Skocz do zawartości
  • 0

Uchwyty RAM Mounts


-PYTOON-

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Jednak nie kumasz do końca o co kaman...

 

Owszem idzie to zrobić, ale to wymaga kilku maili i poświęcenia czasu w sprawie która totalnie nie dotyczy ich obowiązków

Jeżeli sprzedawcy mają czas czytać i odpisywać na forum, to jaki jest problem wysłać maila do ameryki? I to pewnie o treści "kopiuj - wklej". 

Wystarczą dobre chęci

Edytowane przez golenia
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Jeżeli sprzedawcy mają czas czytać i odpisywać na forum, to jaki jest problem wysłać maila do ameryki? I to pewnie o treści "kopiuj - wklej".

Wystarczą dobre chęci

Najpierw obrzuca się wszystkich w około nie powiem czym... a potem to sprzedawca ma pisać maile do "ameryki" ...To nie jest jego sprawa...może ale absolutnie nic nie musi !!! Niestety klienci w PL mają paskudne podejście typowo roszczeniowe... zamiast w pierwszej kolejności skontaktować się z sklepem ,importerem lub producentem starają się wytworzyć, wykreować postawę NALEŻY MI SIĘ I UJJJJ....A wystarczy czasami odrobina dobrej checi...

  • Like 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Ja mogę Wam podać tylko jako przykład gwarancji jaką daje leatherman - 25 lat, (bynajmniej na model wave jaki posiadam). Kupiłem go z 8 lat temu jako używany, bez paragonu, bez pudła z dwoma wadami-skrzywiona piłka i nożyczki nie odbijały. W ubiegłym roku udało mi się złamać w nim szczypce, tzn docisnąłem kombinerki tak że Uchwyty mi się złączyły. Przeszukałem internety i doczytałem że sklep militaria zajmuje się reklamacjami, wypełniłem druczki i odesłałem leathermana do nich. Po 2 czy 3 dniach dostałem smsa, że reklamacja uwzględniona, a po 5 dniach przyszła mi nówka sztuka. Amerykańska firma, bez paragonu, 25 lat gwarancji - dla mnie wzór obsługa. Może i tu tak to będzie działało? Mam kilka uchwytów RAM i cale szczęście nie mam z nimi żadnych problemów.

Edytowane przez Lucas
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Przecierz pisałem na początku że u nas SIĘ NIE DA ​bo to i tamto.

 

Ja rozumiem że detaliczny sprzedawca nic z tego nie ma że załatwi twoja sprawe bo to jest czas stracony dla firmy.

 

Wiem też co myśli sprzedawca który jest właścicielem jak człowiek przychodzi z takim zapytaniem.

 

Wiem też bardzo dobrze że ludzie nie czytają warunków gwarancji i większość jest bardzo roszczeniowych nie znających przepisow.

Pisze to na podstawie własnej działalności , przychodzi klijent z towarem kupionym stacjonarnie u mnie i kladzie towar na ladzie że zwraca bo ma 14 dni na zwrot. Znałem człowieka i pytam czy jak kupie u niego w salonie nowy samochód i przywiezie mi go na lawecie pod dom to też moge po tygodniu oddać i wtedy zawieszka.

 

Cabage rozumiem bardzo dobrze twoje stanowisko .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Nie zauważyłem,żeby ktoś tu sprzedawcę obrzucał nie powiem czym.

Kolega nurek28 napisał, że bez paragonu polski sprzedawca nie chciał mu wymienić i stąd ta cała dyskusja. Nie wiem ile sprzedawca otrzymuje takich reklamacji, że wysłanie maila do stanów w imieniu klienta który może się na tym nie znać lub nie znać języka angielskiego, jest aż takim problemem. Dziesięć dziennie czy jedna w miesiącu?????????????

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Ja mogę Wam podać tylko jako przykład gwarancji jaką daje leatherman - 25 lat, (bynajmniej na model wave jaki posiadam). Kupiłem go z 8 lat temu jako używany, bez paragonu, bez pudła z dwoma wadami-skrzywiona piłka i nożyczki nie odbijały. W ubiegłym roku udało mi się złamać w nim szczypce, tzn docisnąłem kombinerki tak że Uchwyty mi się złączyły. Przeszukałem internety i doczytałem że sklep militaria zajmuje się reklamacjami, wypełniłem druczki i odesłałem leathermana do nich. Po 2 czy 3 dniach dostałem smsa, że reklamacja uwzględniona, a po 5 dniach przyszła mi nówka sztuka. Amerykańska firma, bez paragonu, 25 lat gwarancji - dla mnie wzór obsługa. Może i tu tak to będzie działało? Mam kilka uchwytów RAM i cale szczęście nie mam z nimi żadnych problemów.

