Kamil_Be Opublikowano 16 Maja 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2016 Cześć. Zauważyłem że multik przy pracy trochę rzęzi. Nawet przy odblokowanej szpuli przy oddawaniu linki tak jest, więc obstawiam że to nie przekładnia. Wrzuciłem nowe łożysko piniona oraz łożysko pod trzpień korbki. Łożyska naoliwione a multik nasmarowany i dalej to samo... Jakieś pomysły? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prawie30 Opublikowano 16 Maja 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2016 Hmmm, ciężka sprawa. Ale pomysł mam. Sprzedać za pół ceny Kupię Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
meme174 Opublikowano 17 Maja 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2016 Moze cos z bloczkami i svs ? Sprawdź czy nic tam nieodstaje - prosiłbym rownież o zdjecia lewy panel zdjęty, prawy jak mozna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamil_Be Opublikowano 17 Maja 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2016 Spoko, wrzuce foty po południu Nie sprzedam bo JAPAN i bardzo mi leży Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Novis Opublikowano 17 Maja 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2016 Może to banalne, ale... Sprawdź, czy korbka jest dobrze dokręcona. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
didi Opublikowano 17 Maja 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2016 (edytowane) Moze cos z bloczkami i svs ? Sprawdź czy nic tam nieodstaje - prosiłbym rownież o zdjecia lewy panel zdjęty, prawy jak mozna chyba VBSsprawdzil bym raczej lozyska na szpuli,jesli juza moze najzwyczajniej w swiecie VBS halasuje,ciezko to stwierdzic,przydal by sie filmik Edytowane 17 Maja 2016 przez didi 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
meme174 Opublikowano 17 Maja 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2016 tak vbs - dzięki za poprawę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
didi Opublikowano 17 Maja 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2016 (edytowane) przekladni tez nie byl bym taki pewny,shimance maja wlasnie taka dolegliwosc ze szybko czuc zeby przekladni nie przeciazajac wcale multiplikatoralatwo to sprawdzic,a mianowicie wystarczy dokrecic lekko docisk szpuli by stwierdzic jak zmienia sie praca multika,to wlasnie zbyt silne dokrecenie docisku szpuli powoduje ze os zmienia ustawienie piniona wzgledem glownego kola,i odrazu jest to wyczuwalne na lapce,nie musze pisac ze przy dluzszej takiej pracy przekladnia dostaje w tylek,i po czasie juz nic nie pomozedlatego lepiej jest wlaczyc dodatkowy bloczek,jak wspomagac sie dociskiem,docisk na 0(bez luzu poprzecznego szpuli)to tak apropo konstrukcji gdzie os szpuli przechodzi przez pinion Edytowane 17 Maja 2016 przez didi 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
minecjusz Opublikowano 17 Maja 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2016 Najgorsze, że żadne smarowidło nie poprawia "czucia przekładni" 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamil_Be Opublikowano 17 Maja 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2016 przekladni tez nie byl bym taki pewny,shimance maja wlasnie taka dolegliwosc ze szybko czuc zeby przekladni nie przeciazajac wcale multiplikatoralatwo to sprawdzic,a mianowicie wystarczy dokrecic lekko docisk szpuli by stwierdzic jak zmienia sie praca multika,to wlasnie zbyt silne dokrecenie docisku szpuli powoduje ze os zmienia ustawienie piniona wzgledem glownego kola,i odrazu jest to wyczuwalne na lapce,nie musze pisac ze przy dluzszej takiej pracy przekladnia dostaje w tylek,i po czasie juz nic nie pomozedlatego lepiej jest wlaczyc dodatkowy bloczek,jak wspomagac sie dociskiem,docisk na 0(bez luzu poprzecznego szpuli)to tak apropo konstrukcji gdzie os szpuli przechodzi przez pinionDokręcenie docisku szpulki potęguje ten efekt a do tego jakby ząbkował. Nie tak jak Daiwy ale czuć zęby. Po odkręceniu dosyć znacznie gwiazdy hamulca pracuje git, ale każdy tak ma. W jadnym położeniu korbka może dostać delikatnego ruchu wstecznego ale w innych działa łożysko igiełkowe. Korbka jest dokręcona dobrze, ale też o tym pomyślałem. Oliwka jaka została zastosowana to Kernite a smar molibdenowy czarny od Texaco. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
