grodzio Opublikowano 27 Grudnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2010 Jestem początkującym spinningista i chce kupić sobie nowy spinning będę łowił na Lubelskich rzekach w g?łrnych odcinkach. Mam na wydanie na ten kijek 200zł. Zastanawiam się nad kijem Dragon Millenium Trout 2,55m 5-25g czy to będzie dobry wyb?łr og?łlnie opinie są dobre o tych kijach ,ale czy to nie będzie za kr?łtki kij.Proszę was o pomoc. Mo?źe to temat nie bardzo na tak profesjonalne forum je?źeli administratorzy tak uwa?źają to niech usunął temat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maynard Opublikowano 28 Grudnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2010 Zbyt og?łlne pytanie, by jednoznacznie odpowiedzieć, nawet znając ten kij. Moc, CW, długość, charakter wędki... Nale?źy dobrać zale?źnie od rzeki, od u?źywanych przynęt, od własnych preferencji i umiejętności, od wielkości łowionych ryb... Myślę, ?źe jak poszukasz informacji w necie o lubelskich pstrągach, to szybko dowiesz się, jakimi kijami łowią pstrągarze w Twoich okolicach. Jeśli pozytywne opinie o tym kijku, jakie zebrałeś, uwa?źasz za wiarygodne, kup i sprawdź, czy Tobie pasuje. PozdrawiamGrzesiek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mifek Opublikowano 28 Grudnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2010 grodzio pogadaj z chlopakami z lublina - jajakub, bassy i sp?łłka. oni na pewno pomogą. Og?łlnie rzecz ujmując kijek przez Ciebie wybrany nie jest zły i JAKOŚ sobie na pewno poradzisz - niestety nie znam lubelskich ciurk?łw pstrągowych i cię?źko jest mi powiedzieć czy taka długośc oraz moc będę optymalne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...