Z Leathermanem miałem dokładnie taką samą sytuację. Blokada ostrza noża się uszkodziła. A ze kupiłem go podczas wyjazdu do Stanów to nie miałem żadnego paragonu ani dokumentu zakupu. Przez przypadek w Militariach zauważałem informację, że jest na to 25 lat gwarancji wiec powiedziałem Panu sprzedawcy jak sprawa wygląda i gdzie multitool był kupiony. Nie robili absolutnie żadnego problemu - po prostu wymienili na nowy

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Witam, nie będę pisał co to za sklep , mam do niego 80 kilometrów i jak kupuję sinning to tylko unich ,dlaczego z prostego powodu ,jak połamałem pierwszą wędę pojeałem i poprosił o naprawę ,poprosili o paragon ,przyjeli podali nawet przybliżony koszt naprawy za dwa tygodnie zadzwonili ,że wędka jest do odbioru ,pojechałem po  wędkę i moje zdziwienie dostaję nową wędkę,była na gwarancji ale  płamana z mojej winy ,więc pytam ,a pan nato ,powiedział pan prawdę,nie kombinował że wadliwa itd. dało się wymieńć na gwarancji,miłego wędkowania życzę , a przez 10 lat zakupów w tym sklepie  wymienili mi na nowe trzy spiningi połamane ewidętnie prze moją nieuwagę  nie pamiętam ile ale jeden był już nawet po gwarancji ,chyba mają motto zadowolony kijent wraca.

 

Pozdrawiam .

Edytowane przez perch22
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Nie zauważyłem,żeby ktoś tu sprzedawcę obrzucał nie powiem czym.

Kolega nurek28 napisał, że bez paragonu polski sprzedawca nie chciał mu wymienić i stąd ta cała dyskusja. Nie wiem ile sprzedawca otrzymuje takich reklamacji, że wysłanie maila do stanów w imieniu klienta który może się na tym nie znać lub nie znać języka angielskiego, jest aż takim problemem. Dziesięć dziennie czy jedna w miesiącu?????????????

Przemku ze względu na to że to forum koleżeńskie spróbuję Ci to wytłumaczyć, dorosły chłop z Ciebie to nie powinno być problemów z ogarnięciem sprawy  ;)  ;) .

 

Żaden sklep / diler Ram Mount w PL nie tworzy sieci jak ASO VW / Mercedesa / TOYOTA czy sieć sklepów typu :decathlon, Biedronka , Lidl itp. 

Jako sprzedawca nie mam Żadnego obowiązku wymienić Tobie czy nawet prezydentowi RP uchwytu bez spełnienia wymogów sklepu lub Importera ( okazania dowodu zakupu ) - taki manewr może wykonać jedynie Producent z USA lub ktoś kto weźmie na siebie w braki uchwyt który reklamujesz

 

Jeśli kupiłeś produkt firmy : Ram Mounts to masz prawdo do wieczystej gwarancji (tego producent się nie wyrzeka) Autoryzowany diler RAMA również ,ale masz obowiązek przedstawić dowód zakupu (w jakiejkolwiek formie) .

 

Przychodząc do pierwszego lepszego sklepu z reklamacją na uchwyt Ram Mount (posiadając towar kupiony gdzieś - nie mając dowodu zakupu itp itd ) to z mojego punktu widzenia nie jesteś moim klientem ani nim nigdy nie byłeś - będziesz za to gościem z roszczeniem który przeczytał na forum o wcześniej wspomnianej sytuacji i domaga się nowego bo Ci się  to przecież należy.

 

Każdy producent vs Importer vs końcowy Diler ma swoje zasady działania w przypadku reklamacji. Kaprys klienta czy tupnięcie nogą jak mały dzieciak niewiele zmieni :)

 

Jeśli przykładowo kupujesz towar za granicą bo tam mieszkałeś lub jest taniej to reklamuj produkty w kraju gdzie kupiłeś lub przez oficjalną stronę producenta https://www.rammount.com/warranty . Nasz krajowy importer nie ma żadnego obowiązku wymienić Ci towaru na nowy jeśli nie był u niego kupiony poprzez jednego z Dilerów -  koniec kropka - takie są zasady - oczywiście może i ma prawo zrobić Ci przysługę załatwiając temat .

 

Między nami Nurek28 miał zajebiste szczęście bo normalnie RAM USA wymaga potwierdzenia zakupu nawet między Importerem Krajowym a Fabryką

 

Jako naród jesteśmy cholernie roszczeniowy - należy się nam i ***j .

