mdziam_78 Opublikowano 1 Lipca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2016 Pewnie było nie raz o problemach z tym sklepem, ale można przypomnieć.Odebrałem dziś paczkę z BRC i po jej otwarciu pierwszą myślą było "czy facet jest normalny"??Po kolei.Na początk maja, drugiego maja dokładnie, zamówiłem blank stc z terminem realizacji 2tygodnie. Zapłaciłem od razu. W międzyczasie złożyłem i opłaciłem jeszcze zamówienia na kilka drobiazgów.I czekam... 2 tygodnie mijają... brak informacji ze sklepu... Wysyłam maile, ale bez odpowiedzi, dzwonię. Otrzymuję informację, że blanki przyszły ale wadliwe. Na kolejną dostawę trzeba kilka dni poczekać. OK, czekam. Mija znów tydzień i drugi. Dzwonię i mailuję. Sprzedawca zapewnia, że 15 czerwca towar będzie i go wyśle. Mija 20 czerwca i ZERO kontaktu. Wysyłam maila z prośbą o zwrot części wpłaty za nie zrealizowane pozycje i wysyłkę dostępnych przedmiotów.Dziś dostałem paczkę i z zamówionych kilkunastu pozycji połowy nie ma, a część jest niezgodna z zamówieniem.Stąd pytanie jak na wstępie. Odpowiedziałem już sobie i więcej zakupów w BRC nie zrobię. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
apioo Opublikowano 2 Lipca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2016 Pamiętam swoją sprawę z tą pracownią, ilu było adwokatów, jak mogę taką uczciwą pracownię oczerniać, niektórzy posuwali się do insynuacji, że moje posty to działania konkurencji 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sw.RP Opublikowano 2 Lipca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2016 Ja kupiłem X-zogę i paragonu ani gw też nie otrzymałem,jedynie co mam to potwierdzenie przelewu z banku,k.....a i tyle!dla mnie spalony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinc Opublikowano 2 Lipca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2016 Wlasnie mialem zapytac sie o paragony i gwarancje mhx - przy ostatnim zamowieniu to samo... Bedzie trzeba sie przypomniec, na szczescie tez placilem przelewem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mdziam_78 Opublikowano 2 Lipca 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2016 Na paragony nie ma chyba co liczyć. Też nie widzę w przesyłkce. Ponadto dostałem tylko 50% towaru, o zwrot pieniędzy za resztę właśnie wystąpiłem. Drugi i ostatni zakup w tej firmie. Za pierwszym razem czas oczekiwania i drobne błędy w otrzymanym asortymencie były uciążliwe, ale nie dyskwalifikujące. Ale teraz... szkoda gadać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krab Opublikowano 2 Lipca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2016 Na blank St Croix czekałem pół roku. Schemat "działania" identyczny jak u kolegi @mdziam78. W sumie miałem zamówione dwa różne, ale z tego jednego zrezygnowałem, bo w ogole nie było perspektywy. O kasę tez musiałem sie upominać... Słabo to wyglada. Zwłaszcza w tych czasach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darogryf Opublikowano 2 Lipca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2016 Panowie brak paragonu lub faktury zgłoście do urzędu skarbowego razem z numerem konta na który wplacaliście płn y. Sprawa się ruszy i oni dużo więcej stracą. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jozi Opublikowano 2 Lipca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2016 (edytowane) Od dawna wiadomo, że tego jejmościa omijamy szerokim łukiem, bo zakupy u niego to jak loteria, nie wiadomo kiedy dostaniesz towar, nie wiadomo co .Nic facet wniosków nie wyciąga, jakby problem ze zrozumieniem miał, że tylko klienta raz się robi w konia. Edytowane 2 Lipca 2016 przez Jozi 7 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariuszwf Opublikowano 2 Lipca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2016 Nie wiem co tej firmie się stało .Kupowałem u nich kilkukrotnie i wszystko było dobrze, a teraz. tak się popsuło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jozi Opublikowano 2 Lipca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2016 Może doszedł do wniosku, że kupujący to debile i można ich w Bena ładować.Niech robi tak dalej, będzie miał coraz więcej klientów i wielbicieli.???????????? Wysłane z mojego SM-J500FN przy użyciu Tapatalka 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BOB1 Opublikowano 2 Lipca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2016 I ja mam bardzo dobre doświadczenia z tą firmą. Przy zakupach jakichś towarów dostawałem próbki innych co do których miałem wątpliwości. Albo wymienialiśmy bardzo konkretne maile dotyczące ich oferty ... profeska! Co się teraz dzieje? Może jeden nowy pracownik, rozwala wypracowany, dotychczasowy poziom? