Skocz do zawartości

Sklepwedkarz.pl z Konina - opinie


Extraspiner

Rekomendowane odpowiedzi

Zdjęcia przynęt nie zgadzają się z opisem.

 

Albo to przypadek, albo celowe wprowadzanie klijentów w błąd w celu sprzedania niechodliwego towaru;

 

Zamówiłem woblery X-Rap Deep 10cm GGH,oraz XRS08-S.

Po zapłaceniu prze ze mnie wpłaty na konto Pan ze sklepu sam zadzwonił, że niestety,ale nie mają koloru X-Rap Deep-a GGH.

i mogą odesłać pieniądze,lub mają inną przynętę.Zapytałem czy może mają inny kolor tego Deep-a.

- :ph34r: Tak jest S i SB

-myślę trudno wezmę niechętnie kolor S.Zapytalem jeszcze a tamten zwykły  X-rap 8cm Silver jest?

- :ph34r: Tak jest,tylko przepraszam za tego Deep10cm,że nie mieliśmy koloru GGH.

Deepa przysłali o.k.

XRS08-S był z takim zdjęciem informacyjnym; 

wobler-rapala-x-rap-xr10-s.jpg

Niestety otrzymałem całkiem co innego poniżej foto; :wacko: Silver%20XRS.jpg.jpg

Przynęta się różni literą od zwykłego X-Rapa,ale zdjęcie przynęty wprowadziło mnie w błąd. :mellow:

Zadzwoniłem to powiedzieli, że młody sklepikarz nie zna się tak dokładnie na przynętach,ale mogę odesłać na swój koszt,tylko żebym tego nie robił,bo to się mi nie opłaca itp...-

 

Pozostałe linki do przynęt wprowadzających zdjęciami klientów w błąd;

 

 
 
Tutaj tak samo całkiem inny woblery w opisie a inny na zdjęciu!!!;
 
 
 
 
 
 
A tu opinia o tym sklepie z przed dwóch lat;
 
Co o tym sądzicie?
 
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tytuł tematu jak z Superexpressu. Usiądź, ochłoń, przemyśl ... i dopiero zakładaj takie wątki. Jak byłbym właścicielem tego sklepu, zapewne wytoczyłbym Ci proces. Jak pytasz się o rzetelność tego sklepu, to lepiej chyba zatytułować "Sklep wedkarz.pl - opinie"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tytuł tematu jak z Superexpressu. Usiądź, ochłoń, przemyśl ... i dopiero zakładaj takie wątki. Jak byłbym właścicielem tego sklepu, zapewne wytoczyłbym Ci proces. Jak pytasz się o rzetelność tego sklepu, to lepiej chyba zatytułować "Sklep wedkarz.pl - opinie"

A ja bym wytoczył proces Tobie. Chcę jedno wysyłają drugie, stary numer handlarzy z neta. Jak najdalej od tego sklepu.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tytuł tematu jak z Superexpressu. Usiądź, ochłoń, przemyśl ... i dopiero zakładaj takie wątki. Jak byłbym właścicielem tego sklepu, zapewne wytoczyłbym Ci proces. Jak pytasz się o rzetelność tego sklepu, to lepiej chyba zatytułować "Sklep wedkarz.pl - opinie"

Na podstawie jakiego paragrafu wytoczył Byś mi ten proces ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na podstawie jakiego paragrafu wytoczył Byś mi ten proces ?

