godski Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Nasmaruj pokrętła. Pokrętła korbki. Knoby.A pisałem o tym . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nick Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2016 No smarowałem je ale bez zdejmowania. Poprostu wlałem trochę oliwki. Teraz wszystko moczy się w benzynie i zaraz sprawdzimy co z tego będzie. Smarowanie multiplikatora LIVE- tego jeszcze na jb nie było [emoji39] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nick Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Ciekawostka wymiar łożysk w knobach: 7x4x2,5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nick Opublikowano 19 Kwietnia 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2016 (edytowane) Tzn przestał poszczeć? Czy szpula się obraca?Piszczeć nie przestał ale teraz wiem że napewno to nie wina łożyska oporowego, łożysk szpuli ani podtrzymujących szpulę. Nie piszczą też knoby bo w czasie kręcenia korbką ale nie używania knobów (mam twicha) cały czas coś tam popiskuje. Teraz zastanawiam się czy coś nie ociera o gwiazdę hamulca bo widoczne były tam (i tylko tam) ślady tarcia.Na korbce jest lekki luz może to on jest winowajcą. Edytowane 19 Kwietnia 2016 przez nick Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
deejaybialy Opublikowano 19 Kwietnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2016 A jak poluzujesz gwiazdę to też popiskuje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nick Opublikowano 19 Kwietnia 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2016 Jak poluzuje na minimum to nie piszczy... i to jest zastanawiające :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nick Opublikowano 19 Kwietnia 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2016 Chyba wezmę go na SFE w bydzi abyście mogli go sami zobaczyć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darek1 Opublikowano 20 Kwietnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2016 Źle złożone podkładki hamulca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nick Opublikowano 20 Kwietnia 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2016 Są zgodnie ze schematem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
godski Opublikowano 20 Kwietnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2016 Kapka smaru do okładzin. Albo kropelka oliwki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nick Opublikowano 20 Kwietnia 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2016 Nasmarowane w poniedziałek [emoji39] zgadujcie dalej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darek1 Opublikowano 21 Kwietnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2016 Ten typ tak ma?! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nick Opublikowano 21 Kwietnia 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2016 Mam nadzieję, że nie :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BreederGoulda Opublikowano 21 Kwietnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2016 Chyba łożysk nie moczyłeś w benzynie? 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nick Opublikowano 21 Kwietnia 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2016 Łożysko oporowe było kilkukrotnie czyszczone benzyną (nie dza się go wyjąć z panelu bo jest "na wcisk" ) większość łożysk była przetarta szmatką namoczoną w benzynie ekstrakcyjnej jedynie te na szpuli i knobach były moczone. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
godski Opublikowano 21 Kwietnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2016 Łożysko oporowe było kilkukrotnie czyszczone benzyną (nie dza się go wyjąć z panelu bo jest "na wcisk" ) większość łożysk była przetarta szmatką namoczoną w benzynie ekstrakcyjnej jedynie te na szpuli i knobach były moczone.Po moczeniu zalałeś oliwką? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BreederGoulda Opublikowano 22 Kwietnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2016 I te moczone piszczą moim zdaniem. Łożyska się rozbiera myje, smaruje i składa jeśli nie zamienia się na nowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
godski Opublikowano 22 Kwietnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2016 Nie wszyscy smarują łożyska. Niektórzy je oliwią o czym zapewne wiesz. Łożyska szpulek lekkich multików na przykład. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BreederGoulda Opublikowano 22 Kwietnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2016 Tak Andrzeju ale jeśli łożyska są zamknięte to nawet dobrze ich nie naoliwisz nierozbierając więc być może one piszczą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
godski Opublikowano 22 Kwietnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2016 Moim zdaniem jest inaczej. Po dokładnym wypłukaniu starego smaru i wysuszeniu naoliwisz je doskonale bez rozbierania. Nie ma sensu rozbierać łożysk do oliwienia. Przecież oliwka dotrze tam gdzie trzeba bez problemu. Smar to inna bajka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BreederGoulda Opublikowano 22 Kwietnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2016 (edytowane) Andrzej ale jak chcesz z zamkniętego łożyska dobrze wypłukać smar? Mało realne, dziś nawet to sam sprawdziłem bo miałem łożysko zamknięte, wrzuciłem w benzynkę ekstrakcyjną, kręciłem nim dość długo moim zdaniem po czym je rozebrałem i niestety nadal były tesztki smaru. Dopiero po otworzeniu go, pędzelkiem o twardym włosie wszystko wymyłem, nałożyłem smar i złożyłem łożysko. Być może oliwką wejdzie w łożysko ale smar z opiłkami bo jakieś mikronowe zawsze będą niestety dobrze się bez rozebrania nie wymyje i następuje tarcie a tym samym pogorszenie pracy łożyska. Edytowane 22 Kwietnia 2016 przez Hunter_pike Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
godski Opublikowano 22 Kwietnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2016 Pomocz je 10 godzin i pokręć gdy jest zanurzone w benzynce. Wszystko wypłuczesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BreederGoulda Opublikowano 23 Kwietnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2016 (edytowane) Żartujesz miałbym moczyć łożyska 10 h i kręcić nimi?, prościej je rozebrać wymyć, naoliwić lub nasmarować i złożyć i wszystko zabiera może 20 minut. Edytowane 23 Kwietnia 2016 przez Hunter_pike Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PETEREK Opublikowano 23 Kwietnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2016 Ok technologia przeglądu i konserwacji łożysk jaka by nie była jest przedstawiona dokładnie.... sezon się zbliża nieuchronnie więc moje pytanie do autora jest takie: czy multik nadal piszczy? i jeszcze coś: na jednym ze zdjęć widać gwiazdę hamulca od wewnątrz ze zdartym lakierem.... może jakaś obcierka? ja mam niezdarne grube paluchy i mniejsze w serwisowaniu od Was doświadczenie ale może tam jest przyczyna i może ktoś jeszcze coś podpowie koledze z piszczącym multikiem? ja się zastanawiam czy czasem upadek multika na korbkę nie mógłby tam czegoś wykrzywić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nick Opublikowano 23 Kwietnia 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2016 Pytałem się ex właściciela i zarzekał się że nigdy mu nie spadł ani na korbę ani na nic innego. Dzisiaj zobaczę czy wałek jest wykrzywiony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.