkuj.SzymonK i za to Cię lubię..krótko i dosadnie! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 kotwitz Opublikowano 25 Października 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Października 2016 Dokładnie, jeżeli Pan Wódz traktuje klientów z buta, to może trzeba mu z lekka kręgosłup wyprostować, bo za mocno obrósł w piórka.Nic nie wyprostujesz. Zanim miał osapianay w ofercie też nie był najlepszy w relacji z klientem. Sprzedać - owszem, gwarancja - najlepiej do drzwi. Ten typ tak ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Jozi Opublikowano 25 Października 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Października 2016 Nic nie wyprostujesz. Zanim miał osapianay w ofercie też nie był najlepszy w relacji z klientem. Sprzedać - owszem, gwarancja - najlepiej do drzwi. Ten typ tak ma.Ja nie wyprostuję, życie mu wyprostuje, jak interes zacznie padać. Jak zobaczy ile ludzi siedzi na portalu i czyta informacje to mu uszy przywiędną - nikt nie lubi jak otrzymuje taką opinię,bo w dzisiejszej dobie internetu spieprzyć sobie opinię jest bardzo łatwo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 SzymonK Opublikowano 25 Października 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Października 2016 (edytowane) Panowie, kilka razy ktoś wspomniał, że jest problem z maksymizerem, nie wiem skąd to się wzięło, bo nikt nie sygnalizował takiego problemu a jedynie brak mocy po powrocie z serwisu. Obstawiam, że Wodzu w ten sposób chciał zamaskować problem bicia śruby i przeprogramował maksymizer na inną krzywą mocy, która np. przy manetce odkręconej na 100% daje np. 70% mocy na silniku. Wiem na pewno, że umie to robić bo rozmawiałem z nim na ten temat, w kontekście krzywej mocy bardziej dopasowanej do trolingu (mniejsza prędkość minimalna, dokładniejsza regulacja prędkości w dolnym zakresie). Nie oznacza to że maksymizer jest zły, tylko że jest na tyle dobry, że Wodzu może nim manipulować dowolnie, niekoniecznie w uczciwych celach. Wg mnie problemy są tylko 2: śruba i Wodzu.Ten drugi raczej nierozwiązywalny. Mówiąc o złym wyważeniu śruby, nie mam na myśli dołożenie ciężarka gdzieś na obwodzie (tak jak przy wyważaniu kół), nie w tym problem, śruba przy pracy w powietrzu nie bije. Problem polega na tym, że muszą istnieć jakieś różnice w kształcie, wyprofilowaniu, kącie natarcia pomiędzy poszczególnymi łopatami śruby i przynajmniej na jednej z nich powstaje w wodzie inna siła nośna niż na pozostałych, a siły te są na tyle duże, że potrafią zatelepać dość ciężkim silnikiem.Ewentualne doprowadzenie takiej śruby do porządku, wymagałoby precyzyjnego pomierzenia łopatek i doszlifowaniu ich do identycznych kształtów. Nie wiem czy ktoś w Polsce takie rzeczy robi, ale na pewno nie będzie to tanie. Łatwiej przerobić jakąś markową śrubę (albo ośkę silnika), żeby mocowanie pasowało. I jak ktoś wspomniał, to nie jest usterka, tylko wada produkcyjna, pewnie mają spieprzone i niepowtarzalne formy wtryskowe. Sprawę mogła by rozwiązać np. Kipawa, wypuszczając pasujący zamiennik, a może nawet i Wodzu zamawiając gdzieś partię porządnych śrub, albo twardo gadając z Haswingiem. Edytowane 25 Października 2016 przez SzymonK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 pmilek1 Opublikowano 25 Października 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Października 2016 Ja osobiście napisałem emalia do "Tomasza Wodza" ze jezeli nie naprawi mi silnika(3 razy w naprawie na ta sama usterkę) to opiszę całą sytuacje na forach wedkarskich aby przestrzec innych wedkarzy przed zakupem i jego serwisem, tez tak uczynilem.Jak widac opiniami sie nie przejmuje, a ja według jego oceny to nie umiem korzystac z silnika i wydziwiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Pietruk Opublikowano 25 Października 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Października 2016 (edytowane) Mówiąc o złym wyważeniu śruby, nie mam na myśli dołożenie ciężarka gdzieś na obwodzie (tak jak przy