Pietruk Opublikowano 6 Maja 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2021 Ja po 7 latach jazdy SUVem z napędem "4x4" czyli Outlander II, stwierdziłem że dość zabawy i zastanawiania się czy tym razem wyrwę łódź z wody czy nie wyrwę. A zdążyło się że trzeba było prosić innych o pomoc.Po długich poszukiwaniach mam to co chciałem Pajero Sport 2,5 DiD 178 KM. Teraz to dopiero jest dopiero wyciąganie przyczepy z łodzią z wody.Blokadki ciach, reduktorek ciach i powolusi bez szarpania wyjeżdżam. Różnica kolosalna. Teraz mogę jechać z kumplami tam gdzie oni mogli, a ja nie bo miałem obawy czy wyciągnę Skylle (trochę to wszystko waży). Także mam na zbyciu Outlandera 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
huligan77 Opublikowano 6 Maja 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2021 Ja po 7 latach jazdy SUVem z napędem "4x4" czyli Outlander II, stwierdziłem że dość zabawy i zastanawiania się czy tym razem wyrwę łódź z wody czy nie wyrwę. A zdążyło się że trzeba było prosić innych o pomoc.Po długich poszukiwaniach mam to co chciałem Pajero Sport 2,5 DiD 178 KM. Teraz to dopiero jest dopiero wyciąganie przyczepy z łodzią z wody.Blokadki ciach, reduktorek ciach i powolusi bez szarpania wyjeżdżam. Różnica kolosalna. Teraz mogę jechać z kumplami tam gdzie oni mogli, a ja nie bo miałem obawy czy wyciągnę Skylle (trochę to wszystko waży). Także mam na zbyciu Outlandera Jaki nasz motor w tym Outlanderze? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pietruk Opublikowano 6 Maja 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2021 Najlepszy w tym modelu. Diesel 2.0 od VW. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wujek Opublikowano 7 Maja 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2021 A jaka skylle ciagałeś tym Outlanderem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miramar69 Opublikowano 7 Maja 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2021 Pytanie o diesla w Audi. Który motor jest polecany, a który odradzany w Audi A4, roczniki 2014-2016?... niezajeżdżony 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pietruk Opublikowano 7 Maja 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2021 A jaka skylle ciagałeś tym Outlanderem?440 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wałaszewski Janusz Opublikowano 8 Maja 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2021 Leopard 1 też ma kąt podjazdu do 60% więc również ,,spuchł" by tak jak Abrams M1 na takim kącie podjazdu czyli 45 stopni. Skoro nowoczesne czołgi by nie podciągnęły przyczepy z łodzią pod tak nachylony podjazd to wątpię czy jakiś ,,cywilny " samochód by tego dokonał. Taki chyba cywilny samochód, choć nie wiadomo ile w tym filmie prawdy a ile marketingu ? Niemniej wygląda na ok 45 stopni )) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wujek Opublikowano 8 Maja 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2021 440Ja do Ortisa 420 kupiłem Volvo XC 60, 3,2l benzyna, 4x4,opony całoroczne, ale jeszcze nie było sprawdzane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raven88 Opublikowano 8 Maja 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2021 Ja do Ortisa 420 kupiłem Volvo XC 60, 3,2l benzyna, 4x4,opony całoroczne, ale jeszcze nie było sprawdzane. Jak będziesz zmieniał opony to polecam jakieś AT-eki, np. Falken Wildpeak AT3WA. Sporo AT-eków ma to oznaczenie płatka śniegu i zimą też dają radę, a w terenie są nieporównywalnie lepsze od zwykłych allseasonów. Plus w terenie skrzynia w tryb manualny, żeby sama nie zmieniała i tryb W (winter jak masz) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artech Opublikowano 8 Maja 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2021 (edytowane) Taki chyba cywilny samochód, choć nie wiadomo ile w tym filmie prawdy a ile marketingu ? Niemniej