 

Mam nadzieję że zrozumiałeś problem - personalnie nie mam do Ciebie nic , tylko bawią mnie ludzie którzy myślą że im się należy bo tak ...

 

Zamień się miejscami - przychodzi obcy facet strzelający z d*** bez dokumentów zakupu, paragonów itp mówiący że ma gwarancję i masz mu wymienić na nowe bo jesteś dilerem tej firmy , Ty masz czas na siedzenie na forum i odpowiadanie na posty oraz masz to zrobić bo Jemu się to należy i ***j. W dodatku masz za niego napisać maila po Angielsku do Fabryki  .  :D  :D  :D  Dawno mi nikt tak humoru nie poprawił  :D  :D  :D  :D

 

Wydaje mi się że byś Cfaniaczka wyśmiał i wyprosił ze sklepu a jak by zaczął fikać to być strzelił kopniaka na do widzenia. 

Edytowane przez cabage
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Nie zauważyłem,żeby ktoś tu sprzedawcę obrzucał nie powiem czym.

Kolega nurek28 napisał, że bez paragonu polski sprzedawca nie chciał mu wymienić i stąd ta cała dyskusja. Nie wiem ile sprzedawca otrzymuje takich reklamacji, że wysłanie maila do stanów w imieniu klienta który może się na tym nie znać lub nie znać języka angielskiego, jest aż takim problemem. Dziesięć dziennie czy jedna w miesiącu?????????????

Nie zauważyłeś ?

 

A ja jako przedstawiciel marki tak, wypomniane zostało to tu wielokrotnie.

 

Przedstawiciel marki, to trochę tu taka czarna owca ????

Czychająca w ciemności na zbłąkane owieczki ????

Edytowane przez @Brig
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Przemku ze względu na to że to forum koleżeńskie spróbuję Ci to wytłumaczyć, dorosły chłop z Ciebie to nie powinno być problemów z ogarnięciem sprawy  ;)  ;) .

Też potrwafię być niemiły, nie zaczynaj.

 

Nie pisałem,że masz obowiązek cokolwiek wymieniać, pisałem o dobrej woli i chęciach ale skoro roszczeniowy naród, tupiący nogą to kopniak na dowidzenia jest dobrym pomysłem. Całe szczęście,że jest duży wybór sklepów 

 

Odcinam się od tej dyskusji. Mam dwa dobrze działające uchyty RAMa, kupię i trzeci, ale nie u przedstawisieli marki z forum.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Ram-B-309-1U oryginał. Używać, czy reklamować ? Z tym że nie mam paragonu... [emoji848] 72a6e23ba3fb73faadbcb00444dd8a92.jpg

 

Wysłane z mojego VOG-L29 przy użyciu Tapatalka

Brig może dasz radę też pomóc koledze thug mino iż kupił w innym miejscu ? Edytowane przez Radbraw
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Brig może dasz radę też pomóc koledze thug mino iż kupił w innym miejscu ?

No pewnie że dam dobrą radę, nie wpływa na nic.

Pomimo tego, że jest sciachany jak koń po westernie dalej działa bez zarzutu

Bo to dobry produkt po prostu jest ????

Edytowane przez @Brig
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

No pewnie że dam dobrą radę, nie wpływa na nic.

Pomimo tego, że jest sciachany jak koń po westernie dalej działa bez zarzutu

Bo to dobry produkt po prostu jest

…forum koleżeńskie to widzę że i pomoc ,,koleżeńska,,

post-53326-0-17101200-1647551881_thumb.jpeg

Edytowane przez Radbraw
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Spokojnie, mnie wywoływać do tablicy nie trzeba. Wrzuciłem tę fotkę jako ciekawostkę, a nie wołanie o pomoc.

Zamówiłem już sobie nowy.

 

Wysłane z mojego VOG-L29 przy użyciu Tapatalka

Ram-B-309-1U oryginał. Używać, czy reklamować ? Z tym że nie mam paragonu... [emoji848]

 

Spokojnie ?

Przecież sam sobie zaprzeczasz.

 

Ale twój cel był oczywisty, szkoda tylko czasu jaki poświęcił ci i tobie podobnym kolega Cabage mam nadzieję że na przyszłość wyciągnie jakieś wnioski.

Co myślałeś że jestem taki głupi by odpowiadać na tak proste zaczepki i próby wywołania wojenki .

BRZYDZĘ SIE TAKIM ZACHOWANIEM , POWINNO BYĆ CI WSTYD ALE WIEM ŻE TO UCZUCIE JEST CI OBCE.