wyważaniu kół), nie w tym problem, śruba przy pracy w powietrzu nie bije. Problem polega na tym, że muszą istnieć jakieś różnice w kształcie, wyprofilowaniu, kącie natarcia pomiędzy poszczególnymi łopatami śruby i przynajmniej na jednej z nich powstaje w wodzie inna siła nośna niż na pozostałych, a siły te są na tyle duże, że potrafią zatelepać dość ciężkim silnikiem.Ewentualne doprowadzenie takiej śruby do porządku, wymagałoby precyzyjnego pomierzenia łopatek i doszlifowaniu ich do identycznych kształtów. Nie wiem czy ktoś w Polsce takie rzeczy robi, ale na pewno nie będzie to tanie. Łatwiej przerobić jakąś markową śrubę (albo ośkę silnika), żeby mocowanie pasowało. I jak ktoś wspomniał, to nie jest usterka, tylko wada produkcyjna, pewnie mają spieprzone i niepowtarzalne formy wtryskowe. Sprawę mogła by rozwiązać np. Kipawa, wypuszczając pasujący zamiennik.A nie doczytałem że w powietrzu jest OK.Zatem może służyć jako napęd poduszkowca lub śmigłowiec . A poważnie, wymiana tylko śruby na lepszą np jak napisał Sylwek 1981. Moim zdaniem kwestia dorobienia odpowiedniej przejściówki z tworzywa (tak mam w Kipawie). Edytowane 25 Października 2016 przez Pietruk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Koza11 Opublikowano 25 Października 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Października 2016 Podejrzewam, że gdyby ktoś kumaty zrobił takie przejście na śruby MK w cadzie i dał na dobre frezarki to towar wzięcie by miał, bo rynek jak widać duży i perspektywiczny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Pietruk Opublikowano 25 Października 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Października 2016 Podejrzewam, że gdyby ktoś kumaty zrobił takie przejście na śruby MK w cadzie i dał na dobre frezarki to towar wzięcie by miał, bo rynek jak widać duży i perspektywiczny Raczej na tokarkę, będzie zdecydowanie łatwiej okrągłe elementy wykonać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Koza11 Opublikowano 25 Października 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Października 2016 Nie wiem, co potrzeba, ale tak czy siak to może być ciekawy pomysł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 SzymonK Opublikowano 25 Października 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Października 2016 Dopasowanie innej śruby to nie tylko samo gniazdo / mocowanie / przejściówka. Oryginalna śruba ma kołnierz, który ładnie się zgrywa i zachodzi kilka mm na korpus silnika, utrudnia to wkręcenie różnych śmieci czy żyłki na ośkę silnika, zmniejsza opory przepływu wody, itp.Nie wiem czy inną śrubę da się tak dobrze dopasować (średnica i głębokość kołnierza), czy jednak będzie ona zamontowana trochę bardziej z tyłu, powodując, że ośka będzie widoczna przez szparę, która zostanie między śrubą a korpusem. Oczywiście będzie to działać, ale życzył bym sobie bardziej profesjonalne i dedykowane rozwiązanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Koza11 Opublikowano 25 Października 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Października 2016 Czyli na bogato: cad+ drukarka 3d całego panelu tylnego silnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Pietruk Opublikowano 25 Października 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Października 2016 Czyli na bogato: cad+ drukarka 3d całego panelu tylnego silnika Mocowanie made i Osypian vel 55lbs, łopaty made in Torquedo vel Criuse 4.0 - i nie ma lipy Panowie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Pietruk Opublikowano 25 Października 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Października 2016 (edytowane) Ewentualnie ja zmienię śrubę na MotorGuide ,a Ty dorzuć kilka VOLT Edytowane 28 Października 2016 przez woblery z Bielska Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 busz231 Opublikowano 25 Października 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Października 2016 panowie bronicie tego g....na jakby ze złota było a jednak kombinujecie