psd27 Opublikowano 17 Kwietnia Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia Jak bym dzisiaj kupował diesla, to raczej kierowałbym się tym punktem: “od 1 lipca 2030 r. wymagania dla diesli zostaną zaostrzone: wymagany będzie minimum rok produkcji 2018 albo norma emisji Euro 6dT”. No chyba że świadomie z myślą, ze samochód wymieniany za 5 lat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rózgaś Opublikowano 17 Kwietnia Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 5 lat to nowe auta mogą nie przeżyć hehe. Oni nie wiedzą co będzie jutro a będą pisać co będzie w 2030. Jeździć lać obserwować hehe 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
psd27 Opublikowano 17 Kwietnia Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia Każdemu według potrzeb i zasobności portfela. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Umbra Opublikowano 17 Kwietnia Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia nie ma takich aut nie do zajechaniaSamurai, Patrol Sent from my ASUS_I006D using Tapatalk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wolti Opublikowano 17 Kwietnia Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia (edytowane) To auto z roku 2006 1,9 TDI 105 KM czyli Euro 4 .Ale auto mega zadbane , niski przebieg (oryginał poniżej 150 tys. km ), mega wypas I właściciel od nowości i od niego bezpośrednio go kupuje. A dokładnie kupowałbym go od rodziny. Druga sprawa czekają na odbiór nowego auta i dobrze by było żeby jeszcze chwilę się wstrzymać. Ale jestem tak ugadany ,że jak mus to mus i sprzedadzą mnie go szybciej. Tak naprawdę jesteśmy zdecydowani (ja na zakup oni ,że mnie sprzedadzą) , ale nikomu się nie spieszy , ja mam czym jeździć a oni muszą czekać na nowe auto. Tak naprawdę im później tym lepiej. Moje pytanie jest stąd ,że w wielu miejscach ( teraz nie mogę znaleźć tych stron) pojawiał się wątek ,że zwolnione będą auta zakupione przed datą podaną w ustawie i może to być np. 1 marca 2025 albo 1 kwietnia 2025 i wtedy tak naprawdę mógłbym z niego korzystać tylko przez niecałe pół roku. W wielu miejscach pojawia się : ,,SCT – i jest to już decyzja prezydenta miasta Aleksandra Miszalskiego – nie będzie obejmować pojazdów, którymi obecnie poruszają się mieszkańcy Krakowa – czyli jeżeli ktoś teraz ma starego diesla, to będzie mógł jeździć nim tak długo, jak będzie chciał. Nowo kupowane pojazdy będą musiały jednak spełniać normy SCT." I to nowo kupowane mnie zastanawia - bo niby wiem od dawna ,że nie spełnia norm a jednak kupuje i czy nie będzie problemów z rejestracją? Tak świadomie chce kupić auto na te 5lat czy nawet 3 lata by mieć fajne bezpieczne auto a potem to się pomyśli co dalej (liczę na poprawę sytuacji finansowej ) . Na ta chwilę nie stać mnie na auto +2018 . Niby nie wydaje majątku (ok. 10 tys. -cena bardzo okazyjna dla mnie) , ale jednak dla mnie to spora suma pieniędzy i nie chciałbym zostać z ,,ręką w nocniku " za 6 miesięcy. To auto jest w dużo lepszym stanie niż moje obecne i na pewno bezproblemowo przejeździ te 5 lat i jestem gotów pomimo ,że jestem święcie przekonany ,ze nadal jego stan będzie ok w 2030 go zezłomować. Edytowane 17 Kwietnia przez Wolti Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
psd27 Opublikowano 17 Kwietnia Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia Kolego, w linku podanym powyżej przez Archanioł, nie ma o tym słowa, więc dzwoń do urzędu, bo nie wiem, skąd wiara, że na forum wędkarskim będą siedzieli lepiej. Moim zdaniem nic takiego, o czym piszesz, nie będzie miało miejsca, bo to nielogiczne. Napisane jest wprost:mieszkańcy Krakowa będą objęci wymogami SCT dopiero od 1 lipca 2030 r.dla pojazdów spoza Krakowa, które nie będą spełniać wymogów, wprowadzony będzie okres przejściowy: do 30 czerwca 2028 r. Do tego czasu wjazd takich aut będzie możliwy po dokonaniu opłaty emisyjnej 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej@45 Opublikowano 17 Kwietnia Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia Kolego, w linku podanym powyżej przez Archanioł, nie ma o tym słowa, więc dzwoń do urzędu, bo nie wiem, skąd wiara, że na forum wędkarskim będą siedzieli lepiej. Moim zdaniem nic takiego, o czym piszesz, nie będzie miało miejsca, bo to nielogiczne. Napisane jest wprost:mieszkańcy Krakowa będą objęci wymogami SCT dopiero