Skocz do zawartości

Vitara, CR-V, Sportage, terenówki, itd. - samochód na ryby


hlehle

Rekomendowane odpowiedzi

Suzuki SX4 2006 1.6 FWD 150kkm Jestem 3 właścicielem, poprzedni to mój kolega, a pierwszy to kolega kolegi :)

Gdzieś kiedyś lekko przodem draśnięty (o ile wiem lampy całe) ale maska na rancie skorodowana. Stąd chęć wymiany. Nowe sprzęgło i reszta też ogarnięta.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wg mnie szkoda ładować kasy w samochód na handel. Przyjdzie klient, który będzie Ci marudził, ze pewnie walone i dlatego umalowane. Dodatkowo zawsze przy tego typu okolicznościach będzie wielu specjalistów targujących się dla zasady. Mnie ostatnio „mistrz” urwał jeszcze 150zl na paliwo kupując samochód za 50k, gdzie już wcześniej spuściłem mu z ceny kilka małych tysi i wysłałem z 40 zdjęć wszelkich rysek i pierdol, które były w samochodzie. Stwierdziłem, ze już nie chce mi sie strzępić jęzora o to 150zl, ale dla mnie to żenada.

  • Like 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A teraz pewnie chodzi dumny jak paw i wszystkim opowiada, jaki to on zajebisty jest bo jeszcze 150 plnów utargował ????

Strasznie mnie drażnią takie typy, co chcą aby 10-15 letnie auto żadnej ryski nie miało.

Kiedyś takiemu jednemu powiedziałem, żeby do salonu wyp...ł, i choćby mi pieniędzy dokładał, to mu nie sprzedam.

  • Like 10
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Pytanko mam ...

 

Ma ktoś Was forestera 3-gen z 2.5 turbo

 

Chciał bym podpytać kogoś kto użytkuje taki samochód na codzień o kilka rzeczy

 

Jak by ktoś był tak miły i chcial by się podzielić spostrzeżeniami na temat tego samochodu to proszę o info na priv

 

Pozdr

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam Forestera. Ale 1 gen. i 2.0 NA.

Przy silnikach 2.5 T jest kwestia czy jesteś mentalnie gotowy na UPG. Chyba, że kupisz po porządnie zrobionym remoncie. Tam jest kwestia w tym kiedy będzie trzeba to zrobić a nie czy w ogóle [emoji846]

Wysłałem do Ciebie priv

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na forach subaru masz wszystko z rozłożeniem na czynniki pierwsze. Naprawdę warto zajrzeć bo jest i po co i jak to na forum można poznać ciekawych ludzi. I jak zawsze jak dbasz tak masz co nie znaczy, że wszystko złoto co się świeci wink.png

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na forach subaru masz wszystko z rozłożeniem na czynniki pierwsze. Naprawdę warto zajrzeć bo jest i po co i jak to na forum można poznać ciekawych ludzi. I jak zawsze jak dbasz tak masz co nie znaczy, że wszystko złoto co się świeci wink.png

Od 4 dni siedzę i czytam

 

Ale wiadomo jak jest na forach ;)

 

Chciałbym bym konkretnie pogadać z kimś kto ma taki egzemplarz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanko mam ...

 

Ma ktoś Was forestera 3-gen z 2.5 turbo

 

Chciał bym podpytać kogoś kto użytkuje taki samochód na codzień o kilka rzeczy

 

Jak by ktoś był tak miły i chcial by się podzielić spostrzeżeniami na temat tego samochodu to proszę o info na priv

 

Pozdr

Przerabiałem ten temat,czytałem, dzwoniłem. Jeśli myślisz o gazie to odpuść sobie.Sama regulacja zaworów co 100 lub w przypadku gazu co 30 tys,a żeby zrobić regulację to trzeba wyciągać motor.To takie najpoważniejsze,innych drobnych delegliwości nie wspomnę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam forka II na ryby. W 2.5 turbo występowały problemy z UPG. Gaz lubią wszystkie, tyle że regulacja zaworów jest problematyczna jak już też ktoś napisał. Tyle, w każdym forester czy to będzie II czy III, w którym będzie silnik DOHC będzie trzeba wyjmować motor. SOHC miały tylko Forester I i II generacji przedlift i tylko w wersjach bez turbo nie trzeba wyciągać silnika do regulacji zaworów. Chociaż są magicy co podobno tylko odchylają jakoś silnik. W stronę diesla nawet nie patrz. Jak masz pytania to pisz.

  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 4 tygodnie później...

Cześć, mam Vitarkę z 2000 1,6  16v. Robiłem jej remont kapitalny silnika.

Jest zagazowania.

wcześniej paliłem ją na pólsyntetyku 5-40.

Po remoncie zakład wlał mi syntetyka Liquid Molly 5-30… na docieranie…i zgłupiałem deko.

przeleciałem na razie 1200 km na benzynie i bedę teraz go wymieniał.

Czy zostac na tym co mi wlali po naprawie ?

Edytowane przez krzysju
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...