ze śrubami od MK czy MG sami zaprzeczacie sobie.kiedy do was dotrze że to badziew i tyle.pierwszy kontakt z osapianem miałem kiedy kumpel coś bredził że kolumny nie może opuścić.weszłem na jego ponton i pierwsze wrażenie jakby cały silnik zaraz miał się rozlecieć-delikatny i jak galareta-no i jak to ma nie telepać-wcześniej czy puźniej i tak będzie.jakoś tą kolumnię mu ustawiłem.po kilku miesiącach znowu problem bo śruba na 4-5 biegu się nie obraca,oczywiście pomogłem koledze-odkręciliśmy śrubę a bolczyk [z psełdo stali ] w pałąk wygięty i gniazdo oczywiście wyrobione.porażka wykonania.kolega andrzej chce wam uświadomić że to nie jest bezpieczny i dobry sprzęt do wędkowania a wy go karcicie. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Jozi Opublikowano 25 Października 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Października 2016 panowie bronicie tego g....na jakby ze złota było a jednak kombinujecie ze śrubami od MK czy MG sami zaprzeczacie sobie.kiedy do was dotrze że to badziew i tyle.pierwszy kontakt z osapianem miałem kiedy kumpel coś bredził że kolumny nie może opuścić.weszłem na jego ponton i pierwsze wrażenie jakby cały silnik zaraz miał się rozlecieć-delikatny i jak galareta-no i jak to ma nie telepać-wcześniej czy puźniej i tak będzie.jakoś tą kolumnię mu ustawiłem.po kilku miesiącach znowu problem bo śruba na 4-5 biegu się nie obraca,oczywiście pomogłem koledze-odkręciliśmy śrubę a bolczyk [z psełdo stali ] w pałąk wygięty i gniazdo oczywiście wyrobione.porażka wykonania.kolega andrzej chce wam uświadomić że to nie jest bezpieczny i dobry sprzęt do wędkowania a wy go karcicie. Nikt Andrzeja nie karci, nikt osapiana nie broni,bez przesady.Wiemy, że MK to dobry sprzęt, wiemy też że stelle są do d..y ale nie wszyscy nimi łowią nie ze względu na to że są do d..y, tylko ze względu na finanse .Tak jest w życiu ze wszystkim . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 amstaf358 Opublikowano 25 Października 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Października 2016 (edytowane) Ja bronie Osapiana ,widocznie jestem niereformowalny i nic tam w silniku nie zmieniam i sobie chwalę, póki co! ,Wozi mi tyłek i moim znajomym też,a cała reszta ..... razem z osławioną MK,póki co... Edytowane 28 Października 2016 przez woblery z Bielska 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Szymon82 Opublikowano 25 Października 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Października 2016 Pierwszy lepszy link ''Pierwsza przygoda z Minn Kota"http://jerkbait.pl/topic/13923-pierwsza-przygoda-z-minn-kota/Mój udział w tym wątku uznaje za skończony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Koza11 Opublikowano 25 Października 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Października 2016 (edytowane) panowie bronicie tego g....na jakby ze złota było a jednak kombinujecie ze śrubami od MK czy MG sami zaprzeczacie sobie.kiedy do was dotrze że to badziew i tyle.pierwszy kontakt z osapianem miałem kiedy kumpel coś bredził że kolumny nie może opuścić.weszłem na jego ponton i pierwsze wrażenie jakby cały silnik zaraz miał się rozlecieć-delikatny i jak galareta-no i jak to ma nie telepać-wcześniej czy puźniej i tak będzie.jakoś tą kolumnię mu ustawiłem.po kilku miesiącach znowu problem bo śruba na 4-5 biegu się nie obraca,oczywiście pomogłem koledze-odkręciliśmy śrubę a bolczyk [z psełdo stali ] w pałąk wygięty i gniazdo oczywiście wyrobione.porażka wykonania.kolega andrzej chce wam uświadomić że to nie jest bezpieczny i dobry sprzęt do wędkowania a wy go karcicie. Kolego, z czytaniem masz problem? Kto tutaj broni(ł) osapiana? Temat dotyczy konkretnego problemu- wibracji, stąd szukanie rozwiązań. Przy okazji wypłynęła sprawa jakości serwisowania. Czy sądzisz, że użytkownicy osapianów - użytkownicy jb nie wiedzą, że to nie jest MK? Słabe to. Każdy używa sprzętu, na jaki go stać, lub jaki chce kupić. Z twojego opisu wynika,że kolega albo wpłynął w