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KRIspin Opublikowano 2 Lipca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2016 Też pare razy robiłem zakupy w BRC i nie było żadnych problemów czy to z towarem czy z kontaktem a teraz takie numery szkoda bo bardzo fajnie zaopatrzony sklep , mam nadzieje że to tylko chwilowe problemy może faktycznie jakiś nowy pracownik co trochę nie ogarnia tematu i oby te problemy szybko mineły bo szkoda tak dobrego sklepu a zlewanie klienta przez firmę idzie tylko w jedną stronę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robas Opublikowano 2 Lipca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2016 ktoś chyba pisał że sklep jest w trakcie przeprowadzki , może to jest powodem , ze nie ogarniają zamówień Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sw.RP Opublikowano 2 Lipca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2016 (edytowane) Ja nie rozmawiałem z ,,nowym,, pracownikiem że nie ma paragonu ani gwarancji tylko z Robertem (jeśli nie pomyliłem imienia) mejle też pisałem na adres sklepu!wątpię że to wina jakiegoś pracownika!w h...a wali i tyle w temacie! Edytowane 2 Lipca 2016 przez Raffaello 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Voldemort Opublikowano 2 Lipca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2016 Koledzy nie spisujcie BRC na straty, fakt zdarzają się dziwne sytuacje jak piszecie, choć nie jest to regułą.Ja należę do klientów zadowolonych z BRC, zdarzyło i mi się czekać dłużej niż było ustalone, ale ~ raz na dziesięć zamówień.Niedostarczony w dostawie towar (z powodu braku na stanie) był zawsze dosyłany na koszt BRC w max. kilka dni później, a i miałem kilka takich sytuacji, że beż żadnych próśb, dopłat, czy targów kurier z przesyłką był u drzwi następnego dnia po zamówieniu (na 100% BRC nie miało jeszcze mojej wpłaty na koncie za zamówiony towar). A ceny i wybór mają Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Faros Opublikowano 2 Lipca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2016 Dlatego ja kupuje tam Cork Seal i nic więcej.Tylko w tym można być pewnym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojciiech Opublikowano 2 Lipca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2016 Obniża sie jakość usług bo właściciel nie nagania już z kilku kont na forum jak to niegdyś miało miejsce. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mdziam_78 Opublikowano 2 Lipca 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2016 Zakupy to zakupy nie loteria. Zaufanie straciłem bezpowrotnie i rzekłbym "moja noga tam nie postanie" . Z takim podejściem do Klientów to jeszcze kilka miesięcy pociągnie i wszystko, a faktycznie szkoda, gdyż potencjał był. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Faros Opublikowano 2 Lipca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2016 On i tak to widzi co userzy piszą na forum (mimo zbanowanego konta) ,i nie myśli aby wyciągać z tego wniosków ,wręcz przeciwnie.Po co w takim razie tam cokolwiek kupować? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pursuit Opublikowano 2 Lipca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2016 Witam a ja miałem zamawiać formę do jigów u niego ale po waszych wypowiedziach raczej nie zamówię bo pewnie nie ma jej na stanie i będę czekał bóg wie ile czasu -szkoda nerwów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mdziam_78 Opublikowano 2 Lipca 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2016 Ja pewnie nie miałbym żalu gdybym otrzymał precyzyjną i rzetelną informację: nie ma przez ok miesiąc, dwa... dziesięć nie będzie. Ale ściemy, że towar przyszedł zły, wybrakowany... są niepoważne.Niestety brak sprzedawanego towaru w magazynie to popularna zagrywka nie tylko w tej branży. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paawelek83 Opublikowano 2 Lipca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2016 Ja też miałem niemiłe doświadczenia. zamówiłem 5 przelotek "eLek" na tunel. Zapłaciłem i przesyłka przyszła a w niej 4 przelotki.... na ch.j mi 4 i tak z tego wędka się nie ukręci..... dosłał 1 szt za miesiąc. Nie polecam sprzedającego 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jozi Opublikowano 3 Lipca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2016 Oj tam, mogłeś ubuższy spacing wykonać.Pan z brc zadbał o Twoje finanse i rozwój techniczny w zbrojeniu wędek. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
urasenty Opublikowano 3 Lipca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2016 W Brc robiłem zakupy dwa razy,za każdym razem paragonu i gwarancji brak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guzu Opublikowano 3 Lipca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2016 Mam kilka blanków StC zakupionych dzięki brc.Szczegóły paragonowo - papierkowe pozostają mi nieznane.Blanki ogarniał Yglo.Ale byly na czas.Brałem niepopularne modele sw o akcji moderate. Moze akurat fart, ze byly na stocku w Stc ? Sprawa mocno słaba, współczuję Kolegom.Historia o dwóch czy trzech kontach tu na forum to widac nie byl przypadek ...po prostu ten typ tak ma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.