Gofer2005 Opublikowano 1 Kwietnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2016 Witam szybkie pytanko czy Osapian 55lb z maximizerem ma taki sam rumpel co model z biegami ? tzn ma namalowane biegi - 5 do przodu i 3 do tyłu ? A na obudowie nie ma nić napisane typu - Max czy Maximizer ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 MarMilo Opublikowano 25 Października 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Października 2016 ale jak czytam, że nowe 55lb jeżdżą po serwisach, to nie wiem czy jestem wielki farciarz, czy może 40lb jest wolna od przypadłości mocniejszego braciszka.Właśnie tak chyba jest - 40lbs sprawuje się bezproblemowo (dwóch moich znajomych je użytkuje) a 55lbs - sam widzisz po wpisach. Chyba Chińczycy nie przeprojektowali elementów, na które działa zdecydowanie większa moc. Maximizer z MC to inna historia.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 godski Opublikowano 25 Października 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Października 2016 Właśnie tak chyba jest - 40lbs sprawuje się bezproblemowo (dwóch moich znajomych je użytkuje) a 55lbs - sam widzisz po wpisach. Chyba Chińczycy nie przeprojektowali elementów, na które działa zdecydowanie większa moc. Maximizer z MC to inna historia..Popieram. Moze bebechy typu maksymizer w obu konstrukcjach są takie same. A 55 to wyżyłowana 40 i stąd te kłopoty. A karcenia sie nie boję Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 SzymonK Opublikowano 26 Października 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Października 2016 (edytowane) Popieram. Moze bebechy typu maksymizer w obu konstrukcjach są takie same. A 55 to wyżyłowana 40 i stąd te kłopoty. A karcenia sie nie boję Ja pier..., jakbym "Rejs" oglądał. Przecież to nie jest kwestia poparcia, ani głosowania przez aplauz, losowanie kulek, podniesienie ręki, czy jakie tam "demokratyczne" metody ustalania prawdy dziś preferujecie, tylko odrobiny wiedzy technicznej i znajomości zasad fizyki. Co maksymizer może mieć do drgań bocznych silnika? Że za mały prąd puszcza, czy że za dużo może wytrzymać? Gdyby nawet maksymizery w obu konstrukcjach były takie same i wytrzymywały te 50A, które silnik 55lbs może pobrać, to w czym problem? Że Wodzu przeinwestował bo do 40lbs mógłby dać słabszy? Czy spalił się komuś maksymizer w 55lbs?Co ma do rzeczy przeprojektowanie elementów na większą moc? Czy komuś rozpadło się łożysko, pękł korpus silnika, urwało mocowanie do pawęży. Pomimo tych drgań nic takiego się nie stało, a przynajmniej nikt problemu nie zgłaszał! Może w tych słabszych silnikach trzeba przeprojektować na mniejszą moc, będzie jeszcze taniej. Chyba powinno być oczywiste, że przy większej mocy, większej średnicy śruby i pewnie tej samej kolumnie silnika i tym samym mocowaniu silnika do pawęży, drgania objawiają się silniej w mocniejszym silniku. W dodatku ten mniejszy ma inną śrubę (chyba tą samą co jeszcze mniejszy silnik), być może dokładniej wykonaną. Przecież to jest wątek techniczny i zabierając głos wypadałoby mieć coś do zaoferowania. Po co zbaczać na manowce, zastanawiając się nad elementami silnika, które nie zawiodły? Jest problem ze śrubą, koniec, kropka. Edytowane 28 Października 2016 przez woblery z Bielska 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Jozi Opublikowano 26 Października 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Października 2016 Ja z kolei pływam na Ospianie 40lb i też nie narzekam - wszystko działa jak powinno i ....nawet na 4, czy 5 nic nie wariuje, tylko silniczek cicho ciągnie (a raczej pcha). Wprawdzie użytkuję silnik dopiero 2 rok, ale jak czytam, że nowe 55lb jeżdżą po serwisach, to nie wiem czy jestem wielki farciarz, czy może 40lb jest wolna od przypadłości mocniejszego braciszka.Mo 45-ka przy płynięciu na maxa też nie wykazuje żadnych dziwnych oznak, pcha szeroką 4 metrową łódkę dość sprawnie .Czyli coś w tych 55-kach jest nie halo, że mają takie objawy. Trzeba by porównać czy korpus 55-ki różni się wielkością od 40-ki.Jeżeli są podobne, to może być że dostaje drgań ze względu na wyżyłowanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 radekc1991 Opublikowano 26 Października 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Października 2016 Kumpla 45tka też chodzi bardzo dobrze.55tka jest większa, ma grubszy i troszkę krótszy silnik(tam gdzie się przykreca śrube). 