Skocz do zawartości
  • 0

Uchwyty RAM Mounts


-PYTOON-

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Teraz widźąc Twoją łódź, jeszcze bardziej nie mogę pojąć tych oszczędności.

To co napisałem na początku pasuje tutaj jak ulał.

Bez urazy, ale tak to wygląda.

Może czas na pewne zmiany. ????

A wracając do zacisków to widać na zdięciu, że są nowe.

Więc dopiero za jakiś czas będziesz mógł coś o nich powiedzieć.

Jak będą dobre to super, ale ja nie lubię ryzykować i wybieram sprawdzone produkty.

 

Pozdrawiam

Edytowane przez @Brig
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

z gwarancjami bywa roznie, tu sprzedawaca tez nie zawiele moze , bo sam to reklamuje dalej i zaczyna sie ambaras. jesli przedstawicel - hurtownik , (nie posrednik ) jest w porzadku to temat zamyka sie szybko , ale jesli gwarancja wymaga "blogoslawienstwa" i przyzwolenia z ziemi obiecanej , to moze sie to czasowo wydluzyc. a dowod zakupu- paragon,faktura,przelew bankowy jest podstawa do reklamacji...

nikogo nie bronie , ale zarówno "kowalski" jak i sprzedawca ma swoje prawa

Edytowane przez siarq
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Ehhh  Koledzy, koledzy ....


Poważnie takie pytanie czy to Troll , oby później nie było postu ,że gówniany nie Chiński ram zaliczył error  ?


""""""""Skoro Ty mogłeś bez paragonu, to pewnie sprzedawca też mógłby wymienić, gdyby mu się chciało...

 

Czy uchwyt Ram109VU utrzyma dwa ekrany 12+9 cali?""""""""""

 

Ehh i ohh : Pękło mi ramię albo wyrobiły się śruby lub gniazda i zrobię burzę na forum bo przecież mi się należy nowy uchwyt , a że uchwyt był używany niezgodnie z przeznaczeniem to już pominiemy...

 

Śmieszą mnie trochę niektóre odpowiedzi bo zachowują się niektórzy jak duże dzieci  ...

Nasz naród ma we krwi kombinowanie i kłamanie , mało kto czyta instrukcję obsługi i się do niej stosuje - później jest Zonk i udawanie głupka bo coś się ze**ło...

 

Każdy Uchwyty Ramowski , przykładowo RAM-109 , RAM-111, RAM-D-115 były wymyślone w jakimś celu do określonych warunków , urządzeń i zastosowań, ale Polacy są mądrzejsi od producenta do momentu póki coś nie zepsują i nagle przypomina się że producent deklaruje dożywotnią gwarancję i należy mu się wymiana na nowy.

Pozwolę sobie zacytować :

"Informacje o gwarancji National Products Inc.:

  • Dożywotnia gwarancja National Products Inc. stwierdza, że ​​wszystkie produkty oraz komponenty RAM Mount są objęte gwarancją w zakresie wad materiałowych i produkcyjnych przez cały okres życia produktu lub komponentu.
     
  • Dożywotnia gwarancja obejmuje tylko uchwyty RAM Mount lub ich komponenty. Zamontowane urządzenia nie są objęte dożywotnią gwarancją i nie zostaną wymienione, jeżeli uszkodzenia nastąpią w wyniku niewłaściwej instalacji.
     
  • Dożywotnia gwarancja nie obejmuje produktu lub części, które zostały niewłaściwie wykorzystane, zużyte, były poddawane działaniu wysokich temperatur, były poddawane przeróbkom, używane do celów innych niż te, dla których są przeznaczone lub wykorzystywane w sposób niezgodny z wszelkimi instrukcjami dotyczącymi  ich wykorzystania.
     
  • Należy pamiętać, że dożywotnia gwarancja nie obejmuje żadnych elementów elektronicznych, które włączono w system mocowania RAM. "

 

Należy pamiętać że zgodnie z Polskim prawem w procedurze zwrotu towaru lub reklamacji z tytułu rękojmi powinniśmy wykazać, że mamy podstawy do naszych roszczeń, np. że kierujemy je do właściwego podmiotu i spełniamy warunki ustawowe (mieścimy się w terminach).

