Extraspiner Opublikowano 17 Czerwca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2016 Zdjęcia przynęt nie zgadzają się z opisem. Albo to przypadek, albo celowe wprowadzanie klijentów w błąd w celu sprzedania niechodliwego towaru; Zamówiłem woblery X-Rap Deep 10cm GGH,oraz XRS08-S.Po zapłaceniu prze ze mnie wpłaty na konto Pan ze sklepu sam zadzwonił, że niestety,ale nie mają koloru X-Rap Deep-a GGH.i mogą odesłać pieniądze,lub mają inną przynętę.Zapytałem czy może mają inny kolor tego Deep-a.- Tak jest S i SB-myślę trudno wezmę niechętnie kolor S.Zapytalem jeszcze a tamten zwykły X-rap 8cm Silver jest?- Tak jest,tylko przepraszam za tego Deep10cm,że nie mieliśmy koloru GGH.Deepa przysłali o.k.XRS08-S był z takim zdjęciem informacyjnym; Niestety otrzymałem całkiem co innego poniżej foto; Przynęta się różni literą od zwykłego X-Rapa,ale zdjęcie przynęty wprowadziło mnie w błąd. Zadzwoniłem to powiedzieli, że młody sklepikarz nie zna się tak dokładnie na przynętach,ale mogę odesłać na swój koszt,tylko żebym tego nie robił,bo to się mi nie opłaca itp...- Pozostałe linki do przynęt wprowadzających zdjęciami klientów w błąd; http://sklepwedkarz.pl/3375-wobler-rapala-husky-jerk-12-tsd.html http://sklepwedkarz.pl/3377-wobler-rapala-husky-jerk-10-ht.html Tutaj tak samo całkiem inny woblery w opisie a inny na zdjęciu!!!; http://sklepwedkarz.pl/3620-wobler-rapala-down-deep-husky-jerk-dhj12-ggm.html http://sklepwedkarz.pl/3573-wobler-rapala-x-rap-xrs06-ggh.html http://sklepwedkarz.pl/3575-wobler-rapala-x-rap-xrs08-yp.html http://sklepwedkarz.pl/3577-wobler-rapala-x-rap-xrs06-cln.html http://sklepwedkarz.pl/3574-wobler-rapala-x-rap-xrs06-hs.html A tu opinia o tym sklepie z przed dwóch lat;http://www.wyczyn.fora.pl/zanety-przynety-gliny-dodatki-i-kleje,16/najta-sze-zan-ty-sensas-i-mvde-gdzie,36435-15.html Co o tym sądzicie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hudy76 Opublikowano 18 Czerwca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2016 Tytuł tematu jak z Superexpressu. Usiądź, ochłoń, przemyśl ... i dopiero zakładaj takie wątki. Jak byłbym właścicielem tego sklepu, zapewne wytoczyłbym Ci proces. Jak pytasz się o rzetelność tego sklepu, to lepiej chyba zatytułować "Sklep wedkarz.pl - opinie" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crizz100 Opublikowano 18 Czerwca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2016 Tytuł tematu jak z Superexpressu. Usiądź, ochłoń, przemyśl ... i dopiero zakładaj takie wątki. Jak byłbym właścicielem tego sklepu, zapewne wytoczyłbym Ci proces. Jak pytasz się o rzetelność tego sklepu, to lepiej chyba zatytułować "Sklep wedkarz.pl - opinie"A ja bym wytoczył proces Tobie. Chcę jedno wysyłają drugie, stary numer handlarzy z neta. Jak najdalej od tego sklepu. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Extraspiner Opublikowano 18 Czerwca 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2016 Tytuł tematu jak z Superexpressu. Usiądź, ochłoń, przemyśl ... i dopiero zakładaj takie wątki. Jak byłbym właścicielem tego sklepu, zapewne wytoczyłbym Ci proces. Jak pytasz się o rzetelność tego sklepu, to lepiej chyba zatytułować "Sklep wedkarz.pl - opinie"Na podstawie jakiego paragrafu wytoczył Byś mi ten proces ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BreederGoulda Opublikowano 18 Czerwca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2016 Na podstawie jakiego paragrafu wytoczył Byś mi ten proces ? W każdym sklepie pracują tylko ludzie, mają prawo do błędów bo to rzeczą ludzką, może na stronę zamieszczał foto i opis ktoś kto tylko administruje stroną a o asortymencie ma nikłe pojęcie, bo tego wykluczyć nie można. Co do paragrafu to o ile kojarzę jest taki opisany jako działanie na szkodę firmy. Trzeba było zwrócić się do sklepu, porozmawiać, być może to błąd a może pakował ktoś np świeżo zatrudniony dla kogo wszystkie woblery są podobne. Nim się coś napisze co idzie w sieci bardzo szybko warto załatwić sprawę samemu a nie biadolić publicznie że dostało się coś innego niż się zamawiało, jest coś takiego jak reklamacja czy nawet rękojmia w takich sytuacjach. Takie moje w tym temacie zdanie. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crizz100 Opublikowano 18 Czerwca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2016 Też prowadzisz sklep i dymasz ludzi? Dziwne że w tych sklepach mylą się na swoją korzyść, albo wysyłają coś tańszego albo kolor który nie schodzi 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BreederGoulda Opublikowano 18 Czerwca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2016 Też prowadzisz sklep i dymasz ludzi? Dziwne że w tych sklepach mylą się na swoją korzyść, albo wysyłają coś tańszego albo kolor który nie schodziNie prowadzę, jeśli przypadki są notoryczne to może warto poprosić kogoś miejscowego, są na jerku przecież ludzie z Konina, niech się taki przejdzie pogada, samemu dzwonić, reklamować i odsyłać na koszt sklepu. W przypadku braku pozytywnego rozwiązania sprawy dopiero wyrazić swoją opinię w sieci i zaprzestać tam zakupów, proste. Przy małych zamówieniach nic się nie wskóra raczej, przy większych pozostaje założenie sprawy z kc o sprzedaniu towaru niezgodnego z zamówieniem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
logun74 Opublikowano 18 Czerwca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2016 Do Hunter pika. A dlaczego chlopak ma odsyłać na swój koszt przynętę, ktorej nie zamawial? Prowadzę sklep o diametralnie innym asortymencie i jesli wyślę klientowi towar niezgodny z zamowieniem, bo pracownik sie pomylił przy pakowaniu, to zawsze zwracam koszt odeslania do mnie. Wszystko zależy od mentalności czlowieka. A 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
huligan77 Opublikowano 18 Czerwca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2016 W moim przypadku gdy doszło do pomyłki bo takie się zdarzają sklep wysłał mi ponownie towar za połowę wartości towaru i grzecznie przeprosił.Wszystko zostało wyjaśnione przez telefon.Ja miałem to co chciałem i zamieniony towar sprzedałem w późniejszym czasie z innymi przynętami. Tak więc pomyłki są i będą i szkoda tylko nerw.A jak ktoś jest wrażliwy na takie rzeczy nie powinien dokonywać transakcji na odległość... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woblery z Bielska Opublikowano 18 Czerwca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2016 Nie prowadzę, jeśli przypadki są notoryczne to może warto poprosić kogoś miejscowego, są na jerku przecież ludzie z Konina, niech się taki przejdzie pogada, samemu dzwonić, reklamować i odsyłać na koszt sklepu. W przypadku braku pozytywnego rozwiązania sprawy dopiero wyrazić swoją opinię w sieci i zaprzestać tam zakupów, proste. Przy małych zamówieniach nic się nie wskóra raczej, przy większych pozostaje założenie sprawy z kc o sprzedaniu towaru niezgodnego z zamówieniem. Do Hunter pika. A dlaczego chlopak ma odsyłać na swój koszt przynętę, ktorej nie zamawial? Prowadzę sklep o diametralnie innym asortymencie i jesli wyślę klientowi towar niezgodny z zamowieniem, bo pracownik sie pomylił przy pakowaniu, to zawsze zwracam koszt odeslania do mnie. Wszystko zależy od mentalności czlowieka. A Tytuł wątku zmieniłem. O ile wiem (mogę się mylić), sklepwędkarz.pl nie jest zarejestrowany na naszym portalu, więc nie może zabrać głosu we własnej obronie. Natomiast opinię o sklepie może wyrazić każdy, każdy ma do tego prawo. Proszę jednak osoby, które nie są bezpośrednio zaangażowane w transakcję, by wyrażały opinie w sposób wyważony. Hejt będzie usuwany i piętnowany. 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BreederGoulda Opublikowano 18 Czerwca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2016 Do Hunter pika. A dlaczego chlopak ma odsyłać na swój koszt przynętę, ktorej nie zamawial? Prowadzę sklep o diametralnie innym asortymencie i jesli wyślę klientowi towar niezgodny z zamowieniem, bo pracownik sie pomylił przy pakowaniu, to zawsze zwracam koszt odeslania do mnie. Wszystko zależy od mentalności czlowieka. A Przecież napisałem że odsyłać na koszt sklepu a nie na swój. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.