45tka ma ten element dużo dłuższy i węższy, może to daje mniejsze opory w wodzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Jozi Opublikowano 26 Października 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Października 2016 Kumpla 45tka też chodzi bardzo dobrze.55tka jest większa, ma grubszy i troszkę krótszy silnik(tam gdzie się przykreca śrube). 45tka ma ten element dużo dłuższy i węższy, może to daje mniejsze opory w wodzie.Może to nie o opór chodzi tylko, krótszy i grubszy wirnik, inaczej wyważony, krótsze podparcie na łożyskach i dlatego "tłucze" na pełnej mocy. Do tego jeszcze źle zbalansowana śruba. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 MARIUSZ 69 Opublikowano 26 Października 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Października 2016 Ja podejrzewam że śruba napędowa ma bicie ,bo nie jest dokładnie wykonana i całe te drgania przenoszą się na pozostałe elementy silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Pietruk Opublikowano 26 Października 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Października 2016 (edytowane) Co jeden to wróżbita Maciej z Was ze swoimi teoriami.Jak kolega Szymon napisał wyżej, nic dodać nic ująć.Deko logicznego myślenia, ciut znajomości fizyki i mechaniki i wnioski same się nasuwają.Wirnik w zasadzie ma prawie niemierzalne bicie w takich silnikach (jeśli został prawidłowo umocowany), wiec po kiego go tu mieszać. A nawet jak by miał, to jego mała średnica i waga na pewno by nie powodowała tak dużych drgań! Tym bardziej że jak już było napisane, w powietrzu jest dobrze.Śruba, śruba i jeszcze raz śruba jest temu winna. Źle zaprojektowana i wykonana do tego silnika. Edytowane 26 Października 2016 przez Pietruk 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Koza11 Opublikowano 26 Października 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Października 2016 Co jeden to wróżbita Maciej z Was ze swoimi teoriami.Jak kolega Szymon napisał wyżej, nic dodać nic ująć.Deko logicznego myślenia, ciut znajomości fizyki i mechaniki i wnioski same się nasuwają.Wirnik w zasadzie ma prawie niemierzalne bicie w takich silnikach (jeśli został prawidłowo umocowany), wiec po kiego go tu mieszać. A nawet jak by miał, to jego mała średnica i waga na pewno by nie powodowała tak dużych drgań! Tym bardziej że jak już było napisane, w powietrzu jest dobrze.Śruba, śruba i jeszcze raz śruba jest temu winna. Źle zaprojektowana i wykonana do tego silnika.Kolega to niech się Maciejów nie czepia 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 psulek Opublikowano 26 Października 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Października 2016 (edytowane) Tym bardziej że jak już było napisane, w powietrzu jest dobrze. Śruba, śruba i jeszcze raz śruba jest temu winna. Źle zaprojektowana i wykonana do tego silnika.Tylko że w powietrzu nie działają na niego siły związane z obrotem w wodzie. Śruba może być równie dobrze z gównoplastiku, albo niedokładnie odlana i odkształca się mocno i nierównomiernie w czasie pracy. Skoro metalowe w spalinie się odkształcają, to plastik pewnie tym bardziej. Tylko dywagacje takie. Wysłane z mojego ONE A2003 przy użyciu Tapatalka Edytowane 26 Października 2016 przez psulek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Pietruk Opublikowano 26 Października 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Października 2016 Tylko że w powietrzu nie działają na niego siły związane z obrotem w wodzie. Śruba może być równie dobrze z gównoplastiku, albo niedokładnie odlana i odkształca się mocno i nierównomiernie w czasie pracy. Skoro metalowe w spalinie się odkształcają, to plastik pewnie tym bardziej. Tylko dywagacje takie. Super, to już wiemy od trzech stron. A coś nowego poza dywagacjami?Te metalowe to pewnie z "gównometalu".... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 wuran Opublikowano 26 Października 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Października 2016 a MK ma z czego śrubę? ze stopu berylu i tytanu? 