 
Paragon czy faktura nie są na szczęście jedynymi dowodami tego, że zakupiliśmy w danym czasie dany towar od danego sprzedawcy.
Tę samą rolę mogą spełniać np.:
emailowe potwierdzenie zamówienia przez sklep internetowy
dowód wpłaty na konto sprzedawcy przelewem lub kartą kredytową
wydruk historii operacji bankowych na naszym koncie
w ostateczności zeznania świadków – ale w przypadku zakupów na odległość będą one miały ograniczone znaczenie.
 
Zgodnie z koncepcją co niektórych kolegów z forum : nie ważne gdzie, nie ważne kiedy i nie ważne jak masz mi sprzedawco "Chamie" dać nowe bo tak napisał producent :) :) Uwielbiam takich klientów najbardziej :)
 
Otóż już wyjaśniam :
"Gwarancja Producenta (RAM Mount) - DOŻYWOTNIA

Gwarancja Sprzedawcy - 24 miesiące" 

Wszystko co było kupione dłużej niż 2 lata temu musi zostać zweryfikowane przez importera pod kątem właściwego użytkowania. 

Widziałem już alpejskie kombinację z 3 echosondami na uchwycie RAM-D-111 lub RAM-D-115 , widziałem tuning RAM-109HU z zaj**iście długą śrubą mocującą i dołożonym dodatkowym ramieniem !! Ludzie - Szanujmy się nawzajem tak samo jak byśmy oczekiwali tego od innych.

Po dokładnym wczytaniu się w warunki Gwarancji firmy Ram Mount dowiemy się że gwarancji dożywotniej nie podlegają elementy elektryczne / elektroniczne oraz elementy gumowe : Dożywotnia gwarancja obejmuje elementy amelinowe oraz z kompozytu .
 

 

Pewnie chińska podróbka uszkodziła  :) Panowie coś nabrali wody w usta

Byś się kolego nie zdziwił - zadzior / ostry kant może rozciąć okrągłą głowicę na którą została tryśnięta guma w celu ograniczenia uślizgu...

Ram-B-309-1U oryginał. Używać, czy reklamować ? Z tym że nie mam paragonu... [emoji848]

Wysłane z mojego VOG-L29 przy użyciu Tapatalka

A pytałeś u sprzedawcy gdzie został kupiony uchwyt ? Czy zacząłeś od specjalistów od chińskich podróbek na forum ?

 

Na szybko z tego co widzę to uchwyt nie stracił żadnych właściwości fizycznych które nadał mu producent tylko estetyczne , chyba że jest jeszcze jakieś inne uszkodzenie. Na tym etapie to raczej nie oczekiwał bym wymiany na nowy szczególnie bez dowodu zakupu lub innego potwierdzenia służącego do potwierdzenia roszczenia  o którym wspomniałem wcześniej , ale co ja się tam znam ... Jeśli chcesz to rzeczywiście polecam napisać maila do któregoś fachowca od RAMA z ali-expressu lub bezpośrednio do producenta w USA - sam jestem ciekaw co odpowiedzą jedni i drudzy  :D  :D

Pozdrawiam 

Marcin

Skoro Ty mogłeś bez paragonu, to pewnie sprzedawca też mógłby wymienić, gdyby mu się chciało...

 

Czy uchwyt Ram109VU utrzyma dwa ekrany 12+9 cali?

Ehhh  Koledzy, koledzy ....


Poważnie takie pytanie czy to Troll , oby później nie było postu ,że gówniany nie Chiński ram zaliczył error  ?

 

Ehh i ohh : Pękło mi ramię albo wyrobiły się śruby lub gniazda i zrobię burzę na forum bo przecież mi się należy nowy uchwyt , a że uchwyt był używany niezgodnie z przeznaczeniem to już pominiemy...

 

Śmieszą mnie trochę niektóre odpowiedzi bo zachowują się niektórzy jak duże dzieci  ...

Nasz naród ma we krwi kombinowanie i kłamanie , mało kto czyta instrukcję obsługi i się do niej stosuje - później jest Zonk i udawanie głupka bo coś się ze**ło...