od 1 lipca 2030 r.dla pojazdów spoza Krakowa, które nie będą spełniać wymogów, wprowadzony będzie okres przejściowy: do 30 czerwca 2028 r. Do tego czasu wjazd takich aut będzie możliwy po dokonaniu opłaty emisyjnejczyli chdzi tylko o kase ,zlodzieje a nie ekolodzy 5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ide52 Opublikowano 27 Kwietnia Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia (edytowane) Ktoś może miał styczność albo orientuje się jak wygląda sprawa Roverem Evoque? Calkiem przyjemnie wygląda, ale jak z awaryjnością? Edytowane 27 Kwietnia przez Ide52 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kruz Opublikowano 27 Kwietnia Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia Ktoś może miał styczność albo orientuje się jak wygląda sprawa Roverem Evoque? Calkiem przyjemnie wygląda, ale jak z awaryjnością?Znam dwa przypadki aut kupionych od nowości w salonie. Jeden mojego kuzyna, drugi kolegi, oba z takim samym dwulitrowym silnikiem benzynowym, oba kupione dla żon wymienionych wcześniej gentlemanów, oba po kilku latach z bardzo niewielkimi przebiegami i nieukrywaną ulgą użytkowników zmieniły swoich właścicieli. Ponoć jest to dość nieprzewidywalne auto - delikatnie mówiąc. No ale to tylko dwa przypadki. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gooral Opublikowano 27 Kwietnia Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia Moj szef ma evoque. Nie pamietam jaki rocznik. Ciagle ma check engine i tryb awaryjny. W irl nikt mu nie ogarnal 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziad Wodny Opublikowano 27 Kwietnia Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia (edytowane) O Evoque'u nie mogę się wypowiedzieć, ale mogę o Velarze i Jaguarze F-Pace. Oba z dwulitrową benzyną. Właściciel Velara delikatnie mówiąc go nie poleca. Jaguar mechanicznie po 3 latach czuł się dobrze, ale trwałość wykonania wnętrza mnie nie satysfakcjonowała. Najdroższe audio i trzeszczące głośniki. Skóra na fotelach była już połamana po kilkudziesięciu tysiącach kilometrów.Strasznie chciałem wspierać Jaguara, ale niestety więcej nie będę... Edit. Może jeszcze nie "połamana", ale już pozałamywana i odkształcona. Edytowane 27 Kwietnia przez Dziad Wodny 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ide52 Opublikowano 27 Kwietnia Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia Czyli chyba najrozsądniej będzie wziąć Kugę I lub II jako budżetowe wozidlo do roboty i na ryby, a "na niedzielę" zostać przy sedanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skrzyp Opublikowano 29 Kwietnia Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia (edytowane) Ja jestem absolutnie zachwycony RAV4 hybrid AWDi jeśli chodzi o jazdę codzienną, wjazd nad rzekę, ciągnięcie przyczepy z łodzią. Nieco gorzej z autostradą (ale da się przeżyć), no i można zapomnieć o przespaniu się w środku na rybach. Teraz dowiedziałem się, że moje ulubione jezioro zostało odcięte drogowo od świata i trzeba jechać kilka km przez las i drogami gruntowymi - nie mogę się doczekać Edytowane 29 Kwietnia przez skrzyp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcy- Opublikowano 29 Kwietnia Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia Próbowałem się przekonać do RAV4 w hybrydzie bo zalety ewidentnie ma. Ale jak w wyje przy przyspieszaniu (nie turlaniu się), szczególnie w trasie to razem z tragicznym wygłuszeniem sprawia, że to auto tylko do miasta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skrzyp Opublikowano 29 Kwietnia Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia (edytowane) Próbowałem się przekonać do RAV4 w hybrydzie bo zalety ewidentnie ma. Ale jak w wyje przy przyspieszaniu (nie turlaniu się), szczególnie w trasie to razem z tragicznym wygłuszeniem sprawia, że to auto tylko do miasta. Kwestia przyzwyczajenia. Taka przekładnia no i silnik wolnossący, który musi się wysoko zakręcić. Płynna jazda autostradą nie wymaga ciągłego ciśnięcia gazu w podłogę. Początkowo trudno mi było przestawić się z Mondeo, gdzie miałem nawet wyciszenie aktywne (głośnikami) i silnika nie słyszałem prawie w ogóle. Już 25 tys km i przestałem zwracać na to uwagę. A do celów wędkarskich i normalnej trasy bajka:) EDIT: poza tym coś za coś, wycie + silniki elektryczne = całkiem konkretne przyśpieszenie Edytowane 29 Kwietnia przez skrzyp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzienkiewicz Opublikowano 29 Kwietnia Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia Ravkę należy porządnie wygłuszyć. Od strony kół i od wewnątrz. Mi zrobił lokalny rzemieślnik. Jest prawie jak w Lexusie NX. Poza tym super bryka. Mam już drugą. Nic nie popsuło się. Poprzednią jeździ mój brat. Nowy model jest przyjaźniejszy w spalaniu na autostradzie. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nox66 Opublikowano 6 Maja Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Maja Podzielę się moja opinią o RAV4 3 gen. Już 5 lat ujezdzam, super trwałe auto na co dzień, do lasu i na ryby. Na oponach całorocznych zajedzie naprawdę daleko, na początku aż sam byłem zdziwiony jak te auto jest dzielne w terenie. Po złożeniu siedzeń tylnych, przy wzroście 180cm bez problemu można się przespać. Miałem wcześniej Jeepa Cherokee na seryjnym zawieszeniu i na oponach wielosezonowych i szczerze powiem, że RAV4 nie odbiega zbytnio w terenie. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ObraFM Opublikowano 23 Czerwca Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca W temacie terenówek: auto i łódź https://youtu.be/CfcEcb2eZDA?t=1963 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartsiedlce Opublikowano 23 Czerwca Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca W ślizgu to raczej nie pójdzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lamiglas Opublikowano 25 Czerwca Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca No i spalanie . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ObraFM Opublikowano 25 Czerwca Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca Zsumować spalanie auta i spalanie łodzi z dwoma silnikami po 25KM (sąsiad ma taką) to nie będzie takie oczywiste? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GrzesM Opublikowano 26 Czerwca Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca https://auto.dziennik.pl/aktualnosci/artykuly/9828517,jetour-t2-wjezdza-do-polski-ceny-sensacja-silnik-16-bedzie-hitem.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danek Opublikowano 7 Lipca Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Lipca (edytowane) Witam, Proszę doradzacie jakie typ / marka opony kupić do Suzuki Grand Vitara 2- oczywiście w rozsądnych cenach Wczoraj miałem przyjemność zakopać się w piasku przy wodowaniu łodzi około 300 kg ( nie na slipie tylko na dzikim piaszczystym i stromym podłożu ), na oponach zwykłych szosowych i tak myślałem o jakiś bardziej agresywnym bieżniku coś AT?Dobrze że, znalazła się bratnia dusza bo bym tam został na noc Czy to możliwe że, 4x4 nawet po zmianach napędów nie dał rady – najwyraźniej TAK ?? Może takie ?? https://www.voida.pl/profil-ranger-evo-a-t-225-70-r16-103-t/o-189182?ref=g-ads&cd=21670096286&ad=&kd=&gad_source=1&gad_campaignid=21673827961&gclid=Cj0KCQjwvajDBhCNARIsAEE29Wpdlc3lftqwYIhPryoZzr_Fp6kZBmH2E6Xqfm-O9XHRi8qBHAJTQJYaAjWsEALw_wcB Edytowane 7 Lipca przez didiunik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radbraw Opublikowano 10 Lipca Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lipca Witajcie, czy ktoś z forumowiczów ma doświadczenie z napędem vw 4motion przy wodowaniu łodzi ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysztof Jeżyna Opublikowano 10 Lipca Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lipca Witam, Proszę doradzacie jakie typ / marka opony kupić do Suzuki Grand Vitara 2- oczywiście w rozsądnych cenach Wczoraj miałem przyjemność zakopać się w piasku przy wodowaniu łodzi około 300 kg ( nie na slipie tylko na dzikim piaszczystym i stromym podłożu ), na oponach zwykłych szosowych i tak myślałem o jakiś bardziej agresywnym bieżniku coś AT?Dobrze że, znalazła się bratnia dusza bo bym tam został na noc Czy to możliwe że, 4x4 nawet po zmianach napędów nie dał rady – najwyraźniej TAK ?? Może takie ?? https://www.voida.pl/profil-ranger-evo-a-t-225-70-r16-103-t/o-189182?ref=g-ads&cd=21670096286&ad=&kd=&gad_source=1&gad_campaignid=21673827961&gclid=Cj0KCQjwvajDBhCNARIsAEE29Wpdlc3lftqwYIhPryoZzr_Fp6kZBmH2E6Xqfm-O9XHRi8qBHAJTQJYaAjWsEALw_wcBPopatrz na Yokohame Golandar AT G015. Myśle że sprawdza się na codzień a i w błocie będzie lepiej niż na zwykłych gumach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.