Skocz do zawartości

Vitara, CR-V, Sportage, terenówki, itd. - samochód na ryby


hlehle

Rekomendowane odpowiedzi

  • 1 miesiąc temu...

Oklejany, czy lakier?

Raptor pewnie albo pokrewny. 

 

@guciolucky

Zlecałeś komuś robotę czy sam?

Też mam wóz do pomalowania i się waham czy robić czy płacić. Ile trzeba szykować?

Edytowane przez MatB
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Forek piekny. Pytanie czy raprotem rudą przykryleś czy była robiona jakaś konserwacja? Pytam bo jako wlasciciel forka wiem ze rudą ma w DNA. I tez podpianm sie pod pytanie czy sam czy bylo zlecenie i jaki ew. Koszt takiej operacji ... to ostatnie moze byc na priv. Dzieki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To auto ma zero rudej, jest kompletnie wyremontowane, zakonserwowane i pomalowane Raptorem. Zleciłem specjaliście, miłośnikowi marki i renowacji. Sam również jestem miłośnikiem japońskiej motoryzacji i mam/miałem kilka aut tej marki. Zgniłe są egzemplarze z Niemiec, Holandii itd natomiast kupione we Włoszech są zdrowe jak rydze, wszystkie kupuję z włoskich salonów. 

  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój na rybach jeszcze nie był, teraz montaż haka.

Mam do wyboru dwie opcje - oczywiście oba wypinane. 13 Pin , wiązka dedykowana.

 

1. AutoHak/Steinhoff za 3350

2. Westfalia za 4200

 

Co wybrać? 

 

attachicon.gif IMG-20240113-WA0000.jpeg

Weź westfalie . Przynajmniej ja bym wziął ,kupiłem do Mondeo wypinany i jest do dziś ,zero luzów po wpięciu i rdza jakoś tej odkuwki  ( główki ) nie atakuje. W Passacie maiłem  jakiś inny to ruda szybciej go atakowała jak mazdę :) 

Co to wiązki to też dedykowaną ale najpierw sprawdź może audi  jest już przygotowanie pod instalację haka. 

Do Outlandera też  byłem zdecydowany na Westfalię ale nie podobało mi się to ,że po wypięciu  haka było widać korpus gniazda belki haka . No tragicznie to wygląda i jeszcze jest poniżej zderzaka. A wypinany musiał być bo mam oprócz podnoszenia klapy bagażnika opuszczany tylny pas nad zderzakiem . Znalazłem hak WITTER-a  (firma ma powiązania z Westfalią)  odpinany ,gniazdko obracane  i chowane  .Nic nie widać po odpieciu haka. :rockon:    jest pięknie.

Wracając do 13 PIN bierzesz okrojoną czy pełną ?

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Weź westfalie . Przynajmniej ja bym wziął ,kupiłem do Mondeo wypinany i jest do dziś ,zero luzów po wpięciu i rdza jakoś tej odkuwki  ( główki ) nie atakuje. W Passacie maiłem  jakiś inny to ruda szybciej go atakowała jak mazdę :)

Co to wiązki to też dedykowaną ale najpierw sprawdź może audi  jest już przygotowanie pod instalację haka. 

Do Outlandera też  byłem zdecydowany na Westfalię ale nie podobało mi się to ,że po wypięciu  haka było widać korpus gniazda belki haka . No tragicznie to wygląda i jeszcze jest poniżej zderzaka. A wypinany musiał być bo mam oprócz podnoszenia klapy bagażnika opuszczany tylny pas nad zderzakiem . Znalazłem hak WITTER-a  (firma ma powiązania z Westfalią)  odpinany ,gniazdko obracane  i chowane  .Nic nie widać po odpieciu haka. :rockon:    jest pięknie.

Wracając do 13 PIN bierzesz okrojoną czy pełną ?

Nie wiem czym się różni ale chyba pełną, rowery też będę woził na haku. O Steihof/Autohak też słyszałem że mogą być problemy z montażem/demontażem. Raczej nie jest przystosowane pod montaż haka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czym się różni ale chyba pełną, rowery też będę woził na haku. O Steihof/Autohak też słyszałem że mogą być problemy z montażem/demontażem. Raczej nie jest przystosowane pod montaż haka.

Już Ci wytłumaczę

Wtyczka 7 pin ,taka starego typu  

post-65239-0-71216500-1711140301.jpg

 

Tu masz w niej podstawowe światła w przyczepie bez świateł cofania - 7 żył w instalacji . 7 po stronie gniazdka i 7 po stronie wtyczki

Następna  ,to okrojona 13 pin ,która w rzeczywistości   ma 8 pinów 

post-65239-0-77663300-1711140406.jpg

 

Tu masz też podstawowe światła w przyczepie plus światło cofania czyli 8 żył po stronie wtyczki i 8 żył po stronie gniazda 13 pin czyli w samochodzie.

I jeśli masz zamiar ciągać przyczepę towarową czy też platformę na rowery to takie rozwiązanie w zupełności Ci wystarczy.

 

 

Pełnie 13 pin czyli realnie jest tam 12  żył przewodu  jest przewidziane do przyczepy kempingowej. Dodatkowe cztery żyły czyli 8+ 4 =12  podpinasz do auta i masz plus ( zasilanie ) po zapłonie i zasilanie stałe. Każde z nich  z oddzielną masą .

Po zrobieniu pełnej instalacji 13 pin masz możliwość zasilania lodówki  w czasie jazdy jak również ładowanie akumulatora ,który masz w przyczepie to po zapłonie . Przewód ze stałym plusem masz do oświetlenia w przyczepie , kranów z wodą  , prysznic itp.   

   post-65239-0-11413700-1711140780_thumb.jpg    post-65239-0-58197400-1711140881_thumb.jpg

  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...