 

Każdy Uchwyty Ramowski , przykładowo RAM-109 , RAM-111, RAM-D-115 były wymyślone w jakimś celu do określonych warunków , urządzeń i zastosowań, ale Polacy są mądrzejsi od producenta do momentu póki coś nie zepsują i nagle przypomina się że producent deklaruje dożywotnią gwarancję i należy mu się wymiana na nowy.

Pozwolę sobie zacytować :

"Informacje o gwarancji National Products Inc.:

  • Dożywotnia gwarancja National Products Inc. stwierdza, że ​​wszystkie produkty oraz komponenty RAM Mount są objęte gwarancją w zakresie wad materiałowych i produkcyjnych przez cały okres życia produktu lub komponentu.
     
  • Dożywotnia gwarancja obejmuje tylko uchwyty RAM Mount lub ich komponenty. Zamontowane urządzenia nie są objęte dożywotnią gwarancją i nie zostaną wymienione, jeżeli uszkodzenia nastąpią w wyniku niewłaściwej instalacji.
     
  • Dożywotnia gwarancja nie obejmuje produktu lub części, które zostały niewłaściwie wykorzystane, zużyte, były poddawane działaniu wysokich temperatur, były poddawane przeróbkom, używane do celów innych niż te, dla których są przeznaczone lub wykorzystywane w sposób niezgodny z wszelkimi instrukcjami dotyczącymi  ich wykorzystania.
     
  • Należy pamiętać, że dożywotnia gwarancja nie obejmuje żadnych elementów elektronicznych, które włączono w system mocowania RAM. "

 

Należy pamiętać że zgodnie z Polskim prawem w procedurze zwrotu towaru lub reklamacji z tytułu rękojmi powinniśmy wykazać, że mamy podstawy do naszych roszczeń, np. że kierujemy je do właściwego podmiotu i spełniamy warunki ustawowe (mieścimy się w terminach).

 
Paragon czy faktura nie są na szczęście jedynymi dowodami tego, że zakupiliśmy w danym czasie dany towar od danego sprzedawcy.
Tę samą rolę mogą spełniać np.:
emailowe potwierdzenie zamówienia przez sklep internetowy
dowód wpłaty na konto sprzedawcy przelewem lub kartą kredytową
wydruk historii operacji bankowych na naszym koncie
w ostateczności zeznania świadków – ale w przypadku zakupów na odległość będą one miały ograniczone znaczenie.
 
Zgodnie z koncepcją co niektórych kolegów z forum : nie ważne gdzie, nie ważne kiedy i nie ważne jak masz mi sprzedawco "Chamie" dać nowe bo tak napisał producent :) :) Uwielbiam takich klientów najbardziej :)
 
Otóż już wyjaśniam :
"Gwarancja Producenta (RAM Mount) - DOŻYWOTNIA

Gwarancja Sprzedawcy - 24 miesiące" 

Wszystko co było kupione dłużej niż 2 lata temu musi zostać zweryfikowane przez importera pod kątem właściwego użytkowania. 

Widziałem już alpejskie kombinację z 3 echosondami na uchwycie RAM-D-111 lub RAM-D-115 , widziałem tuning RAM-109HU z zaj**iście długą śrubą mocującą i dołożonym dodatkowym ramieniem !! Ludzie - Szanujmy się nawzajem tak samo jak byśmy oczekiwali tego od innych.

Po dokładnym wczytaniu się w warunki Gwarancji firmy Ram Mount dowiemy się że gwarancji dożywotniej nie podlegają elementy elektryczne / elektroniczne oraz elementy gumowe : Dożywotnia gwarancja obejmuje elementy amelinowe oraz z kompozytu .
 

 

Pewnie chińska podróbka uszkodziła  :) Panowie coś nabrali wody w usta

Byś się kolego nie zdziwił - zadzior / ostry kant może rozciąć okrągłą głowicę na którą została tryśnięta guma w celu ograniczenia uślizgu...

