Bobex Opublikowano 5 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Października 2014 Witam!Mam problem z Daiwką. Wygląda to w ten sposób iż gdy jest dość niska temperatura od 10 stopni w dół. Mój kołowrotek podczas zwijania przynęty po prostu nie blokuje się i kręci się do tyłu. Wszystko jest przy ok gdy przykładowo zostawiłem go w pokoju na pare godzin. Pierwsza moja taka sytuacja… Pomocy;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zetika16 Opublikowano 5 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Października 2014 Poczytaj o czyszczeniu łożyska oporowego lub jego wymianie 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jozi Opublikowano 5 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Października 2014 Kąpiel w benzynie i powinno pomóc.Dawno był czyszczony? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leśniak Opublikowano 5 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Października 2014 Witam!Mam problem z Daiwką. Wygląda to w ten sposób iż gdy jest dość niska temperatura od 10 stopni w dół. Mój kołowrotek podczas zwijania przynęty po prostu nie blokuje się i kręci się do tyłu. Wszystko jest przy ok gdy przykładowo zostawiłem go w pokoju na pare godzin. Pierwsza moja taka sytuacja… Pomocy;-)Jeśli tak się dzieje łożysko oporowe i pierścień powinno być umyte i wysuszone,a potem składamy na sucho. Na przekór innym- żadnej oliwki tam proszę nie lać. PozdrawiamJózef Lesniak 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
godski Opublikowano 5 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Października 2014 Popieram powyższe. Bez oliwki. A dla pewności po wyszyszczeniu schłodzić w lodówce i przetestować aby nad wodą niespodzianek nie było. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bobex Opublikowano 5 Października 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Października 2014 Panowie dziękuje za rady. Wyczyściłem łożysko bo rzeczywiscie były śladowe ilości smaru i oliwki. Włożyłem na 30 min do zamrażalki i pędzi jak szalony ;-D. Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BGM Opublikowano 24 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Października 2014 udalo ci sie rozebrac oporowke na waleczki bo u mnie w starszych modelach raczej sie nie da a nie bede go traktowal srubokretem i mlotkiem napisz jak to zrobiles to moze moje stare bedzie jak nowe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Emilo Opublikowano 25 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Października 2014 Nie trzeba rozbierać, wystarczy przemyć w jakimś nieinwazyjnym czyściku, zebrać brud z powierzchni wałków, pokręcić nimi trochę, zbierając resztki z powierzchi, przedmuchać sprężonym powietrzem lub sprężarką i voila... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BGM Opublikowano 26 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Października 2014 no tak zrobilem i nic trzeba nowe kupic myslalem ze masz sposob jak go rozebrac dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Emilo Opublikowano 26 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Października 2014 Problem masz z tym, że sprężynki ni dociskajà wałeczķów do bieżni?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czerwc Opublikowano 26 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Października 2014 (edytowane) Z tego co widzę tutaj: https://mulinete.wordpress.com/2011/03/25/daiwa-infinity-q/, to oporówka jest praktycznie taka jak w Emblemach ZiA, mi się udało taką rozebrać, trochę siły i da się wyciągnąć ten plastikowy koszyk ze środka, ale wszystko z umiarem. https://mulinete.files.wordpress.com/2013/04/daiwa_infinity_q_3000_15.jpg Edytowane 26 Października 2014 przez Czerwc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BGM Opublikowano 26 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Października 2014 dzieki zamowilem juz nowe to troche smigalo od 2007r ale dla wlasnego ja sprobuje go rozebrac przeciez ktos to skladal to i rozlozyc mozna a czesto przechodza mi przez rece rozne krecioly ale z oporowkami doswiadczenia nie mam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tasman-t1 Opublikowano 19 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2014 Gdzie można kupić takie łożysko i jaki koszt ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czerwc Opublikowano 19 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2014 Zapytaj Mefista jest jego wątek w dziale sprzedam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pióro