Bo normalny forumowicz tak nie postępuje.

Udajesz że szukasz pomocy by potem komuś dokopać .

Ładnie potraktowałeś ludzi którzy chcieli ci pomóc, poświęcili ci czas dawali rady

Krzysiu nurek 28 ???? i innym.

 

Gratuluję pokazałeś swoje prawdziwe oblicze ????

Mam nadzieję, że więcej ciebie tu nie zobaczę.

Edytowane przez @Brig
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

…forum koleżeńskie to widzę że i pomoc ,,koleżeńska,,

Taka pomoc jakie intencje.

A z resztą jesteś taki sam

To samo próbujesz wywołać.

Pisząc Brig dasz radę pomóc.

 

Wnieśliście tu dużo treści merytorycznej.

 

Ps ,,koleżeńska,,nie nadużywaj słów krórych

nie rozumiesz.

 

Przez takich jak wy odechciewa się tu jakiekolwiek pomocy.

Edytowane przez @Brig
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Może dzięki twoim postom zrozumiem.

Reasumując, produkty Ram są bardzo dobre i taka powinna być ich dystrybucja, sprzedaż i serwis, czy tak jest ? Myślę że uczestnicy tej dyskusji już wiedzą.

Tak wiedzą, co próbowaliście wywołać.

I poniekąd wam się to udało.

 

Reasumując ????????????

Jaki intelektualista.????

 

Ja wiodomo kto jestem, a ty to kto ?

Radbraw?

Bezimienny wojownik klawiatury z tanimi numerkami.

Jdz spać bo matka wleje ci parę pasów na tyłek i będzie.

Pa. ????

Edytowane przez @Brig
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Brig masz jakąś manię prześladowczą? Ani razu nie wspomniałem o Tobie, czy którymkolwiek z przedstawicieli marki (nie wiem kto się czym zajmuje, nie moja sprawa). Koledze Cabage podziękowałem za chęć pomocy gdy napisał do mnie na priv.

Zdjęcie wrzuciłem żeby pokazać że ram nie jest niezniszczalny.

 

 

Wysłane z mojego VOG-L29 przy użyciu Tapatalka

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Brig masz jakąś manię prześladowczą? Ani razu nie wspomniałem o Tobie, czy którymkolwiek z przedstawicieli marki (nie wiem kto się czym zajmuje, nie moja sprawa). Koledze Cabage podziękowałem za chęć pomocy gdy napisał do mnie na priv.

Zdjęcie wrzuciłem żeby pokazać że ram nie jest niezniszczalny.

 

 

Wysłane z mojego VOG-L29 przy użyciu Tapatalka

Ram-B-309-1U oryginał. Używać, czy reklamować ? Z tym że nie mam paragonu...

 

Przestań wstrętnie kłamać, napisałeś jasno o co ci chodzi.

Ale prawdziwe intencje były oczywiste.

Przynajmniej dla mnie.

 

Nikt tu nie napisał, że Ram jest niezniszczalny.

Tylko, że jest produktem dobrej jakości ale nie jest idiotoodporny.

 

Ja dobrze wiem kiedy powstaje takie uszkodzenie i ty dobrze wiesz co z nim zrobiłeś.

Pomimo niewłaściwego traktowania i uszkodzenia dalej spełnia swoje zadanie w 100 %

Więc tylko świadczy to o jego dobrej jakości.

Chcąc pokazać jego słabość zrobiłeś mu tylko reklamę ????

Dobre co ?

 

Po za tym brak zasad moralnych, skreśla ciebie z listy partnerów do jakiekolwiek dyskusji.

 

Ps. Zamiast klepać bez sensu w klawiaturę, posprzątaj lepiej ten syf i kurz co zalega od lat obok podstawy monitora. ????

 

Wujek Dobra Rada ????

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Widzę, że argumenty się wyczerpały i zaczynają się zwyczajowe podjazdy...

Stąd wnoszę, że już nic więcej merytorycznego w tej dyskusji nie będzie, więc proszę o jej zakończenie - na podstawie już opublikowanych wpisów każdy może wyrobić własne zdanie na ten temat.

  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Brig odleciałeś chłopie daleko od prawdy, ale to już nie pierwszy raz. Chociaż ja nigdy w tych dyskusjach udziału nie brałem ;)

Na szczęście nie jesteś w stanie mnie zrazić do marki Ram.

Ps. Nie stawiaj siebie w jednym rzędzie z Cabage. Nie ten poziom kultury.

Pozdrawiam

 

Wysłane z mojego VOG-L29 przy użyciu Tapatalka

Edytowane przez thug
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...