Edytowane przez cabage
  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Kij w mrowisko :D

Uchwytu używałem z tym niechinskim ustrojstwem na krótkim ramieniu również RAM. Może za mocno skręciłem, może szarpnąłem. Nie wiem. Kupię nowy, nie będę dziadować. Dla mnie po temacie ;)

 

6c8d853b5afb565f47d64a130e71c060.jpg

 

Ps. Po co miałbym pisać do " specjalistów z aliexpres", kogo masz na myśli ?[emoji848]

Edytowane przez thug
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Kij w mrowisko :D

Uchwytu używałem z tym niechinskim ustrojstwem na krótkim ramieniu również RAM. Może za mocno skręciłem, może szarpnąłem. Nie wiem. Kupię nowy, nie będę dziadować. Dla mnie po temacie ;)

 

6c8d853b5afb565f47d64a130e71c060.jpg

 

Ps. Po co miałbym pisać do " specjalistów z aliexpres", kogo masz na myśli ?[emoji848]

 

To był sarkazm , odezwij się jutro do mnie po 9. Telefon znajdziesz na stronie www.nalodzi.pl - może będę w stanie pomóc ogarnąć reklamację  .

  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Zaraz zaraz, po co zaraz do USA, przecież mamy tu na forum przedstawicielów i sprzedawców tej marki.

Niech pokażą teraz klasę, taką jaką firma promuje.

Czekamy Panowie.

Myśle że kolega @Brig coś pomoże, używał najmocniejszego języka argumentując niezawodność Rama.
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Ehh i ohh : Pękło mi ramię albo wyrobiły się śruby lub gniazda i zrobię burzę na forum bo przecież mi się należy nowy uchwyt , a że uchwyt był używany niezgodnie z przeznaczeniem to już pominiemy...

 

Gdzie znajdę w takim razie informacje o zgodnym przeznaczeniu? Bo na stronie https://www.nalodzi.pl/sklep/ram-mounts/uchwyty-humminbird/uchwyt-rammount-do-echosond-z-mocowaniem-bocznym-ram-109vu-detail.html nie mogę się doczytać?

 

To utrzyma dwa ekrany czy nie? Co jest dziwnego w tym pytaniu? Chcę mieć dwie echosondy jedna nad drugą. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Gdzie znajdę w takim razie informacje o zgodnym przeznaczeniu? Bo na stronie https://www.nalodzi.pl/sklep/ram-mounts/uchwyty-humminbird/uchwyt-rammount-do-echosond-z-mocowaniem-bocznym-ram-109vu-detail.html nie mogę się doczytać?

 

To utrzyma dwa ekrany czy nie? Co jest dziwnego w tym pytaniu? Chcę mieć dwie echosondy jedna nad drugą. 

https://www.rammount.com/part/RAM-109HU

 

RAM-109HU i jemu podobne służą do montażu 1 sztuki echosondy - słownie JEDNEJ.

 

Gdyby można było robić takie kombinacje zapewne producent wprowadziłby do swojej oferty taki uchwyt. Jeśli nie ma to znaczy że nie powinno się kombinować. 

 

Polecam kupić drugi taki sam lub podobny - jest ich mnogo. Dwa ekrany to już ładnych parę kilogramów i inne rozłożenie masy na ramieniu niżeli przewidział producent...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

A czy kupując rama za granicą polski mogę reklamować w polsce. Tak jak to ma miejsce przy kupnie nowego samochodu oczywiscie na gwarancji?

I jak ktoś ma mieć dokument zakupu jak dostał w prezencie

 
Jeśli klient zgłaszający problem podejdzie do sprawy że mu się należy i ch...j to pewnie zostanie olany przez dystrybutora lub importera.
 
Musisz pokazać jakąkolwiek formę potwierdzającą zakup - tym bardziej jak kupiłeś coś za granicą. To że producent udziela na coś gwarancji dożywotniej nie znaczy że klient jest zwolniony z pewnych obowiązków które zostają mu nadane w chwili zakupu jakiegoś produktu - to działa w DWIE STRONY... Po to w danym kraju mamy przepisy regulujące kwestie gwarancji, rękojmi itp.
 
Niestety można zauważyć w tym wątku że wielu uważa że mu się należy bo pisze Dożywotnia Gwarancja... 
 