siatkę, albo tyrał śrubą po twardych strukturach dna - nie spotkałem się (jeszcze?) z żadnym problemem wygiętego bolca na śrubie. Poza tym w zestawie dają kluczyk, nakrętkę i wspomniany bolec.Czy sądzisz, że użytkownicy serwisu Normarkowskiego - zwłaszcza po upływie gwarancji, są zeń zadowoleni? Bez trudu znajdziesz opinie o cenach usługi.Każdy sprzęt jest lepszej jakości lub gorszej. Jak ci pójdą uszczelniacze i silnik zaleje - to każdej firmy sprzęt padnie. Edytowane 25 Października 2016 przez Maciej_K 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 SzymonK Opublikowano 25 Października 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Października 2016 Dokładnie, nie bronimy tylko wskazujemy jego wady, dokładnie tam gdzie są, a nie na zasadzie badziew, chinol, gówno, przy MK nie stało - takie argumenty do nas nie przemawiają.A jak kolega instrukcji nie czytał z jaką siłą śrubę należy dokręcać i dopierdzielił na maksa to i bolczyk się wygiął, pokazać Ci jak w MK się wygnie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 busz231 Opublikowano 25 Października 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Października 2016 co wy znowu z tą MK.teraz MG to nr1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 balikus Opublikowano 25 Października 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Października 2016 Witam,Użytkuje Osapian 55lb drugi sezon i prawdę mówiąc jestem z niego zadowolony, być może nie jestem zbyt wymagający ale jak dla mnie wystarcza, pływami mi się wręcz komfortowo. Muszę jednak przyznać że nie mam punktu odniesienia jeśli chodzi o inne silniki. Rzeczywiście od 4 "biegu" w górę silnik zaczyna delikatnie tańczyć, jednak rzadko pływam z taką prędkością. Do małych mankamentów należy również zaliczyć to, że muszę zwracać uwagę na to czy wyłączyłem silnik po zakotwiczeniu, często bowiem mi się zdarza, że po paru minutach wędkowania zauważam że śruba jednak wolno pracuje. Ogólnie stosunek ceny do towaru (dla mnie) wypada na plus.Niestety po powyższych postach kolegów, zastanawiam się czy poddawać silnik przeglądowi i przedłużyć gwarancje, czy też liczyć, że nic się nie stanie.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Voldemort Opublikowano 25 Października 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Października 2016 Ja z kolei pływam na Ospianie 40lb i też nie narzekam - wszystko działa jak powinno i ....nawet na 4, czy 5 nic nie wariuje, tylko silniczek cicho ciągnie (a raczej pcha). Wprawdzie użytkuję silnik dopiero 2 rok, ale jak czytam, że nowe 55lb jeżdżą po serwisach, to nie wiem czy jestem wielki farciarz, czy może 40lb jest wolna od przypadłości mocniejszego braciszka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
Gofer2005
Witam szybkie pytanko czy Osapian 55lb z maximizerem ma taki sam rumpel co model z biegami ? tzn ma namalowane biegi - 5 do przodu i 3 do tyłu ? A na obudowie nie ma nić napisane typu - Max czy Maximizer ?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
Top użytkownicy dla tego pytania
27
26
21
18
Popularne dni
25 Paź
37
24 Paź
28
23 Paź
26
16 Cze
23
Top użytkownicy dla tego pytania
godski 27 odpowiedzi
Jozi 26 odpowiedzi
Koza11 21 odpowiedzi
siarq 18 odpowiedzi
Popularne dni
25 Paź 2016
37 odpowiedzi
24 Paź 2016
28 odpowiedzi
23 Paź 2016
26 odpowiedzi
16 Cze 2016
23 odpowiedzi
Popularne posty
sebalos.77
Ja też miałem przygodę MC ,po spaleniu przełącznika x2 z mojej winy (Sruba kipawa x3) postanowiłem dołożyć maxi w tym serwisie. Pierwsze odpalenie motorka MK 45lb i jakie ździwko na starcie mam 2,5
Jozi
Andrzej co z Tobą,chłopie wyluzuj, bo Ci żyłka pęknie . Nie musisz już tak krytykować tego osapiana a MK chwalić - wygląda to na to że masz w tym interes, że tak zajadle atakujesz, rozwiń temat o tym
wuran
parafrazując klasyka "trzeba sobie odpowiedzieć na zajebiście ważne pytanie, co chcesz w życiu robić z tym silnikiem"
Opublikowane grafiki
369 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.