wygląda na ok 45 stopni )) https://www.youtube.com/watch?v=25u80sQkkkMPrzecież na filmie jest, że to 37,5°Poza tym nie chodzi o to czy podjedzie pod górę, tylko czy pokona kąt, czyli czy przejadzie przez załamanie z danego kąta na płaskie. Edytowane 8 Maja 2021 przez Artech Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bho70 Opublikowano 8 Maja 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2021 Taki chyba cywilny samochód, choć nie wiadomo ile w tym filmie prawdy a ile marketingu ? Niemniej wygląda na ok 45 stopni )) Ciekawe tylko jakie miał opony ten pojazd. Na zwykłych bez kolców ( i to konkretnych) ja szans na podjazd nie widzę. Myślę że i śnieg (twardy, ostry i mocno zmrożony) był specjalnie do tego przygotowany aby uzyskać odpowiednią przyczepność. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wujek Opublikowano 8 Maja 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2021 Jak będziesz zmieniał opony to polecam jakieś AT-eki, np. Falken Wildpeak AT3WA. Sporo AT-eków ma to oznaczenie płatka śniegu i zimą też dają radę, a w terenie są nieporównywalnie lepsze od zwykłych allseasonów. Plus w terenie skrzynia w tryb manualny, żeby sama nie zmieniała i tryb W (winter jak masz) To nie jest raczej samochód przeznaczony na teren, więc nie zamierzam go katować. Ma jeździć i ciągnąć łódź. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raven88 Opublikowano 8 Maja 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2021 (edytowane) Spoko, przy czym ja nie mówię o katowaniu tylko o znacznym zwiększeniu możliwości terenowych niewielkim kosztem (dla przykładu: na nieutwardzonym slipie i miękkiej dojazdówce możliwe, że będziesz właśnie musiał katować, żeby haldex na całorocznych dał radę, a na AT będziesz się spokojnie toczył). Dobre AT są niewiele głośniejsze na asfalcie, a znacznie lepsze w terenie. Masz haldex 3 więc sprawdź też pompę hydrauliczną i elektryczną i generalnie cały haldex, bo zaniedbane egzemplarze z tych roczników często jeżdżą na samym przodzie. Edytowane 8 Maja 2021 przez Maciek. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarasR Opublikowano 8 Maja 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2021 Jest taki plan ! Do outlandera założyć wspomniane opony AT !! Przerost formy nad treścią czy jednak nie. Ale czy plomby z zębów nie wypadną w czasie samego dojazdu po asfalcie +- 110km/h i tak 240 kilometrów w obie strony z łódką na haku. Był slip w którym dawałem radę nawet po mokrym jak popadało ale się skończył . Jest inny w okolicy ale więcej piachu tam jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raven88 Opublikowano 8 Maja 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2021 (edytowane) Opony to podstawa i zawsze znacznie poprawiają zdolności terenowe, nawet przy napędach dołączanych. 110-120 km/h spokojnie na dobrych AT-ekach można latać. Oczywiście będzie głośniej niż na HT, ale to nie jest różnica taka jak np. przy HT vs MT czyli typowych oponach terenowych, które są już bardzo głośne na asfalcie powyżej 80 km/h. Outlander II ma dość skuteczny napęd AWD, więc w połączeniu z dobrymi oponami będzie to już solidne narzędzie pod kątem wędkarskim. Edit: Jeżeli chodzi o twardość to AT mają różną twardość zależnie od marki i modelu, tak samo jak HT, bo są robione z różnych mieszanek w zależności od konkretnego przeznaczenia (niektóre mają np. bardziej agresywny bieżnik terenowy, inne znowu są bardziej uniwersalne pod kątem użytkowania zimą etc.). Generalnie nie odczułem, żeby było twardo, aczkolwiek używałem ich w samochodach terenowych, które z definicji mają też miękkie zawieszenie. Jeśli Ci na tym zależy to można dobrać coś miękkiego. Edytowane 8 Maja 2021 przez Maciek. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wujek Opublikowano 8 Maja 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2021 Z przyczepa to się nie pogoni więcej niż 120/h. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarasR Opublikowano 8 Maja 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2021 Z przyczepa to się nie pogoni więcej niż 120/h.Może i pogoni ale czy warto, czy jest sens ?Napisałem 110 mając na myśli wyprzedzanie np. ciągnika z naczepą a dalej to już tak100 . 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SzymusS Opublikowano 9 Maja 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2021 (edytowane) Jest taki plan ! Do outlandera założyć wspomniane opony AT !! Przerost formy nad treścią czy jednak nie. Ale czy plomby z zębów nie wypadną w czasie samego dojazdu po asfalcie +- 110km/h i tak 240 kilometrów w obie strony z łódką na haku. Był slip w którym dawałem radę nawet po mokrym jak popadało ale się skończył . Jest inny w okolicy ale więcej piachu tam jest.Przy dobrych ATekach nie ma problemu z jazda, halasem itd AT nie sa tak agresywne jak inne bardziej terenowe. To fajny kompromis umozliwiajacy wygodniejsze wodowanie i jazde po asfalcie, na co z reszta wskazuje ich nazwa Tak jest glosniej niż przy szosowych, ale to szum. Na swoich ATekach swobodnie jezdze 100km/h, jak i 130km/h. Jednoczesnie dają dobra przyczepnosc przy slipowaniu Sent from my SM-G965F using Tapatalk Edytowane 9 Maja 2021 przez SzymusS 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hanz Opublikowano 9 Maja 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2021 Kilka dni temu 120-140/h autostrada na cooper discoverer AT i nie zauważyłem różnicy w hałasie w porównaniu do zimówek. Tyle że ja auto ogólnie słabo wyciszone mam... Tzn radiem wyciszam 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kruz Opublikowano 9 Maja 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2021 Mialem te Coopery w Jeepie GC i byly tak samo ciche jak zwykle letnie opony. Ja z nich bylem super zadowolony Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PABL0 Opublikowano 9 Maja 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2021 mam geolandary w foresterze i tez ich nie słychać nadzwyczajnie 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tabor Opublikowano 9 Maja 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2021 Zaproponuje Micheliny Latitude Cross letnie do 210 km/h 71 dB.Super jak dla mnie , trochę głośne po 140 km/h Mam je w Kudze pseudo 4x4 przejechane 20 tyś km ,cena 600 pln/szt .Jak zmieniłem z zimowych na letnie wulkanizatorzy się śmieją że nie te opony przywiozłem . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CORNEL Opublikowano 9 Maja 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2021 Mój Outlander II lata na Yokohama Geolandar G015 ATS, przyczepa z łódką 120km/h bez problemów. Zęby nie wypadają, balon 70 więc jest na miękko. Jeżdżę na tym do lasu i po polach na polowanie, rewelacja do suva. Miałem xtraila też na yokohamach, kumpel kupił i też sobie chwali. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SzymusS Opublikowano 9 Maja 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2021 Mój Outlander II lata na Yokohama Geolandar G015 ATS, przyczepa z łódką 120km/h bez problemów. Zęby nie wypadają, balon 70 więc jest na miękko. Jeżdżę na tym do lasu i po polach na polowanie, rewelacja do suva. Miałem xtraila też na yokohamach, kumpel kupił i też sobie chwali.Też mam wlasnie geolandara, dokladnie geolandar a/t GO15 265/65 r17 112 h rpb, i sobie chwale U mnie sa zalozone do land cruisera 120 Sent from my SM-G965F using Tapatalk 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artek Opublikowano 11 Maja 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2021 Szukam osoby z okolic Szczecina, a dokładnie miejscowość Przecław. Prośba o kontakt na priv. Temat o motoryzacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.