W każdym sklepie pracują tylko ludzie, mają prawo do błędów bo to rzeczą ludzką, może na stronę zamieszczał foto i opis ktoś kto tylko administruje stroną a o asortymencie ma nikłe pojęcie, bo tego wykluczyć nie można. Co do paragrafu to o ile kojarzę jest taki opisany jako działanie na szkodę firmy. Trzeba było zwrócić się do sklepu, porozmawiać, być może to błąd a może pakował ktoś np świeżo zatrudniony dla kogo wszystkie woblery są podobne. Nim się coś napisze co idzie w sieci bardzo szybko warto załatwić sprawę samemu a nie biadolić publicznie że dostało się coś innego niż się zamawiało, jest coś takiego jak reklamacja czy nawet rękojmia w takich sytuacjach. Takie moje w tym temacie zdanie.
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też prowadzisz sklep i dymasz ludzi? Dziwne że w tych sklepach mylą się na swoją korzyść, albo wysyłają coś tańszego albo kolor który nie schodzi

Nie prowadzę, jeśli przypadki są notoryczne to może warto poprosić kogoś miejscowego, są na jerku przecież ludzie z Konina, niech się taki przejdzie pogada, samemu dzwonić, reklamować i odsyłać na koszt sklepu. W przypadku braku pozytywnego rozwiązania sprawy dopiero wyrazić swoją opinię w sieci i zaprzestać tam zakupów, proste. Przy małych zamówieniach nic się nie wskóra raczej, przy większych pozostaje założenie sprawy z kc o sprzedaniu towaru niezgodnego z zamówieniem.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do Hunter pika. A dlaczego chlopak ma odsyłać na swój koszt przynętę, ktorej nie zamawial? Prowadzę sklep o diametralnie innym asortymencie i jesli wyślę klientowi towar niezgodny z zamowieniem, bo pracownik sie pomylił przy pakowaniu, to zawsze zwracam koszt odeslania do mnie. Wszystko zależy od mentalności czlowieka. A

  • Like 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W moim przypadku gdy doszło do pomyłki bo takie się zdarzają sklep wysłał mi ponownie towar za połowę wartości towaru i grzecznie przeprosił.Wszystko zostało wyjaśnione przez telefon.Ja miałem to co chciałem i zamieniony towar sprzedałem w późniejszym czasie z innymi przynętami. Tak więc pomyłki są i będą i szkoda tylko nerw.A jak ktoś jest wrażliwy na takie rzeczy nie powinien dokonywać transakcji na odległość...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie prowadzę, jeśli przypadki są notoryczne to może warto poprosić kogoś miejscowego, są na jerku przecież ludzie z Konina, niech się taki przejdzie pogada, samemu dzwonić, reklamować i odsyłać na koszt sklepu. W przypadku braku pozytywnego rozwiązania sprawy dopiero wyrazić swoją opinię w sieci i zaprzestać tam zakupów, proste. Przy małych zamówieniach nic się nie wskóra raczej, przy większych pozostaje założenie sprawy z kc o sprzedaniu towaru niezgodnego z zamówieniem.

 

Do Hunter pika. A dlaczego chlopak ma odsyłać na swój koszt przynętę, ktorej nie zamawial? Prowadzę sklep o diametralnie innym asortymencie i jesli wyślę klientowi towar niezgodny z zamowieniem, bo pracownik sie pomylił przy pakowaniu, to zawsze zwracam koszt odeslania do mnie. Wszystko zależy od mentalności czlowieka. A

:)

Tytuł wątku zmieniłem. O ile wiem (mogę się mylić), sklepwędkarz.pl nie jest zarejestrowany na naszym portalu, więc nie może zabrać głosu we własnej obronie. Natomiast opinię o sklepie może wyrazić każdy, każdy ma do tego prawo. Proszę jednak osoby, które nie są bezpośrednio zaangażowane w transakcję, by wyrażały opinie w sposób wyważony. Hejt będzie usuwany i piętnowany.

  • Like 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do Hunter pika. A dlaczego chlopak ma odsyłać na swój koszt przynętę, ktorej nie zamawial? Prowadzę sklep o diametralnie innym asortymencie i jesli wyślę klientowi towar niezgodny z zamowieniem, bo pracownik sie pomylił przy pakowaniu, to zawsze zwracam koszt odeslania do mnie. Wszystko zależy od mentalności czlowieka. A

Przecież napisałem że odsyłać na koszt sklepu a nie na swój.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...