didi Opublikowano 17 Maja 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2016 kto ci polecil ten smar? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamil_Be Opublikowano 17 Maja 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2016 Akurat go miałem i dobrze lepi się do metalu. Foty: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
didi Opublikowano 17 Maja 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2016 Kamil naprawde myslisz ze mozna tam sobie aplikowac na przekladnie co tylko pod reke podejdzie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamil_Be Opublikowano 17 Maja 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2016 No nie ale może uległem marketingowi i wziąłem go, gdyż nie mieli Mobilitha. A wtedy coś jeszcze do auta potrzebowałem posmarować i tak wyszło... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
didi Opublikowano 17 Maja 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2016 (edytowane) wyczysc to jesli nie chcesz doszczetnie popsuc tego multiplikatorawejdz w dzial ,naprawy i majsterkowanie,tam poszukaj postow o smarach,tam znajdziesz odpowiednie info Edytowane 17 Maja 2016 przez didi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamil_Be Opublikowano 17 Maja 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2016 W takim razie co aplikować? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamil_Be Opublikowano 17 Maja 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2016 Owszem tam szukałem ale nie ma jednoznacznych odpowiedzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
didi Opublikowano 17 Maja 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2016 no to juz masz odpowiedz w kazdym razie bez rozbiorki na drobne i porzadnego czyszczenia sie nie obejdzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
didi Opublikowano 17 Maja 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2016 priv. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bob61 Opublikowano 18 Maja 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2016 Na pierwszej fotce jeden bloczek jakiś taki przypłaszczony ,czy zdjęcie takie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamil_Be Opublikowano 18 Maja 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2016 Takie foto, bloczki są ok. Mam jeszcze czarne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PablovelLoco Opublikowano 19 Maja 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2016 Na moje oko to ten smar molibdenowy zrobił delikatnie krecią robotę.Kiedyś podobnie załatwiłem stałoszpulowca i przez port wpuściłem smar moly,bo nie było nic pod ręką.Po jednym intensywnym łowieniu zaczął głośniej i mniej płynnie pracować,rozbiórka i wymiana smaru pomogła lecz do dziś kołowrotek głośniej pracuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
golsyl1980 Opublikowano 19 Maja 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2016 Miałem podobnie rok temu w modelu 201D (Malezja) .Nie czuć było przekładni a "szumiał" - pomogła szczypta oliwki (ABU) na łożysko oporowe ale naprawdę kropelka . Dodam ,że mój ma już 9 lat . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
didi Opublikowano 20 Maja 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2016 (edytowane) Miałem podobnie rok temu w modelu 201D (Malezja) .Nie czuć było przekładni a "szumiał" - pomogła szczypta oliwki (ABU) na łożysko oporowe ale naprawdę kropelka . Dodam ,że mój ma już 9 lat .mam tez ten mlynek,tylko moj ma juz okolo 13lat szum lozyska oporowego to cos innego,zreszta na oporowke wole jednak niewielka ilosc smaru,oliwke ci wyrzuci i za niedlugo dalej bedzie szumialtu ewidentnie zle dobrany srodek smarujacy i przekladnia zaczela zebami zgrzytactym bardziej ze mlynki shimano sa jakby bardziej na takie rzeczy wrazliwe,daiwa raczej wszystko przemieli zanim po czasie bedzie czuc przekladnie jak tam citica? Edytowane 20 Maja 2016 przez didi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamil_Be Opublikowano 20 Maja 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2016 Leci nowa Citica. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.