Opublikowano 1 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2015 Nie umiem tak zdjąć lewej pokrywy by nie schodziła razem z korbką i przekładnią a w Daiwie nietrafienie w te same tryby to jest pewnie ząbkowanie. Radzę sobie odchylając ją trochę i zaznaczając patykiem z farbą, ale to męczarnia i kiedyś może mi się nie udać. Kombinowałem jak wyjąć korbkę by było jak w innych, że korbka, pokrywa i mam przekładnię z ząbkami w pinionie - można zaznaczyć i rozbierać dalej. Szukałem na YT i nie znalazłem. Pomoże ktoś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qowax001 Opublikowano 2 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2015 Odkrecasz korbke, zdejmujesz rotor a nastepnie lewą część korpusu przytrzymujac srubokretem oś koła atakującego aby została wewnątrz, żadna filozofia farba to słaby sposób znaczenia, rysikiem robi się to precyzyjniej i można zaznaczyc dla świętego spokoju i kółko od posuwu szpuli. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pióro Opublikowano 2 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2015 (edytowane) A ktoś, kto rozbierał Dawiwę Infinity lub Ceratę doradzi coś? Czy w ogóle jest możliwe oddzielenie korbki od korpusu przed zdjęciem lewej pokrywy korpusu? Prawdę mówiąc już po zdjęciu go też nie za bardzo wiem jak można je rozłączyć, ale to nie jest mi potrzebne bo jak zdejmę pokrywę (razem z korbką) to już przekładnie mam na wierzchu, a posmarować mazidłem umiem Edytowane 2 Stycznia 2015 przez Pióro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BGM Opublikowano 2 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2015 ja swoja ceratke z 10 razy rozbieralem wiekszego problemu nie ma nie jest tak prosto jak w prostych maszynkach dostepnych na rynku ale da sie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrk82 Opublikowano 2 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2015 Nie wiem , czy dobrze odczytałem interpretację problemu kolegi @Pióro , ale wydaję Mi się , że kolega w ogóle nie odkręca korby , tylko wyciąga całość,czyli korba+obudowa+ przekładnia 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pióro Opublikowano 2 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2015 (edytowane) Nie wiem , czy dobrze odczytałem interpretację problemu kolegi @Pióro , ale wydaję Mi się , że kolega w ogóle nie odkręca korby , tylko wyciąga całość,czyli korba+obudowa+ przekładniaNo właśnie, bo nie umiem. W innych kołowrotkach (rozbierałem ich wiele) odkręca się korbkę, potem zdejmuje pokrywę i ma przed oczami przekładnię z pinionem, więc można zaznaczyć jak się ze sobą łączą.Tutaj oglądam ze wszystkich stron, próbuję jak najpierw wyjąć korbkę i ja nie widzę takiej możliwości. Rozkręcam więc młynek i tak jak pisałem staram się odchylić lewą pokrywę by zobaczyć kawałek piniona z przekładnią ale żeby się nie rozłączyły i zaznaczyć jak w siebie wchodzą. Jak mi się kiedyś nie uda bo szpara ma ze dwa milimetry to będzie ząbkowanie BGM "ja swoja ceratke z 10 razy rozbieralem wiekszego problemu nie ma nie jest tak prosto jak w prostych maszynkach dostepnych na rynku ale da sie" Dzięki jak nie wiem co, barzo mi pomogłeś. Edytowane 2 Stycznia 2015 przez Pióro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrk82 Opublikowano 2 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2015 Korba w Daiwie Infiniti jest bodajże wkręcana w przekładnię i wystarczy ją wykręcić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brambor Opublikowano 2 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2015 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pióro Opublikowano 2 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2015 thx Brambor. Spróbuję Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maicke82 Opublikowano 2 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2015 Kolego skoro Ty próbujesz zdejmować boczny panel bez wcześniejszego odkręcenia korby to lepiej oddaj tej kołowrotek do fachowca bo szkoda dobrej maszynki.Albo zostaw go w takim stanie jak jest ,przynajmniej działa. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BGM Opublikowano 2 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2015 mirek tylko nie rozbieraj jak na filmiku w drobny mak bo nie ma takiej potrzeby a nietrafienie trybami jak tam pisales mozna smialo miedzy bajki o krasnalach wlozyc korba jest wkrecana ja to skracam rozbieranie o polowe jak swoje daiwy smaruje 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.