Skocz do zawartości

BRC Best Rod Center - opinie


mdziam_78

Rekomendowane odpowiedzi

Pewnie było nie raz o problemach z tym sklepem, ale można przypomnieć.

Odebrałem dziś paczkę z BRC i po jej otwarciu pierwszą myślą było "czy facet jest normalny"??

Po kolei.

Na początk maja, drugiego maja dokładnie, zamówiłem blank stc z terminem realizacji 2tygodnie. Zapłaciłem od razu. W międzyczasie złożyłem i opłaciłem jeszcze zamówienia na kilka drobiazgów.

I czekam... 2 tygodnie mijają... brak informacji ze sklepu... Wysyłam maile, ale bez odpowiedzi, dzwonię. Otrzymuję informację, że blanki przyszły ale wadliwe. Na kolejną dostawę trzeba kilka dni poczekać. OK, czekam. Mija znów tydzień i drugi. Dzwonię i mailuję. Sprzedawca zapewnia, że 15 czerwca towar będzie i go wyśle. Mija 20 czerwca i ZERO kontaktu.

Wysyłam maila z prośbą o zwrot części wpłaty za nie zrealizowane pozycje i wysyłkę dostępnych przedmiotów.

Dziś dostałem paczkę i z zamówionych kilkunastu pozycji połowy nie ma, a część jest niezgodna z zamówieniem.

Stąd pytanie jak na wstępie. Odpowiedziałem już sobie i więcej zakupów w BRC nie zrobię.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na paragony nie ma chyba co liczyć. Też nie widzę w przesyłkce. Ponadto dostałem tylko 50% towaru, o zwrot pieniędzy za resztę właśnie wystąpiłem. Drugi i ostatni zakup w tej firmie. Za pierwszym razem czas oczekiwania i drobne błędy w otrzymanym asortymencie były uciążliwe, ale nie dyskwalifikujące. Ale teraz... szkoda gadać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na blank St Croix czekałem pół roku. Schemat "działania" identyczny jak u kolegi @mdziam78. W sumie miałem zamówione dwa różne, ale z tego jednego zrezygnowałem, bo w ogole nie było perspektywy. O kasę tez musiałem sie upominać... Słabo to wyglada. Zwłaszcza w tych czasach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od dawna wiadomo, że tego jejmościa omijamy szerokim łukiem, bo zakupy u niego to jak loteria, nie wiadomo kiedy dostaniesz towar, nie wiadomo co :) .

Nic facet wniosków nie wyciąga, jakby problem ze zrozumieniem miał, że tylko klienta raz się robi w konia.

Edytowane przez Jozi
  • Like 7
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I ja mam bardzo dobre doświadczenia z tą firmą. Przy zakupach jakichś towarów dostawałem próbki innych co do których miałem wątpliwości. Albo wymienialiśmy bardzo konkretne maile dotyczące ich oferty ... profeska! Co się teraz dzieje? Może jeden nowy pracownik, rozwala wypracowany, dotychczasowy poziom?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też pare razy robiłem zakupy w BRC i nie było żadnych problemów czy to z towarem czy z kontaktem a teraz takie numery szkoda bo bardzo fajnie zaopatrzony sklep , mam nadzieje że to tylko chwilowe problemy może faktycznie jakiś nowy pracownik co trochę nie ogarnia tematu i oby te problemy szybko mineły bo szkoda tak dobrego sklepu a zlewanie klienta  przez firmę idzie tylko w jedną stronę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja nie rozmawiałem z ,,nowym,, pracownikiem że nie ma paragonu ani gwarancji tylko z Robertem (jeśli nie pomyliłem imienia) mejle też pisałem na adres sklepu!wątpię że to wina jakiegoś pracownika!w h...a wali i tyle w temacie!

Edytowane przez Raffaello
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy nie spisujcie BRC na straty, fakt zdarzają się dziwne sytuacje jak piszecie, choć nie jest to regułą.

Ja należę do klientów zadowolonych z BRC, zdarzyło i mi się czekać dłużej niż było ustalone, ale ~ raz na dziesięć zamówień.

Niedostarczony w dostawie towar (z powodu braku na stanie) był zawsze dosyłany na koszt BRC w max. kilka dni później, a i miałem kilka takich sytuacji, że beż żadnych próśb, dopłat, czy targów kurier z przesyłką był u drzwi następnego dnia po zamówieniu (na 100% BRC nie miało jeszcze mojej wpłaty na koncie za zamówiony towar). A ceny i wybór mają :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja pewnie nie miałbym żalu gdybym otrzymał precyzyjną i rzetelną informację: nie ma przez ok miesiąc, dwa... dziesięć nie będzie. Ale ściemy, że towar przyszedł zły, wybrakowany... są niepoważne.

Niestety brak sprzedawanego towaru w magazynie to popularna zagrywka nie tylko w tej branży.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam kilka blanków StC zakupionych dzięki brc.

Szczegóły paragonowo - papierkowe pozostają mi nieznane.

Blanki ogarniał Yglo.

Ale byly na czas.

Brałem niepopularne modele sw o akcji moderate. Moze akurat fart, ze byly na stocku w Stc ?

 

Sprawa mocno słaba, współczuję Kolegom.

Historia o dwóch czy trzech kontach tu na forum to widac nie byl przypadek ...po prostu ten typ tak ma :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...