A z tym samochodem to słabe porównanie  :ph34r:  :ph34r: , kup VW w Europie i pojedź do Brazylii / Chin / Australii / Ameryki i im powiedz żeby Ci coś zrobili na gwarancji bo Ci się należy ( bo auto ma jeszcze okres gwarancyjny)  lub żeby Ci wymienili na nowy bo jak kupiłeś w Europie i Ci się silnik już 4 razy zepsuł to za 5tym razem powinni Ci wymienić na nowy a auto masz na gwarancji :) Pewnie sprawa do zrobienia , ale jak będziemy cwaniakować to prawie jest to oczywiste jak się sprawa zakończy ...
 
Oszczędźmy sobie takich głupich zaczepek  :)  :) 
 
"Gwarancja Producenta (RAM Mount) - DOŻYWOTNIA

Gwarancja Sprzedawcy - 24 miesiące" 

Wszystko co było kupione dłużej niż 2 lata temu musi zostać zweryfikowane przez importera pod kątem właściwego użytkowania. 

 

Nie próbujmy na siłę cofnąć kijem Wisły ... Co by było gdyby babcia miała wąsy ? Zapewne była by dziadkiem lub Babochłopem :lol:  :lol: ...

 

Kontynuować tej dyskusji nie zamierzam , w razie pytań odsyłam do oficjalnego importera https://b2b.ram-baltic.pl

 

Wszystkim życzę metra wody pod kilem i samych nie pękających RAM- ów i nie tylko  B)  B)

Edytowane przez cabage
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Jak dobrze pamiętam to własnie tam dzwoniłem. Jak mialem problem.

I tłumaczylem jak krowie na rowie że było tak i tak.

Nie pisałem o brazyli.

 

Jak jest z tą gwarancją jak mam paragon z niemiec uznasz mi gwarancje u siebie w sklepie?

 

Amerykanie uznali bez niczego i nie wnikali gdzie kupione jak złamane.

Widze że tylko sprzedawcy mają zawsze jakieś ale.

 

 

Nigdy nie jestem niebyłem i nie bede roszczeniowy.

Grzecznie pytam co i jak.

 

Pisze bez żadnych złośliwości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Jednak nie kumasz do końca o co kaman...

 

Gwarantem do dwóch lat jest sklep w którym kupiłeś - ja jako sklep wysyłam uchwyt do importera i dostaję nowy(w Polsce regulowane to jest przepisami, jak jest w Niemczech - nie wiem). Powyżej tego okresu za reklamację odpowiada producent USA poprzez lokalnych importerów, powinieneś załatwiać te sprawy chociażby w obrębie sieci dilerskiej gdzie go kupiłeś (lub kraju). Jeśli sądzisz że wbijasz w innym kraju do lokalnego dystrybutora czy nawet głównego importera z tekstem żeby Ci wymienili uchwyt od ręki to jesteś w błędzie. Owszem idzie to zrobić, ale to wymaga kilku maili i poświęcenia czasu w sprawie która totalnie nie dotyczy ich obowiązków (mimo że mogło by się wydawać inaczej za to odpowiada lokalny przedstawiciel).

 

Sprzedawcy nie mają ale, bardzo często klient ma ale bo myśli że mu się należy, obowiązki muszą spełniać dwie strony.

 

Amerykanie uznali bo taki był ich obowiązek, i w tym przypadku to oczywista sprawa że tak postąpili ( bez łaski lub jakiegoś Wow bo oni są końcowym ogniwem)

 

Pytanie do Ciebie, czy ty uznasz mi spalony telewizor, popsuty mikser,itp które kupiłem za granicą w sklepie ?

To tak nie działa, zrozum...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Ja odpuszczam dalszą dyskusję bo nie ma ona dla mnie sensu , jak ktoś ma jakiś problem z towarem na reklamacji niech idzie do rzecznika praw konsumenta lub do sklepu gdzie go kupił lub lokalnego importera. Pogląd na sprawę przedstawiłem z punktu widzenia sprzedawcy, importera i producenta. W razie kolejnych pytań kolega nurek udowodnił że ram mount USA bez problemów załatwia sprawę a to jest najważniejsze i wiadomo gdzie pytać... ????????????????

  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...