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Pietruk Opublikowano 26 Października 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Października 2016 a MK ma z czego śrubę? ze stopu berylu i tytanu?Pytasz czy wiesz, sugerując odpowiedź? Jako bloger powinieneś lepiej posługiwać się ojczystym językiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 siarq Opublikowano 26 Października 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Października 2016 Chłopaki idźcie na ryby , bo już emocje wami targaja 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Koza11 Opublikowano 26 Października 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Października 2016 Zima idzie, ale bez lodu pewnie będzie, stąd ten dym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 suhhar Opublikowano 26 Października 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Października 2016 może tym osapianem pływac na wstecznym trzeba nikt nie napisał w instrukcji ? taki żarcik na rozluznienie portków Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 trout master Opublikowano 27 Października 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Października 2016 Bo często ludzie nie mają porównania. Dopiero jak porównają to zobaczą co to znaczy małe drgania, mała hałasliwość, płynna regulacja mocy od 0 km/h , wygodne mocowanie od 0 czy też śruba ukształtowana tak że nie nabiera zielska.Na pewno z MK jest mniej problemów.Jedynym minusem jest cena i ceny części w razie W. Nie widzę innych w stosunku do Osapiana i innych.Ja widzę. Starsze MK. :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 bayrt Opublikowano 27 Października 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Października 2016 A ja z innej beczki - miał ktoś taki przypadek, że zgasły wam kontrolki w Osapianie 55 lb. Poza tym silnik kręci aż miło. Nie chcę rozkręcać główki.Ktoś - coś?proszę o odpowiedzi. Dzięki Bartek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 bayrt Opublikowano 2 Listopada 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2016 Odgrzeje kotleta -post wyżej. Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 zetika16 Opublikowano 2 Listopada 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2016 Te lampki to pić na wodę wg mnie... Przynajmniej w nerausie 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 bayrt Opublikowano 2 Listopada 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2016 Dzięki. Żeby mi coś na łódce świeciło to kupie sobie strażnika aku. Wyjdzie na pewno taniej [emoji4] Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 nick Opublikowano 2 Listopada 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2016 Albo zwykły woltomierz LED. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Agraph Opublikowano 2 Listopada 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2016 Mam 55/60 z maxymizerem już 4 lata. Silnik sprawuje się bez zastrzeżeń. Jedyne na co mogę pomarudzić to gówniany uchwyt do mocowania silnika na pawęży i szumiący wentylator maxymizera. Porównuję do MG. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 amstaf358 Opublikowano 3 Listopada 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2016 Mam 55/60 z maxymizerem już 4 lata. Silnik sprawuje się bez zastrzeżeń. Jedyne na co mogę pomarudzić to gówniany uchwyt do mocowania silnika na pawęży i szumiący wentylator maxymizera. Porównuję do MG.A Wysyłałeś go na przegląd gwarancyjny...? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Agraph Opublikowano 3 Listopada 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2016 Nie wysyłałem... jeszcze by mi go popsuli 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
Gofer2005
Witam szybkie pytanko czy Osapian 55lb z maximizerem ma taki sam rumpel co model z biegami ? tzn ma namalowane biegi - 5 do przodu i 3 do tyłu ? A na obudowie nie ma nić napisane typu - Max czy Maximizer ?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
Top użytkownicy dla tego pytania
27
26
21
18
Popularne dni
25 Paź
37
24 Paź
28
23 Paź
26
16 Cze
23
Top użytkownicy dla tego pytania
godski 27 odpowiedzi
Jozi 26 odpowiedzi
Koza11 21 odpowiedzi
siarq 18 odpowiedzi
Popularne dni
25 Paź 2016
37 odpowiedzi
24 Paź 2016
28 odpowiedzi
23 Paź 2016
26 odpowiedzi
16 Cze 2016
23 odpowiedzi
Popularne posty
sebalos.77
Ja też miałem przygodę MC ,po spaleniu przełącznika x2 z mojej winy (Sruba kipawa x3) postanowiłem dołożyć maxi w tym serwisie. Pierwsze odpalenie motorka MK 45lb i jakie ździwko na starcie mam 2,5
Jozi
Andrzej co z Tobą,chłopie wyluzuj, bo Ci żyłka pęknie . Nie musisz już tak krytykować tego osapiana a MK chwalić - wygląda to na to że masz w tym interes, że tak zajadle atakujesz, rozwiń temat o tym
wuran
parafrazując klasyka "trzeba sobie odpowiedzieć na zajebiście ważne pytanie, co chcesz w życiu robić z tym silnikiem"
Opublikowane grafiki
369 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.