Skocz do zawartości

Czy to zagra?

dczun

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie, kupiłem wczoraj młynek Daiwa tatula 100hsl i do tego kij st croix ECS66MLF2 plus plecionka sunline 20 lb 8 splotowa, widoczna na foto. Powiedzcie czy to ma szanse razem zagrać czy poleciałem za grubo z plecionka?

post-60324-0-78779500-1463208157_thumb.jpeg

20lb to już dolny zakres MH a nie ML... Prędzej 12 lb.

Jestem początkujący w temacie, bałem się ze za cienko może co chwila kończyć się brodami. Radzicie wymienić plecionkę na inna? Jaka będzie najlepsza?

Jestem początkujący w temacie, bałem się ze za cienko może co chwila kończyć się brodami. Radzicie wymienić plecionkę na inna? Jaka będzie najlepsza?

Ja na multikach mam tylko i wyłącznie Varivasa High Grade PE i gorąco polecam.

Brody pojawią się jak za mocno rozkrecisz magnetyka i za luźno nawiniesz plecionke.

Ja bym się nawet nie zastanawiał i wymienił. Chyba że chcesz mieć zamiennie do jakiejś drugiej mocniejszej wędki.

Jeśli nie, to 10lb max 12lb.

Zostałbym przy tym sunline x8,jakoś bardziej mi leżą plecionki x8 w L i ML niż 4x.

Edytowane przez Jammaey
  • Like 1

MLF to kijek 10lb i CW 3,5-11gr

Tatula do tej wędki to trochę słaby pomysł, bo ona zacznie życie tam gdzie wędka będzie u kresu.

Zamiast tatuli lepiej było kupić multik typu alphas SV, Curado/Chronarch 51 lub scorpion 1001....chyba, że na aliexpress dokupisz lżejszą szpulkę za 25USD

• Like 2

Zestaw bajeczka, wszystko będzie dobrze ze sobą współgrać, ja mam Tatulę przy Talonie 20lb i linkę 20lb i wszystko zgrało się wyśmienicie, więc u Ciebie będzie podobnie..... :D

PS Ale wstyd, po oznaczeniach widać było że to spin ecS66mlf2 i przegapiłem :rolleyes:

Edytowane przez minecjusz

Chyba każdy z nas może się tak czuć... Wtopa :P

Dobrze, że kolega Dczun zorientował się na czas, gdyby zdążył wymienić to byłoby dopiero smutno :D

A jeszcze by wymienił multik do lżejszego łowienia to łooooooo matko by się dopiero narobiło :D

Edytowane przez Jammaey
  • Like 1