Skocz do zawartości
  • 0

Uchwyt down East pod suma

Krzysiu

Pytanie

18 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

• 0

Wąsów nie łowię ale mam uchwyt pojedyńczy i podwójny tej firmy. Troll za szczupłym. Pod duże wąsy moim zdaniem wystarczy dobrze zamontowany pojedyńczy. Problemem może być tylko niewielka jego średnica.

Mocowanie to raczej pawęż. Chociaż nie sądzę aby duży wąs wyrwał mocowanie ławki.

• Like 1

• 0

Nie mam doświadczenia w łowieniu sumów ale uważam, że troll z uchwytu za sumem to średni pomysł. Przy szczupaku 90 cm płynąc 4km/h są często duże problemy ze sprawnym wyjęciem wędki uchwytu, pomyśl, co będzie przy sumie 80 kg. Co do samego mocowania - dobre jest to i to, ja przykręcałem zawsze Down East'a do ławki.

• 0

Uchwyt bedzie używany głownie pod sandacze , lecz zdążają sie sytuacje , ze podczas łowienia sumow z ręki musze na chwilkę odstawić wędkę co wiąże sie z uchwytem ,a jak podczas takiej chwili akurat trafie rybkę to wolałbym aby zestaw nie wyjechał wraz z uchwytem do wody i dlatego potrzeba mi mocnego uchwytu .

• 0

Uchwyt bedzie używany głownie pod sandacze , lecz zdążają sie sytuacje , ze podczas łowienia sumow z ręki musze na chwilkę odstawić wędkę co wiąże sie z uchwytem ,a jak podczas takiej chwili akurat trafie rybkę to wolałbym aby zestaw nie wyjechał wraz z uchwytem do wody i dlatego potrzeba mi mocnego uchwytu .

Jeśli tak ma to wyglądać to tak :) Docelowo nie odważyłbym się łowić sumów z uchwytu :)

• 0

Docelowo to wyrwany uchwyt przy braniu sumka w trolu.... przerabiałem to na własnej skórze...

O ile sytuacja dotyczy wody stojącej o tyle jest to mniejszy kłopot , jeśli zaś sytuacja miała by dotyczyć rzeki to nie wyobrażam sobie tego...

Albo po pierwszym strzale ( kto łowi sumki ten wie że moment brania jest nie do zapomnienia - no chyba że ktoś ma drewniane łokcie ) nie mam możliwości wyjęcia odpowiednio szybko kija z uchwytu lub co gorsze jest on zdemolowany !!!

• Like 2

• 0